Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor klager folk? Hele overgangsirkuset er jo såvidt igang. Vi kan da ikke bare hente spillere siden United gjør det.

Vi må ha spillere som passer inn i laget. Om spillere har stor stjerne i et annet land spiller ingen rolle for meg, sålenge de er gode nok.

Vær tålmodige.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager folk? Hele overgangsirkuset er jo såvidt igang. Vi kan da ikke bare hente spillere siden United gjør det.

8779708[/snapback]

Prisene går opp når interessen for en spiller går opp, som regel er det og handle tidlig det helt klart beste. Å hvis LFC skal ha Torres/Villa/Eto o.l må de få frem pengeboka. Uansett trenger de vel egentlig ikke gå lengre enn til Everton for og finne hvertfall Englands beste goalgetter.

Lenke til kommentar
Nei og... ender vel bar opp med vrakgods

8781239[/snapback]

Maldini, Zidane, Barthez, Giggs, Scholes og Kahn har ikke endt opp som vrakgods. Så hvorfor skulle Stevie og Gerrard være vrakgods når de er 31 (Steven) og 32 (Carragher) ende opp som det?

8782169[/snapback]

Artig at du nevner Barthez.

Lenke til kommentar
Stevie G. og Carragher har signer til 2011 :)

8781226[/snapback]

Nei og... ender vel bar opp med vrakgods

8781239[/snapback]

? :omg: ? HÆ! Du må være den eneste som ikke synes at dette er gode nyheter, med mindre du er supporter av et annet lag. Men du er kanskje ikke Liverpool supporter? :confused:

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Avisene hevder ellers at Chelsea nå har Daniel Alves i kikkerten, selv om Real Madrid også skal være klar med et bud for spilleren som Liverpool sier ikke lenger er like interessant.

Det hersker også usikkerhet rundt Florent Malouda.  Spilleren selv har bekreftet at han har snakket med Rafael Benitez, men at Liverpool aldri har kommet med bud.  Andre store klubber skal følge situasjonen nøye til den franske venstrevingen.

Nå ser det stygt ut med tanke på de to her..

Lenke til kommentar

Dette er første gang jeg sier det, og egentlig tenker det også, men Parry er et lite problem for oss, virker det som. Han er ikke akkurat verdens raskeste fyr på overgangsmarkedet. Vi har nå etter all sannsynlighet gått glipp av Alves, en spiller vi kunne hentet tidligere for en grei sum. Jeg føler ledelsen er så treige til å bare ta rennafart og hoppe litt mer inn i ting, og kjøpe noen kvalitetsspillere, så får vi heller tåle om det blir litt overpris på disse. Vi er for pysete og tør ikke satse, og når vi først finner noen interessante, drøyer vi så lenge med å gjøre noe med det at klubben eller spilleren har mistet interessen på en overgang, og andre klubber kanskje er kommet på banen. Det er jo ikke kjekt for en spiller heller å oppleve at et lag som er interessert aldri legger inn et formelt bud, det gir ikke et signal om at dette er en spiller de vil ha ...

Lenke til kommentar

Enig med deg der Hewitt. Jeg har sagt det før, Parry er en bremsekloss i systemet. Jeg håper Gillette får ansvaret for transferene når han får arbeidstillatelse og skal dele på stillingen som daglig leder sammen med Parry. Håper han er som Gill i United. Dro til portugal på dagen, og på kvelden var Nani og Anderson klare.

Ellers er det egentlig greit at Alves ikke kommer, synes han blir overprisa noe voldsomt hvis de krever £20-25M for han. Vi trenger jo han ikke egentlig. Finnan er mer enn god nok, og vi har Arbeloa som backup der. Og Pennant har begynt og spille bra på kanten, i tillegg til at vi har Garcia og i verste fall StevieG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...