kloffsk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg blir mektig irritert om dette blir en realitet. Klikker om Plessis stikker til CardifF!!!! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Plessis?, han var ikke i nærheten av start ellveren sist sesong . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sarkasmen fløy deg hus forbi Forøvrig tror jeg at et salg av Alonso vil bety kroken på døra for deres tittelsjanser til neste år. Litt avhengig av hvem dere får inn, men Alonso er så innspilt i laget at det er vanskelig å se en erstatter som kan heve laget på kort tid. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sier meg faktisk enig med Hyrlen. Alonso er utrolig viktig for oss Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jepp, enig med Hyrlen. Selger vi Alonso, selger vi mer enn bare en spiller. Da selger vi en særdeles stor del av laget. Han er stabilisatoren, pasningsleggeren og arkitekten i mannskapet vårt. Håper inderlig ikke vi selger han, men jeg vil ikke holde han i klubben mot hans egen vilje. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kan jo altids håpe at Real kjøper en annen en :b Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ser det som relativt sikkert at Xabi forsvinner dersom det stemmer at han ønsker seg til Real. Vi er ikke tjent med å ha en spiller som ikke vil være i klubben. Håper bare vi får pressa Real for mest mulig penger evt. Sneijder, VdV. Hvorfor ikke bytte Sneijder og VdV mot Xabi liksom? Kjempedeal spør du meg, selv om jeg aller helst vil beholde Xabi så klart. Ser litt mørkt på det om Masche forsvinner også da. Har bare råd til å miste en av de to tror jeg. Og da hadde jeg helst sett at Masche forsvinner, enig med Dalglish på det punktet. Jeg håper bare vi får en snarlig avgjørelse på dette, grubla lenge nå, og er utålmodig. Dessuten synes jeg det er viktig å få inn erstattere så fort som mulig, spesielt erstattere som er ment for å gå rett inn på laget. Får vi hastekjøp i siste time som vi pleier tror jeg vi mister sjansen på ligatittelen ganske tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror Real Madrid at de kan punge ut flere milliarder kroner på spillere også komme her og prøve å kjøpe Alonso for en fillesum? Å nei du, håper Benitez er sta og vanskelig og står på sitt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Håper bare vi får pressa Real for mest mulig penger evt. Sneijder, VdV. Hvorfor ikke bytte Sneijder og VdV mot Xabi liksom? van der Vaart og Sneijder mot Alonso? Vell, for det første må vi legge om hele formasjonen vår, for det andre har ikke Vaart bevist noe som helst på øverste nivå. Sneijder kan fungere, men ikke i nærheten av den spilleren som kan fylle tomrommet. Da er jeg mer interessert i å legge om til en mer ren 4-3-3 med Sneijder og Gerrard som indreløpere, og Mascherano som den dyptliggende. Men vi tar samtidig 3 steg tilbake, siden vi ikke har 2 spillere som passer perfekt inn i vingrollene. Kuyt, Riera, Benayoun passer ikke inn. Kanskje Babel. Samtidig... så forsvinner Gerrard fra den perfekte posisjonen. Huff. La Alonso bli. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Fy faen du skuffer meg Xabi, om dette stemmer. Hadde du dratt i fjor, skulle jeg forstått deg meget godt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 VdV kan ta rollen til Xabi (om vi beholder Masche altså) og Sneijder kan bekle både Gerrardrollen og evt. kantrolle. Trenger ikke Silva noe mer enn Sneijder for å si det sånn, da de er relativt like. Tror det hadde passa genialt. Men er et lite faremoment med VdV som du sier, men tror han hadde klart seg veldig fint. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg liker nederlendere så det hadde ikke vært så dumt nei. Men ikke faen om at Xabi skal gå for under 35 hvis vi ikke får noe attåt. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har lyst til å legge meg til å sove, og ikke våkne før neste uke til nyheten om at Alonso blir i Liverpool. Kan umulig være bra for kroppen å gå rundt å være så nervøs og urolig hele tiden. Kom over en artikkel om at Alonso skal bli i Liverpool, problemet var at jeg fant ut at the s*n hadde skrevet artikkelen... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 VdV kan ta rollen til Xabi (om vi beholder Masche altså) og Sneijder kan bekle både Gerrardrollen og evt. kantrolle. Trenger ikke Silva noe mer enn Sneijder for å si det sånn, da de er relativt like. Tror det hadde passa genialt. Men er et lite faremoment med VdV som du sier, men tror han hadde klart seg veldig fint. Van der Vaart er så langt fra Alonso sitt nivå, og posisjon som du kommer. Vaart var fantastisk i EM, og han var lenge en av mine "favoritter" i Ajax, men han takler ikke engang nivået i Spania. Jeg ønsker ikke å gamble på spillere når troppen er så nær "perfeksjonismen" som vi kommer. Forsvinner Alonso bør vi en spiller av ren og skjær klasse komme inn, ikke noe 2. valg fra Real Madrid som har prestert for 2-3 sesonger siden og et 2 år gammelt EM. Atm ser jeg faktisk ingen direkte erstattere for Alonso, som holder det nivået. Forsvinner han så sier jeg 4-4-2 med David Villa / Samuel Eto'o / Zlatan / Aguero inn som makker til Torres. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 VdV kan ta rollen til Xabi (om vi beholder Masche altså) og Sneijder kan bekle både Gerrardrollen og evt. kantrolle. Trenger ikke Silva noe mer enn Sneijder for å si det sånn, da de er relativt like. Tror det hadde passa genialt. Men er et lite faremoment med VdV som du sier, men tror han hadde klart seg veldig fint. Atm ser jeg faktisk ingen direkte erstattere for Alonso, som holder det nivået. Forsvinner han så sier jeg 4-4-2 med Samuel Eto'o / Zlatan / Aguero inn som makker til Torres. Fint å se at FM generasjonen har beina godt plantet på jorda. Tror mest på Alonso salg og Zlatan inn jeg da. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) VdV kan ta rollen til Xabi (om vi beholder Masche altså) og Sneijder kan bekle både Gerrardrollen og evt. kantrolle. Trenger ikke Silva noe mer enn Sneijder for å si det sånn, da de er relativt like. Tror det hadde passa genialt. Men er et lite faremoment med VdV som du sier, men tror han hadde klart seg veldig fint. Atm ser jeg faktisk ingen direkte erstattere for Alonso, som holder det nivået. Forsvinner han så sier jeg 4-4-2 med Samuel Eto'o / Zlatan / Aguero inn som makker til Torres. Fint å se at FM generasjonen har beina godt plantet på jorda. Tror mest på Alonso salg og Zlatan inn jeg da. FM generasjonen hadde vell ropt etter både Sneijder og Van der Vaart. Spillerne jeg nevner er spillere vi bør klare og lokke til oss, kanskje med unntak av Zlatan som vistnok skal være verdt det samme som Kaka og Ronaldo...., vist vi får de £35 Millene som Rafa vil ha for Alonso. Antar vi forsatt har en fin warchest igjen etter kjøpet av Johnson. Endret 13. juli 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nå må faen meg Alonso selv gå ut og bekrefte eller avkrefte om han virkelig vil vekk! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Benitez har vel sagt at det ikke blir flere store spillerkjøp denne sommeren og jobben nå blir å beholde kjernen av fjorårets tropp. Det er vel innlysende sammen med alle skriveriene om penger at Liverpool ikke har mer en vi får inn via spillersalg. Tror du kan se langt etter en "Fin warchest" om vi ikke skulle få solgt unna grums som Babel, Voronin, Dossena etc. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Men om Alonso blir solgt, da blir det jo en stor overgang. Altså ikke noe nytt, vi må selge for å kjøpe. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er nok ikke spørsmål om hvis, men når. Om Alonso har sagt at han ønsker å spille i Real Madrid er det ikke mye Benitez kan gjøre, bortsett fra å presse mest mulig penger ut av det. Vil ikke ha en spiller, uansett hvor god han er, i klubben om han med stort ønske vil spille et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå