Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Han virker veldig hissig. Tror vi skal klare oss fint uten Michael Ball.

Betyr det da å beholde Dossena?

Slik jeg ser det er det 3 alternativ på venstreback hvis ingen skal hentes inn.

1) Beholde Dossena og ha 3 venstebacker i troppen

2) Selge Dossena og satse på Insua/Arbeloa i 2-3 mnd frem til Aurelio er tilbake

3) Selge Dossena og satste på den nye unge franskmannen som backup for Insua

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje Liverpool skulle ha kjøpt Mame biram Diouf? Hahaha.

Seff ikke.

Åjaaaa!!! Og når vi først er i gang kjøper vi Thioune, som erstatter for Alonso. :D

Thioune er, imotsetning til Huseklepp, Bolanos, Diouf og alle de andre som Nils Johan Semb roser opp i skyene, en veldig god fotballspiller. Han hadde klart seg fint på et middels godt PL-lag.

Lenke til kommentar
Kanskje Liverpool skulle ha kjøpt Mame biram Diouf? Hahaha.

Seff ikke.

Åjaaaa!!! Og når vi først er i gang kjøper vi Thioune, som erstatter for Alonso. :D

Thioune er, imotsetning til Huseklepp, Bolanos, Diouf og alle de andre som Nils Johan Semb roser opp i skyene, en veldig god fotballspiller. Han hadde klart seg fint på et middels godt PL-lag.

Vet da det, jeg sa ikke noe i mot det.

Han har fart, styrke og en herlig pasningsfot. :)

Lenke til kommentar
For min del er det ikke så farlig om vi mister Mascherano, da får vi muligheten til å hente en litt bedre offensiv spiller på midten sammen med Alonso.

Masche er for all del knall god, men jeg syns han bidrar for lite offensivt.

Hvordan type (nevn gjerne spillere) vil du ha ved siden av Alonso? Du nevner en som er bedre offensivt. Snakker du Ireland type nå eller hva mener du?

Lenke til kommentar

Enig der. Mashce imponerer null offensivt, nettopp derfor spurte jeg hva Ireland ville kostet oss, som Kjakan er inne på her.

Tvilsomt at han er til salgs, men konge spiller å hatt i stallen.

Ellers var det jo grunnen til at jeg ville hatt inn Barry og benket Masche i de "lette" kampene for å styrke oss offensivt.

I tillegg hadde vi da hatt en god reserve ved skader og suspensjoner.

Lenke til kommentar
For min del er det ikke så farlig om vi mister Mascherano, da får vi muligheten til å hente en litt bedre offensiv spiller på midten sammen med Alonso.

Hvordan type (nevn gjerne spillere) vil du ha ved siden av Alonso? Du nevner en som er bedre offensivt. Snakker du Ireland type nå eller hva mener du?

En slags type boksspiller.

Noe ala Lucho Gonzales, Fellaini, Aquilani eller i den kategorien der.

Syns Alonso er god nok til å gjøre det defensive arbeidet + å strø baller til kanter, gerrard osv. Så vi kunne hatt godt av en midtbane spiller som kommer på dype løp, og inn i boksen. En som vet hvordan man skyter, eller kommer til avluttning i boksen. Liker fellaini veldig godt på det området, selv om jeg aldri vil se den fjompen i Liverpool, stygg spiller.

Inler er noe jeg kunne tenkt å hatt på siden av Alonso. Sterk defensiv, gode pasninger, og et helt forykende langskudd etter han kommer på et dypt løp.

Lenke til kommentar

Javier er en deffansiv midtbanespiller! Han skal jo være ankeren på midten. Men joa, han kan godt ta noen turer opp, men hvem skal den som tar de tunge løpene tilbake når kontringen kommer? Eller hvem som skal være den som avbryter en kontringsball? :D Jeg syns han gjør en j***** bra jobb og er alltid på farten. Digger hans harde og rene taklinger. Håper at han OG Xabi blir. De utfyller hverandre godt på midten.

Lenke til kommentar

En slags type boksspiller.

Noe ala Lucho Gonzales, Fellaini, Aquilani eller i den kategorien der.

Syns Alonso er god nok til å gjøre det defensive arbeidet + å strø baller til kanter, gerrard osv. Så vi kunne hatt godt av en midtbane spiller som kommer på dype løp, og inn i boksen. En som vet hvordan man skyter, eller kommer til avluttning i boksen. Liker fellaini veldig godt på det området, selv om jeg aldri vil se den fjompen i Liverpool, stygg spiller.

Inler er noe jeg kunne tenkt å hatt på siden av Alonso. Sterk defensiv, gode pasninger, og et helt forykende langskudd etter han kommer på et dypt løp.

Lucho Gonzales har gått til Marseillie. :) Ifølge tv2sporten. http://msn.tv2sporten.no/fotball/ovrig/article2797287.ece

Edit: leif

Endret av phunkie
Lenke til kommentar

Ireland hadde vært herlig ja. Men tror ikke det blir lett å få kjøpt noen fra Man City, spesielt ikke en nøkkelspiller. Men han er ung, målfarlig og jeg tror han kunne gått rett inn for Masche. Det beste er uansett og ikke selge verken Masche eller Xabi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...