IcedInsanity Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Han skrev da at Pool scorer bare flere og flere mål, det må da bunne ut i vertfall 400 mål om noen sesonger det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Mange her som skal se preseason kampen i morgen? Trodde først at jeg satt på flyet når kampen skulle spilles, men den går visst ikke før i 20-tiden Passer perfeekt. Guttorm: Sidetall please? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) * Endret 14. juli 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Han skrev da at Pool scorer bare flere og flere mål, det må da bunne ut i vertfall 400 mål om noen sesonger det. Til tross for at du har min drømmedame som avatar så kan du ikke være så tett i pappen at du tror vi scorer 400 mål om noen sesonger, bare fordi vi har scoret flere og flere de siste par årene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Mega off-topic, men hva skjedde med Elisha Cuthbert, Jefe? Forøvrig er du helt på bærtur SideSwipe, ikke gidd. Endret 14. juli 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Hu er der hu også for å si det sånn Må få lov til å ha flere, og Megan Fox er definitivt blant dem. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Han skrev da at Pool scorer bare flere og flere mål, det må da bunne ut i vertfall 400 mål om noen sesonger det. Dette lukter redd Scum supporter lang vei Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Pre-Season match på TV? Mange her som skal se preseason kampen i morgen? Trodde først at jeg satt på flyet når kampen skulle spilles, men den går visst ikke før i 20-tiden. Noen som vet hvor man får sett dette? Noen norske Tv-kanaler eller streaming? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) LFC TV på internett, E-Season, det koster vel bare 30,- i månden eller noe Endret 14. juli 2009 av futtbucker Squirtle Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Skaff deg e-season ticket på Liverpoolfc.tv, koster rundt 500,- i året og du får masse godsaker der. Verdt pengene. De sender alle preseasonkampene direkte og har highlights liggende i opptak etter hver eneste kamp. Kan også si at vår treningskamp mot Singapore sendes direkte på SportN. Lenke til kommentar
Schlecks Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 LFC-TV sender de fleste kampene i reprise rett etter kampslutt, Jefecito. I morra sender de kampen klokka 2200. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, er klar over det, men orket ikke å ta med hver eneste detalj rundt e-season her, da jeg har skrevet det mange ganger før Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Skal definitivt se kampen i morgen, slutter perfekt på jobb til det også. Blir bra, regner med at vi får se de fleste i aksjon med to forskjellige lag til hver omgang. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Guttorm: Sidetall please? Begynner ca på side 1796, og ja, du er med Finnes sikkert bedre eksempler, men jeg husker det så godt. Var rimelig forbanna etter kampen, gikk ut og drakk meg enda fullere, var vist ikke alene om det. Herlig å se den at Gerrard får huden full for han spiller reva, så får Benitez huden full for å bytte ham ut. Danielzu, så aldri bildene fra badingen? Hvilken elv ble det? Fint tc47 sier det, så slipper jeg. Endret 14. juli 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Han skrev da at Pool scorer bare flere og flere mål, det må da bunne ut i vertfall 400 mål om noen sesonger det. Har du hørt om en stråmann? For øvrig vant dere så vidt jeg vet ikke CL i år, så signaturen din er litt teit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Sitter og ser (bortimot) alle kampene(eller highlighs) til Liverpool 089-sesongen. Tror jeg brølte\feiret mest i denne kampen. Kommer ikke til å savne Boro et kvekk! Endret 15. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Jepp, jubelen stod i taket da. Men også 2-3 seieren over $ity var rå. Badingen Danielzu, badingen? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Som jeg gleder meg til august. Som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Klarer ikke å glede meg til noen ting så fremt det er usikkert rundt alonso. Hadde bare Alonso og masche gått ut og sagt at de vil fortsette i Liverpool, eller at real henter en annen sentral midtbanespiller, da kunne jeg ha gledet meg. Er redd for et eventuelt salg av alonso setter oss tilbake mange hakk fra fjorsesongen. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Goal.com har gjort et forsøk på å sette opp tiårets Liverpool-lag. Forslaget ser slik ut: -------------------Reina----------------- Finnan-----Carragher---Hyypia----Riise --------------Hamann---Alonso--------- ---------Gerrard-----------McAllister----- ----------------Torres----Owen------------ Hvordan ville deres sett ut? Endret 15. juli 2009 av GBD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå