Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet har vi vell tradisjonelt sett ikke vert særlig sterke i pre season de siste årene, eller var det motsatt?

Husker ikke, er ikke som regel ikke noe å legge vekt på, men i fjor var vi veldig gode i pre-season og tapte ikke en eneste kamp. Om det var en utradisjonell oppkjøring aner jeg ikke.

 

Forresten, det at Voronin spiller bra i pre-season er egentlig bare et dårlig tegn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er tredjedrakta offentliggjort, hvit og sykt strøken. Sinnsykt fornøyd med draktene vi får denne sesongen. Hjemmedrakta er strøken som vi allerede vet, men også 2. og 3. drakta er pene nå. Svart og hvitt er genialt, slik som vi hadde i 07/08, bare byttet om på 2. og 3. Digger at den svarte er bortedrakta. :D Shortsene er også hvite på 3. drakta. Regner med at det er helsvart på bortedrakta også?

 

3rd_kit_09_10_image.jpg

Lenke til kommentar

I 07/08 hadde jeg alle draktene og det kommer jeg til å skaffe meg i år igjen. Sinnsykt pen begge to (sorte og hvite, og hjemmedrakten, dog den har jeg).

 

Denne kampen mot St Gallen var jo positiv. Vi taper ikke, spillerne får en god kamp av spillere som har kommet litt lengre i oppkjøringen, og spillerne våre vil bare komme i bedre og bedre matchform å det er det som gjelder så tidlig i preseason.

 

Glen Johnson :love:

Lenke til kommentar
Men, hvorfor spilte Johnson på venstre back?

Det haar jeg ikke noe kjempegodt svar på, bortsett fra at det må være fordi Rafa ville se hvordan han er i den posisjonen.

Jeg håper virkelig ikke at det er på den siden Rafa vil bruke han (hvis vi selger Arbeloa, skal Degen spille høyre da?! :p ). Men Johnson må vel ha fått noen garantier for at han skal få spille fast på høyreside. Han er jo interessert i å spille mest mulig i den posisjonen for å forsvare landslagsplassen.

 

EDIT: Og her er høydepunkter fra gårsdagens kamp:

 

Se filmen hos Youtube

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Johnson er litt mer fleksibel enn Darby. :) Og takk og lov for det. Nå kan vi hvertfall selge Dossena, når vi har Insua, Aurelio, Johnson, Arbeloa, og i verste fall Agger som kan bekle den plassen. Først og fremst de to første da så klart, men i verste fall de tre siste også i nødsfall. Får vi et greit bud på Dossena er det bare å selge!

Lenke til kommentar

CL-drakta var nydelig. :)

Tror jeg skal forhåndsbestille i dag, med Insua 22. :D

edit: går det ikke an å kjøpe ting på den offisielle hjemmesiden fra utlandet?

 

Kjøpte hjemmedrakta for noen dager siden, men uten navn.

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...