ErlendRU Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Bare flaks at vi ikke ligger under 2 og 3-0 egentlig. Virker som laget er i feriemodus fortsatt, ganske tafatte greier vil jeg si. Voronin virker tent da, det er positivt vil jeg si. Spillet kommer seg nok utover sommeren. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 http://atdhe.net/8023/watch-st-gallen-vs-liverpool Bedre kvalitet enn forrige linken som er gitt Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Enig, de har jo ikke skapt en jævla målsjanse. Gleder meg til andre omgang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Degen har holdt hele omgangen da. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Glen Johnson will make his debut later in the game, with Benitez expected to change his side completely at half-time. http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...090715-1806.htm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Ja da blir vel degen bytta, så vi får ikke se om han holder en hel kamp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Degen har holdt hele omgangen da. En liten forbedring det da hvertfall. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Er det bare jeg som ikke får sett fra justin.tv? Får bare beskjed om at det er ikke er flere ledige tilkoblingsplasser fra norge, og så må jeg kjøpe premiumpass for å se... Denne linken fungerer ihvertfall fint. Ikke allverdens kvalitet, men ser ballen greit når man ikke kjører fullscreen Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 omg Pacheco! almost made me come Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Må si at Johnson har blitt en av mine favorittspillere. Faen jeg digger ham Og han er klart blant de beste utpå der nå, sammen med bla Bønna. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Får ikke sett kampen, crappy firewall på jobb Virker som vår nyerverving viser seg frem? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Tror Johnson kommer til å ha et bra antall assists denne sesongen altså. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Skuffende totalt sett, men det var jo en ganske redusert tropp som spilte også... Johnson overrasket veldig positivt. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Fantastisk kamp av Johnson! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Kan vell ikke forvente allverdens så tidlig? Redusert tropp også ja, de Sveitsiske lagene er vell ikke så dårlige heller? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Neida, sveitsiske lag er steingode. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Ser i ettertid at de var vist nyopprykkede Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Den sveitsiske ligaen er ikke så ille, selv om de sjeldent hevder seg i europa nå for tiden. Vil si Sveits ligger over Norge i ligakvalitet, men i et land med nesten dobbelt så mange innbyggere klemt sammen på et område som er mindre enn Hedmark og Oppland til sammen, burde man vel også forvente et høyere nivå. Et gjennomsnittlig norsk lag ville fort fått problemer i sveits, men Liverpool & co i serie-form burde slå ethvert sveitsisk lag i ni av ti kamper. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Nå er vell vi ikke akkurat i serie form enda. Så vidt jeg vet har vi vell tradisjonelt sett ikke vert særlig sterke i pre season de siste årene, eller var det motsatt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Glen Johnson gjør det bra i Liverpool ja. Frykter jeg vil høre det flere, flere ganger denne sesongen. Veldig synd han havna der for min del, elsker/elsket spilleren i Pompey/England landslag. Jaja, gratulerer med et veldig bra kjøp. Ingen tvil om det; spesielt offensivt. Svikter ikke defensivt så ofte heller, så han er nesten perfekt han. Engelsk og. Damn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå