Jørgen Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Han passer uansett ikke inn i Premier League. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5436494,00.html Her har ikke Agenten eller Spilleren nevneverdig å si, ønsker Roma å selge (Selvsagt for en fornuftig sum, Les: 20-25 millioner Euro) så blir det salg. Roma må selge for å kjøpe en Prima Punta, med mindre de heller velger den vanlige (..Og billigere) Roma-løsningen, Dvs salg av en småspiller (Iform av Brighi) og innhenting av en billig spiss (F.eks i form av Julio Cruz) Men er det et salg Roma ønsker, så er det definitivt nok interesserte, og en overgang til Liverpool og England er på det nærmeste utenkelig for Aqui tenker jeg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Du får det nærmest til å høres ut som om man ikke kan velge å la være å forhandle med Liverpool om en kontrakt hvis Roma skulle akseptere et bud. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Han passer ikke inn i Premier League nei. Blir bare litt bedre enn Lucas er på midtbanen når Alonso osv. er ute (skadet eller permanent til Real..) hvis han skulle komme. Tror ikke han forlater Roma uansett, til tross for det Giallo nevner. Endret 17. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Du får det nærmest til å høres ut som om man ikke kan velge å la være å forhandle med Liverpool om en kontrakt hvis Roma skulle akseptere et bud. Tror Pool bare kan glemme han, ja. Tc: Som jeg sa så kommer det helt an på hvilken strategi Roma velger, skal de kjøpe en ordentlig spiss så må de selge og da en som gir litt ekstra i kassa (Hvor Aqui og Vuci blir nevnt), men jeg tipper de går for en billig løsning og satser på en skadefri Totti og Vucinic. ...Og selvsagt passer han ikke inn i PL, så godt for Pool tror jeg det også er. Endret 18. juli 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Trenger hjelp! Jeg skal kjøpe 2 drakter fra den offisielle hjemmesiden til LFC, bortedrakten og CL-drakten. CL-drakta kan bare forhåndsbestilles, og de blir sendt ut 13. august. Får jeg begge draktene så sent, eller får jeg bortedrakta først og CL-drakta senere , visst jeg bestiller nå??? Står noe om det: Pre-order now to guarantee delivery for the launch date of 13th August. Orders containing items other than the Euro Away Kit cannot be guaranteed. Forsto de ikke helt.. Endret 18. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Av det som lanseres 13. august, så er det bare tredjedrakten (Euro Away Kit) som er garantert levert på lanseringsdagen. EDIT: Du får andredrakten (bortedrakten) først. EDIT2: Litt tricky den der. Det kan også bety at om du bestiller mer enn tredjedrakten så vil de sende alt samtidig, men kan ikke garantere levering til 13. august. Da var jeg vel kanskje ikke så mye til hjelp likevel. Kanskje noen andre kan tyde det bedre. Endret 18. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Og poenget med to klin like stjernespillere er? Hvertfall når vi trenger en direkte erstatter til Alonso, det er ingen av de to. Så å sløse resten av pengene på Silva blir jo da bare waste. Edit: Tror ikke noen andre enn Xabi forsvinner. Beholder nok Babel, Dossena og Voronin. Gjør ikke meg noe, squadplayere alle sammen, og når vi selger Xabi har vi allikevel penger til å hente inn en god erstatter + at vi kanskje får en spiller av Real. Ikke at jeg ser noe poeng med å spesielt Dossena i klubben da. Sneijder er vel mer en sentralmidtbanespiller er han ikke det? Som kan bekle vingene. Det er det jeg har trodd i hvertfall. Silva er jo en venstre/høyreving som kan spille på hengendespiss (Gerrard-rollen) også. Om dette er tilfellet så ser jeg ikke noe problem i å ha begge. Vi trenger offensiv bredde og det får vi med de to. Ser for meg skrekkscenario med Gerrard ute i 4 måneder og da kunne vi evt spilt med Silva bak Torres og Sneijder/Masche på sentralmidtbane. Nja, han er vel mer den sentrale midtbanetypen enn Silva, men synes allikevel de to er for like til at det vil være noe vits, spesielt når vi har Gerrard osv. Men herregud, hadde vi fått de to hadde det bare vært å begynne å dra'n med en gang. Edit: Uansett, det mest sannsynlige nå virker som et rent bud på rundt £30M (får håpe Rafa klarer å presse mest mulig ut av Real). Så bruker vi mesteparten av de pengene til å legge inn et bud på Silva. Men hvem skal erstatte Alonso? Det skal sies at vi har Gerrard da, han kan trekkes ned og Silva kan gå rett inn i hans rolle, men synd å miste han i den rollen ha er så god og har etablert et samspill med Torres, men det er kanskje en nødvendighet om vi ikke finner noen fullgode erstattere til Xabi? Endret 18. juli 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg tror ikke det er lurt å endre rollene til Gerrard og Torres, når de spiller sammen. Selv om Gerrard selvfølgelig kan spille lengre ned. Det er i hvertfall ingen tvil om at dette blir en spennende silly season. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Trenger hjelp! Jeg skal kjøpe 2 drakter fra den offisielle hjemmesiden til LFC, bortedrakten og CL-drakten. CL-drakta kan bare forhåndsbestilles, og de blir sendt ut 13. august. Får jeg begge draktene så sent, eller får jeg bortedrakta først og CL-drakta senere , visst jeg bestiller nå??? Står noe om det: Pre-order now to guarantee delivery for the launch date of 13th August. Orders containing items other than the Euro Away Kit cannot be guaranteed. Forsto de ikke helt.. Jeg ville ha bestilt draktene hver for seg. Da er du sikker på å få bortedrakta med en gang, hvis den er på lager. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Yossi tar Pacheco under sine vinger , Daniel kan få en ny halvjøde favoritt? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Trenger hjelp! Jeg skal kjøpe 2 drakter fra den offisielle hjemmesiden til LFC, bortedrakten og CL-drakten. CL-drakta kan bare forhåndsbestilles, og de blir sendt ut 13. august. Får jeg begge draktene så sent, eller får jeg bortedrakta først og CL-drakta senere , visst jeg bestiller nå??? Står noe om det: Pre-order now to guarantee delivery for the launch date of 13th August. Orders containing items other than the Euro Away Kit cannot be guaranteed. Forsto de ikke helt.. Jeg ville ha bestilt draktene hver for seg. Da er du sikker på å få bortedrakta med en gang, hvis den er på lager. Tenkte på det, får vel bare gjør det da. Eneste problemet er at jeg må betale frakt 2 ganger? Men samma det, jeg har penger. Den er på lager ja. edit: da var trøyene bestilt. CL-drakta med 37 Skrtel, og bortedrakta med 2 Johnson Endret 18. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 PS: er Newcastle - Liverpool på Canal + nå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 PS: er Newcastle - Liverpool på Canal + nå Matchen fra 97, 4-3 ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Daniella Lloyd, vår alles playmate i Liverpooldrakt, har vært sammen med erkefienden i form av Teddy Sheringham. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Ufint å drive å klippe opp drakta bare for å vise litt plastikk! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 BENITEZ OBSERVED WITH VILLA Fant det på KopForum Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Haha, den var faktisk litt morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå