Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han skrev da at Pool scorer bare flere og flere mål, det må da bunne ut i vertfall 400 mål om noen sesonger det.

 

Til tross for at du har min drømmedame som avatar så kan du ikke være så tett i pappen at du tror vi scorer 400 mål om noen sesonger, bare fordi vi har scoret flere og flere de siste par årene.

Lenke til kommentar

Skaff deg e-season ticket på Liverpoolfc.tv, koster rundt 500,- i året og du får masse godsaker der. Verdt pengene. De sender alle preseasonkampene direkte og har highlights liggende i opptak etter hver eneste kamp. Kan også si at vår treningskamp mot Singapore sendes direkte på SportN.

Lenke til kommentar
Guttorm: Sidetall please? :)

 

Begynner ca på side 1796, og ja, du er med :)

 

Finnes sikkert bedre eksempler, men jeg husker det så godt. Var rimelig forbanna etter kampen, gikk ut og drakk meg enda fullere, var vist ikke alene om det. :)

 

Herlig å se den at Gerrard får huden full for han spiller reva, så får Benitez huden full for å bytte ham ut.

Danielzu, så aldri bildene fra badingen? Hvilken elv ble det? :D

 

 

 

Fint tc47 sier det, så slipper jeg.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sitter og ser (bortimot) alle kampene(eller highlighs) til Liverpool 089-sesongen.

Tror jeg brølte\feiret mest i denne kampen.

 

 

Kommer ikke til å savne Boro et kvekk!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Klarer ikke å glede meg til noen ting så fremt det er usikkert rundt alonso.

 

Hadde bare Alonso og masche gått ut og sagt at de vil fortsette i Liverpool, eller at real henter en annen sentral midtbanespiller, da kunne jeg ha gledet meg.

 

Er redd for et eventuelt salg av alonso setter oss tilbake mange hakk fra fjorsesongen.

Lenke til kommentar

Goal.com har gjort et forsøk på å sette opp tiårets Liverpool-lag. Forslaget ser slik ut:

 

-------------------Reina-----------------

 

Finnan-----Carragher---Hyypia----Riise

 

--------------Hamann---Alonso---------

 

---------Gerrard-----------McAllister-----

 

----------------Torres----Owen------------

 

Hvordan ville deres sett ut?

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...