Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Fowler debuterte med scoring Robbie Fowler debuterte med nettkjenning for North Queensland Fury mot Wolverhampton i går. Den tidligere Liverpool-spilleren ble byttet inn i det 54.minutt og scoret utligningen til 1-1 fra krittmerket 13 minutter senere. Wolves vant til slutt 2-1. He still got it. Edit:Skynews: ''Reports in Italy claim Liverpool manager Rafa Benitez is lining up AC Milan's ex-Arsenal midfielder Mathieu Flamini as a possible replacement for either Javier Mascherano or Xabi Alonso, who have both been linked with moves to Spain.'' What? Dette har jeg ikke hørt et kvekk om. Flamini hadde vært greit for en billig penge. Men ikke en spiller jeg virkelig ønsker hos Liverpool Endret 16. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Også på straffespark og greier, impressive Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Flamini? Det betyr kanskje at Rafa tenker på å kjøpe Silva..? (siden han går for en billig løsning på midtbanen) Men tviler på at der er sant i det hele tatt, da. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Kommer flamini til å bli særlig billig, da? Gikk han ikke til AC i fjor sommer? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jepp, i fjor sommer. Og har hørt han har ganske bra lønn der, er vel en av grunnene han forlot Arsenal. Endret 16. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Også på straffespark og greier, impressive +1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) 3,75 i odds for at Torres blir toppscorer i PL neste sesong. Langt under nærmeste konkurrent (Drogba) på 8,5 http://www.paddypower.com/bet?action=go_fb...AFF_ID=10002726 Edit: trykkleif Endret 17. juli 2009 av indahla Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 EDIT: Jeg har regnet og for å bestille fra .tv så må du betale 863 kr + evt fortollingsgebyr (50-100 kr?). Det er for drakt med navn, nr og patch. Ja, ble en del dyrere enn hvis du handler i Norge, men man får ekte trykk og merker, pluss at man føler man støtter klubben. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 3,75 i odds for at Torres blir toppscorer i PL neste sesong.Langt under nærmeste konkurrent (Drogba) på 8,5 http://www.paddypower.com/bet?action=go_fb...AFF_ID=10002726 Edit: trykkleif Holder han seg skadefri er det stor sannsynlighet for det ja. Ser ingen soleklar målscorer hos united som kan hamle opp med det, hos oss blir det en sesong med mange ulike målscorere om putter rundt 10 tror jeg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 3,75 i odds for at Torres blir toppscorer i PL neste sesong.Langt under nærmeste konkurrent (Drogba) på 8,5 http://www.paddypower.com/bet?action=go_fb...AFF_ID=10002726 Edit: trykkleif Holder han seg skadefri er det stor sannsynlighet for det ja. Ser ingen soleklar målscorer hos united som kan hamle opp med det, hos oss blir det en sesong med mange ulike målscorere om putter rundt 10 tror jeg Pft, dere har jo kjøpt Mame Biram Diouf, blir mål av det :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja, men han kommer da fortsatt ikke før i vinter, yes? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Scorer han 4 mål i hver kamp så blir ikke det no problem Men nok om det. Holder Torres seg skadefri, og vi ikke mister Alonso, så tror jeg vi hevder oss høyt i toppen i år også, og man skal ikke se bort ifra 20 + mål av Torres Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var faktisk det verste som kunne skje, verre enn Ole Gunnar, verre enn Magnus!!!!!! Og hvor i alle dager kom United fra i det hele tatt? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 http://www.anfield-online.co.uk/lfc-news/2...increase-offer/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Må le litt at Rafa krever Alonsos lojalitet, når han hadde tenkt å selge ham ifjor. Men klarte ikke, fordet skylder Alonso ham lojalitet? Veldig logisk her. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Rafa om Voronin: "He told me he wants to stay and fight for his position. I told him it will be difficult with Torres and Gerrard playing together. He realises this but knows we have 60 games a year and wants to fight for his position." Slike spillere vil jeg ha i troppen! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jepp, høres bra ut det. Hva slags spiller er egentlig Voronin? nei jeg har ikke sett ham mye i aksjon. Hvem kan han sammenlignes med? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Rafa om Voronin: "He told me he wants to stay and fight for his position. I told him it will be difficult with Torres and Gerrard playing together. He realises this but knows we have 60 games a year and wants to fight for his position." Slike spillere vil jeg ha i troppen! Voronin er en spiller jeg alltid har likt , innsats vilje å som du sier en spiller vi vill ha i troppen . fin som rotasjonspiller å backup . per nå så har vi bare babel å torres,så voronin er god å ha . Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Spiller Voronin midtspiss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå