Superparanoid Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Samuel L Jackson har jo spilt i en "Liverpool-film" tidligere, selv om han ikke framstod som direkte supporter der, så er han kanskje det eller har blitt det. Regner med alle her har sett "51st State"? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Må bare poste et litt morsomt bilde fra Goal. Genialt bilde og tekst under. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Satan som dere handler drakter da. Hvor mye får dere i ukelønn? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Satan som dere handler drakter da. Hvor mye får dere i ukelønn? Enkelte av oss har faktisk vert i arbeidslivet i godt over ett tiår. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Grattis. Jo takk Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Har sommerjobb så det er der jeg får pengene i fra. Kult, nok en grunn til å like Sammy Jackson Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg får pengene fra konfirmasjon. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Har fast, godt betalt jobb som jeg kjøper supportereffekter og diverse med. Såklart må regningene betales først, men etter feriepengene kom på konto kan man vel slå seg litt løs. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 3. drakta var jo elsk. Må få kjøpt den og bortedrakta. Dene ene med navn, siden jeg har hjemmedrakta med Agger på. Hvilken skal jeg ha blank? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 3. drakta var jo elsk. Må få kjøpt den og bortedrakta. Dene ene med navn, siden jeg har hjemmedrakta med Agger på. Hvilken skal jeg ha blank? 3. drakta med navn tror jeg blir stas. Dette er vel ganske subjektivt, begge to er flotte drakter, men det er kanskje ikke så mange som smeller navn på 3. drakta, isåfall så er det tøft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Var treningskampen bra igår? Edit: så vidoen. Makan til sjansesløseri. Gode tildenser fra Johnson, Endret 16. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Nja, veldig redusert lag, ganske middelmådig innsats. Johnson gjorde et ganske godt inntrykk tho. Som nevnt tidligere; overraskende bra synes jeg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Johnson var sammen med Pacheco de to beste, Nemeth var litt mer så som så. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Takker for youtube sammendrag MagnusW Kommer til en del sjanser da, men ikke de helt store avslutningene. Ser lovende ut av Johnson. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Noen som kan bekrefte om det går an å bestille/kjøpe ting fra den offisielle hjemmesiden til LFC, i Norge? Sto noe om "anywhere in the UK" der.. Dessuten har jeg ikke hørt om noen som har bestilt der fra Noen som vet? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg kjøpte min Agger-trøye der, så det går helt fint. Også kjøpt annet stash derifra. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Husker du hvor mye det ble med moms? Edit: Natta Endret 16. juli 2009 av Veitafan Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Fra et økonomisk perspektiv så vil det vel generelt ikke lønne seg å bestille fra England, med mindre man får satt verdien til under 200 kr ? Man får vel et tillegg på ca 150-250 kr i moms og fortollingsgebyr. På den andre siden så støtter man vel klubben. Selv tror jeg muligens jeg venter til jeg skal over, som nevnt tidligere. EDIT: Jeg har regnet og for å bestille fra .tv så må du betale 863 kr + evt fortollingsgebyr (50-100 kr?). Det er for drakt med navn, nr og patch. Endret 16. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg kjøpte min Agger-trøye der, så det går helt fint. Også kjøpt annet stash derifra. Flott, takk for svar. Da skal jeg forhåndsbestille CL-drakta, men Inusa bakpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå