ErlendRU Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kan også si at det går _rykter_ ( ) om at en avtale med Eto'o begynner og bli klar, men at den ikke vil bli helt klar før den spanske ligaen avsluttes. Synes det er morsomt jeg. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Synes det er morsomt jeg. 8788620[/snapback] Morsomt ja, men blir litt frustrerende når ingenting skjer.. Rykter tar oss ingen vei Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bah.. Frustrerende, syns jeg. Bare snakk, og lite hanling, virker det som! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Slapp av, kommer til å skje noe. La Liga er ikke ferdigspilt enda, og det er nok en del spillere derfra som er i søkelyset. + at vi er midt oppe i en periode med masse landskamper og greier. Tipper vi har et par signeringer i løpet av noen uker. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bah.. Frustrerende, syns jeg. Bare snakk, og lite hanling, virker det som! 8788647[/snapback] Slik har det vel alltid vært med Liverpool. Har hørt om mange rykter storspillere som skal komme til anfield, men det blir aldri noe av. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Er ikke det sånn med alle klubber? Jeg vil nå si at det går rykter rundt alle klubber nå for tida. Endret 5. juni 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er ikke det sånn med alle klubber? Jeg vil nå si at det går rykter rundt alle klubber nå for tida. 8790603[/snapback] Jo, Nani-ryktene har vel pågått nå i to år eller noe. Jeg håper vi får snart en av spillerene som har blitt nevnt. Malouda og Eto'o + Alves og Simao... Da hadde vi vært et par hakk bedre lag... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tror vi ihvertfall får Malouda. Men vi får se, noen må vel dukke opp snart. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen kommer til å dukke opp, frykten er bare at det er middelmådigheter. Vi har et bra lag og en bra bredde i stallen, men vi trenger noen klassespillere som går rett inn på laget og hever laget umiddelbart. Det er det eneste vi mangler på å utfordre PL-tittelen nå - litt klasse som hever laget og som fører til mer stabilitet. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tipper Malouda blir klar snart, dessverre. Jeg vil mye helle satse på Kewell og gi han den tilliten han trenger for å komme tilbake. En Kewell i gammelt Leeds-slag er ett helt angrep alene, noe som er mer en det vi har kunnet skilte med denne sesongen... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kewell kan ikke måle seg med en Malouda i form. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror dessuten (desverre) at Kewell aldri kommer til å oppnå det samme nivået som gjorde at han ble hentet til Liverpool. Er meget positiv til Malouda i Liverpool. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg vil helst se Quaresma i rødt Men for all del, blir glad hvis Malouda kommer. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Malouda er en god løsning, men hvordan er fransk fotball i forhold til engelsk fotball? Er det like fysisk osv? Jeg bare lurer på om han kommer til å trenge tilvenningstid til laget... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 I følge The Times så forbereder Liverpool et bud på Mancini, og et bytte mellom Eto'o og Alonso dersom kontraktforhandlingene mellom Liverpool og Xabi skulle skjære seg. Mancini kunne vært en interessant fyr. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Som det er nevnt tidligere i tråden så er ikke den spanske ligaen ferdigspilt enda. Så jeg tror folk i de spanske klubbene fokuserer på de to siste kampene. Så vi kan ikke forvente svar fra Eto saken, enda. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper Alonso blir. Fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg håper Alonso blir i hvertfall en sesong til. Da må Momo bort. Så vil jeg anta at enten Leiva, Alonso eller Mascha ryker neste sesong, for å tynne ut stallen. Alonso blir nok verdt litt mer også, om han blir en sesong til. Det er nok uunngåelig at han ender opp i Barca til slutt. Vi må ikke glemme, oppi alle transferspekulasjonene, at Sebastián Leto kommer i sommer og jeg er overbevist om at han kommer til å løpe i stykker det som er av høyrebacker i ligaen. Gleder meg til å se ham i aksjon. Så slik jeg ser det en måltyv heve laget noe vanvittig og derfor gjør det meg ingenting om Rafa svir av 60 millioner euro på Eto'o. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 There was no list.. 8796044[/snapback] Latterlig at disse folka er UEFA Officials. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå