Jørgen Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, og han puttet en god del i Tyskland når han var på lån. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ser ingen grunn til å ikke holde på Voronin, om vi da ikke har planer om å hente enda en spiss. Han kan bli nyttig og kan være en bra back-up, instillingen virker også å være upåklagelig. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, og han puttet en god del i Tyskland når han var på lån. Han spilte rundt 20 kamper og scoret en 10-12 mål om jeg ikke husker feil. Dette er rimelig bra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dog er han "født og oppvokst" i Tysk fotball, så det er vell der han passer best. Vi får se. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Voronin har nok innsett at Torres og Gerrard alltid vil være 1. valget, og hele denne "jeg vil bli for å kjempe" innstillingen handler nok om at Herta Berlin ikke har penger til å kjøpe han, og han neppe får like fet lønning andre plasser - uansett; fornøyd med å ha han som backup spiss. Kan nok putte ettpar mål iløpet av sesongen. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvis vi mister Alonso, kommer vi til aa havne paa fjerde plass....!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvis vi mister Alonso, kommer vi til aa havne paa fjerde plass....!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om ikke fjerde, så vil vi nok bli satt tilbake ett år i utviklingen av laget. Synes Rafa burde ta en alvorsprat med Xabi og forklare hvor viktig han er, samt gi ham ei knallkontrakt. Å beholde Xabi etter dette vinduet er enn større "transferdeal" enn å hente Silva eller hvem det nå måtte være.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hva er det jeg våkner til? United har kjøpt diouf, fra molde? Herlig da, skal ikke kjøpe diouf fra Bolton(?) i samme slengen med da? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Bare le du. Vi skal se hvor mye du ler etter at Owen har senket Liverpool på Anfield, og Diouf har scoret fire mot Liverpool på Old Trafford! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Haha Tevez og Ronaldo ut, Diouf og Owen inn, can't say I dislike it. Hvem er neste inn på old trafford? Iversen? Endret 17. juli 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Lær deg å stå opp på mårran Smågal Har vært oppe siden 6, og misunner søvn! Iversen hadde vært saker ja. Bedre en berba Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Pft, sommer. Sove=Unngå mas om å klippe plen. Diouf-Iversen-Owen - United blir usedvanlig målfarlige i år Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ikke si sånt smågal. Nå legger du jo opp til at Diouf og Owen blir varme i Utdtrøya. Flamini hadde jeg sagt ja takk til. Klassespiller, men ikke ja takk til en hver pris of course. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror ikke Skrtel frykter Diouf og Owen. Blir utrolig spennende å se hvordan det vil gå med Valencia, Diouf, Obertan og Owen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Skjer ikke jefe, blir begge en hit i united skal jeg kjøpe meg en hatt og spise den. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kanskje Liverpool skulle ha kjøpt Mame biram Diouf? Hahaha.Seff ikke. Oh, the irony... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Skjer ikke jefe, blir begge en hit i united skal jeg kjøpe meg en hatt og spise den. Tar deg på ordet. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er det den 19. juli at de spanske spillerene skal slutte seg til resten av troppen? I såfall skulle man tro at dette kan vise seg å bli en ganske avgjørende dato med tanke på Alonso-ryktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå