Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fowler debuterte med scoring

Robbie Fowler debuterte med nettkjenning for North Queensland Fury mot Wolverhampton i går. Den tidligere Liverpool-spilleren ble byttet inn i det 54.minutt og scoret utligningen til 1-1 fra krittmerket 13 minutter senere. Wolves vant til slutt 2-1.

 

He still got it. :D

 

Edit:Skynews: ''Reports in Italy claim Liverpool manager Rafa Benitez is lining up AC Milan's ex-Arsenal midfielder Mathieu Flamini as a possible replacement for either Javier Mascherano or Xabi Alonso, who have both been linked with moves to Spain.''

 

What? Dette har jeg ikke hørt et kvekk om. Flamini hadde vært greit for en billig penge. Men ikke en spiller jeg virkelig ønsker hos Liverpool

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3,75 i odds for at Torres blir toppscorer i PL neste sesong.

Langt under nærmeste konkurrent (Drogba) på 8,5

http://www.paddypower.com/bet?action=go_fb...AFF_ID=10002726

 

Edit: trykkleif

Holder han seg skadefri er det stor sannsynlighet for det ja. Ser ingen soleklar målscorer hos united som kan hamle opp med det, hos oss blir det en sesong med mange ulike målscorere om putter rundt 10 tror jeg :)

Lenke til kommentar
3,75 i odds for at Torres blir toppscorer i PL neste sesong.

Langt under nærmeste konkurrent (Drogba) på 8,5

http://www.paddypower.com/bet?action=go_fb...AFF_ID=10002726

 

Edit: trykkleif

Holder han seg skadefri er det stor sannsynlighet for det ja. Ser ingen soleklar målscorer hos united som kan hamle opp med det, hos oss blir det en sesong med mange ulike målscorere om putter rundt 10 tror jeg :)

 

Pft, dere har jo kjøpt Mame Biram Diouf, blir mål av det :!:

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette var faktisk det verste som kunne skje, verre enn Ole Gunnar, verre enn Magnus!!!!!!

 

Og hvor i alle dager kom United fra i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Rafa om Voronin:

 

 

"He told me he wants to stay and fight for his position. I told him it will be difficult with Torres and Gerrard playing together. He realises this but knows we have 60 games a year and wants to fight for his position."

 

Slike spillere vil jeg ha i troppen!

 

Voronin er en spiller jeg alltid har likt , innsats vilje å som du sier en spiller vi vill ha i troppen . fin som rotasjonspiller å backup . per nå så har vi bare babel å torres,så voronin er god å ha .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...