Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jepp, jubelen stod i taket da. Men også 2-3 seieren over $ity var rå. Badingen Danielzu, badingen? Husker feiringen på Pompeykampen med White. Edit: har da badet masse iår jeg. Skal på hytta strax,blir nok bading da også. Ser ut som Rafa vil kjøpe Young for Alonso cash. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Men hoppet du i Nidelven? Sliva for Alonso cash melder .no Degen kan bli en god tilvekst? joda, håper bare han spiller snart... Plastikkdansken skadet igjenn, ryggen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Hamsik for Dossena, ja takk! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Synd Goal.com som regel bare skriver piss Kunne ha tenkt meg Hamsik Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det bør ligge en ganske stor sum med Dossena for at Hamsik noen gang skulle ha gått motsatt vei. Goal er jo uansett direkte piss i de fleste tilfeller. Hvor får de sakene sine fra? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Goal.com har gjort et forsøk på å sette opp tiårets Liverpool-lag. Forslaget ser slik ut: -------------------Reina----------------- Finnan-----Carragher---Hyypia----Riise --------------Hamann---Alonso--------- ---------Gerrard-----------McAllister----- ----------------Torres----Owen------------ Hvordan ville deres sett ut? Tiårets må vell neste se slik ut ja. Maybe Mascherano snart fortjener enn plass, men Hamann var gigantisk. En av mine store helter for ettpar år tilbake. Kan si at videoen fra Boro kampen gjorde til at jeg nesten jizzet i buksene. Det målet av Gerrard toppet den helgen husket jeg. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) -------------------Reina----------------- Finnan-----Carragher---Hyypia----Riise --------------Hamann---Alonso--------- ---------Gerrard-----------McAllister----- ----------------Torres----Owen------------ Hvordan ville deres sett ut? snip Finnes det ikke andre alternativer til Finnan? Mener at det jeg så av Babbel var bedre en det Finnan leverte. Dog spilte han bare rundt 40 kamper mot sikkert 150 for Finnan. McAllister må jo utfordre en sentral midtbaneplass. Gerrard ser jeg på Høyreving men McAllister på venstreving blir å trekke det litt langt. Da blir det bare useriøst spør du meg. Dessuten spilte han jo også bare i overkant av 50 matcher. Skal han inn mener jeg Babbel også skal inn. Enten lister man opp de 11 beste spillerne de siste 10 årene, da faller Riise ganske lett ut. Eller så setter man opp en formasjon (4-4-2 eller noe lignende) og setter opp spillere utifra den. Endret 15. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Mascherano må bli, Benitez ser ut til å akseptere at han mister Alonso for i overkant av £30 pund. Hentet fra TeamTalk: Rafa tells Mascherano he can`t leave Ingen kilder blir nevnt for saken, men utifra hva som har blitt skrevet de siste dagene så ser det ut til at vi får et cash bud på rett i overkant av £30 for Alonso som kommer til å bli akseptert. Tror folk må forlate "Vi kan ikke selge Alonso" mentaliteten og heller finne frem til sine beste ersatter ønsker. Ny kanidat som ersatter er Marseilles 25 år gamle kaptein: Lorik Cana. Midtbaneeleganten har spilt de tre siste årene for Marseille og før det i Paris SG siden 2002. Han har 31 landskamper for Albania. Han scorer i ca hver 10 match og har vært kaptein i klubben den siste sesongen, imponerende for en 25-åring. Endret 15. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Da var det match igjen Får vi i overkant av 300 mill for Alonso så kan vi bare selge for min del. Lei alt maset rundt ham nå. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) HIV-skandale i Premier League Tviler ekstremt sterkt på at noen av våre spillere er involvert. edit: Btw; om noen ikka har stream til kampen STREAM 1 STREAM 2 STREAM 3 Jeg bruker den første, funker fint, grei kvalitet og. Endret 15. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Laget vi stiller er ikke værst, burde strengt tatt vinne med grei margin. Nemeth, håper han viser i desse kommende kampene at han duger. Noen som ser kampen? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg ser selvfølgelig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Tenkte meg det. Må definitivt få skaffa meg så jeg får sett kampene. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Det er mange gode spillere å velge, men bør vi kjøpe en ung spiller (20+) som f.eks. Cattermole, eller bør vi gå for en type slik som Cana som er en veletablert spiller. Problemet med mange av alternativene er jo at vi ikke har aning om de passer inn i PL. Jeg tror det blir vanskelig å finne en som kan gå rett inn på laget, men vi får satse på at Rafa får det til! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Livestream her; http://www.justin.tv/maziccde Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Mascherano må bli, Benitez ser ut til å akseptere at han mister Alonso for i overkant av £30 pund.*snip* Håper vi får litt mer enn £30 for Alonso Spearing ser svært lovende ut hittil i kampen. Hvis alonso forsvinner kan kanskje Spearing få enda mer spilletid? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Livestream her; http://www.justin.tv/maziccde ...i tillegg de de 3 jeg linka til litt lenger oppe. Endret 15. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Livestream her; http://www.justin.tv/maziccde Takker. Johnson har ikke spilt? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Noen steder man kan se flere Liverpool kamper, f.eks. pre-seasonkampene senere i høyere kvalitet? Gratis eller betaling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå