Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nei, tåpelig? Neppe. Agger bekler lett den rollen(arby og, tror ikke han drar, neste år heller), og Johnson, Insua og denne nye franskmannen. Selg dossena fort som svint imo. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 #Rafa har sagt at han ikke vil selge Alonso eller Masche.Han forventer faktisk at de blir. #Å selge Dossena når Aurelio er ute pga skade i to-månder er bare tåpelig #Er ikke sikker på at både Babel og Voronin selges. Tror kun en av de drar #Arbeloa drar nok. Til naive Liverpool fans. Når det kommer til Benitez så er han bare intr i å få den best mulige elleveren og troppen han kan ha ved sesongstart. Hvis Inter kommer på banen og tilbyr oss Zlatan og Cambiasso sammen med £30M så selger vi Xabi Alonso. Dette er selvsagt overdrevet men poenget er at hvis prisen er riktig så selger vi Alonso. Venstreback: Vi har jo Insua samt den nye franskmannen som backup. og etter 2 mnd blir det Aurelio/Insua. Dossena kan selges. Null problem. Arbeloa blir en for dyr spiller å ha på benken. Lønnen hans kontra det Degen har er ganske mye høyere. Dessuten kan vi få noe for han så vi kan hente inn en spillertype lenger frem på banen der vi trenger forsterkninger. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) #Rafa har sagt at han ikke vil selge Alonso eller Masche.Han forventer faktisk at de blir. #Å selge Dossena når Aurelio er ute pga skade i to-månder er bare tåpelig #Er ikke sikker på at både Babel og Voronin selges. Tror kun en av de drar #Arbeloa drar nok. Til naive Liverpool fans. Når det kommer til Benitez så er han bare intr i å få den best mulige elleveren og troppen han kan ha ved sesongstart. Hvis Inter kommer på banen og tilbyr oss Zlatan og Cambiasso sammen med £30M så selger vi Xabi Alonso. Dette er selvsagt overdrevet men poenget er at hvis prisen er riktig så selger vi Alonso. Venstreback: Vi har jo Insua samt den nye franskmannen som backup. og etter 2 mnd blir det Aurelio/Insua. Dossena kan selges. Null problem. Arbeloa blir en for dyr spiller å ha på benken. Lønnen hans kontra det Degen har er ganske mye høyere. Dessuten kan vi få noe for han så vi kan hente inn en spillertype lenger frem på banen der vi trenger forsterkninger. Degen? Tuller du? Det er vel heller den porselensdukka vi burde kvitta oss med for å ikke heve lønn. Han har ikke spilt en PL kmap. Synes det er tull å selge Arbeloa fordi han er for dyr å ha på benken, det er slik bredde vi trenger om vi skal vinne ligaen. Når vi har råd til å gi Gerrard den lønna han har fått nå har vi faen meg råd til å ha Arbeloa på benke også. Selg heller Degen som sagt. Edit: Evt. bare frigi Degen, så er vi kvitt han. Endret 11. juli 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Degen? Tuller du? Det er vel heller den porselensdukka vi burde kvitta oss med for å ikke heve lønn. Han har ikke spilt en PL kmap. Synes det er tull å selge Arbeloa fordi han er for dyr å ha på benken, det er slik bredde vi trenger om vi skal vinne ligaen. Når vi har råd til å gi Gerrard den lønna han har fått nå har vi faen meg råd til å ha Arbeloa på benke også. Selg heller Degen som sagt. Edit: Evt. bare frigi Degen, så er vi kvitt han. Helt enig. Det er ingen grunn til at vi må selge Arbeloa pga lønn. Og gi Degen bort til et veldedig formål. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er jo klart av vi alle har lyst til å ha spillere som Arbeloa, Kuyt og Riera som Squad spillere. Hente inn folk som Silva og Aaron Lennon som kan gi oss helt nye alternativer på vingene. Men det er ikke realitetene, vi er ikke Man City eller Arsenal. Vi har ikke penger til å hente de beste spillerne eller ha så dyre spillere som Arbeloa på benken. Dessuten er han spansk landslagspiller og Real Madrid vil ha han. Jeg tar heller imot 5-6 millioner pund en å ha en misfornøyd Arbeloa i stallen. Dessuten er det ikke bare Degen som blir reserve på høyreback men også Darby samt Carragher som nødløsning. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Misfornøyd Arbeloa? Både han og Johnson kan fint få 30 kamper hver, minst. Hvorfor ikke heller selge Degen? Han har ikke bevist en dritt og går stort sett skadet rundt hele sesongen så han er ikke verdt særlig som backup uansett. Men for all del, er bare å selge Arbeloa om vi ikke har noe mål å ta PL neste år. Endret 11. juli 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Misfornøyd Arbeloa? Både han og Johnson kan fint få 30 kamper hver, minst. Hvorfor ikke heller selge Degen? Han har ikke bevist en dritt og går stort sett skadet rundt hele sesongen så han er ikke verdt særlig som backup uansett. Men for all del, er bare å selge Arbeloa om vi ikke har noe mål å ta PL neste år. Arbeloa elsker jo Real Madrid. Og han vil vel vise at han hører hjemme på det beste laget fra sitt hjemland. Når Real Madrid vil ha en av sine egne hjem og du er pr def. reserve i klubben du er i, ja da vender du fort snuta hjemover. Tror Arbeloa drar i dette overgangs vindu. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvis Arbeloa har hjemlengsel som ryktene sier, mener jeg at vi bør selge han. Degen kan vi forresten også bare bli kvitt, tror faktisk Darby er bedre enn han uansett. Darby har jo vært kaptein for aldersbestemte lag, og er en type som sjeldent gjør feil har jeg hørt. Minner litt om Finnan av det jeg har sett. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Arbeola vil jo vekk, så det er jo ikke vits å diskutere det mer. Jeg er imot å holde en spiller imot sin vilje. Synd Rafa ikke vil gi Babel mer tid til å utvikle seg. Jeg ser på han som en uslepen diamant! Degen, Dossena, Voro kan dra avgårde. Jeg håper Xabi og Javier blir. Om dem vil vekk eller ikke, er litt vanskelig å si. Jeg håper at noen av unggutta vil blomstre skikkelig i år! Har troen på Pacheo, Nemeth, Spearing og Darby. Håper Rafa er tøff nok, og lar dem prøve seg litt. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Siste nytt fra The Alonso Watch Sneijder + Cash for Alonso Real Madrid skal vistnok legge inn et bud på 20 millioner euro (£17,5M) samt midtbanespilleren Wesley Sneijder i uken som kommer. Nederlenderen som kan spille i flere roller på midtbanen skal brukes for å friste Rafael Benitez til å la Xabi Alonso gå til den spanske hovedstadsklubben. Budet skal etter sigende legges inn til starten av uken som kommer og 19.juli blir en avgjørende frist da Alonso reiser til Sveits på treningsleir den dagen. 25-år gamle Sneijder forventes å få mindre spilletid på Santiago Bernabéu etter at en rekke nye stjerner er hentet inn. Både Kaka og Ronaldo vil bli satset på og sammen med landsmannen Arjen Robben vil de tre utgjøre den offensive trioen på midtbanen. Dermed skal Sneijder være klar for å se seg om etter en ny klubb. Real Madrid fikk rett før helgen avvist et rent cash bud på 27 millioner euro (£23). Dette budet skal Alonso ha bedt Benitez vurdere nøye ifølge den spanske avisen Diario AS. Nå ser det ut til at Benitez kanskje kan få budet han har ventet på, med en intressant spiller i bytte sammen med cash som vil gå til en erstatter for Alonso. Endret 12. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 .no skriver at Rafa har uttalt at "- Vi har tro på Kuyt, Babel, N'Gog og Voronin foran neste sesong. Vi har spillere med kvalitet." Han antyder jo da ganske sterkt at hverken Babel eller Voronin blir solgt. Flere rykter antyder visst at Alonso skal ha kontaktet Rafa om et ønske om å spille for Real Madrid. Ryktene sier også at Real Madrid skal prøve et siste tilbud på £30M etterhvert, og da begynner jo de å nærme seg det vi vil ha for Alonso. Jeg tror, dessverre, at Alonso ikke spiller for Liverpool neste sesong. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Jeg mener vi bør få minst £35M pund for Alonso før Benitez gidder å selge. Eventuelt rundt £20M og en spiller i bytte som kan gå rett inn på laget. Ashley Young for £25M ?? Ser at Nettavisen referer til noen engelske aviser som hevder at Tottenham og Man United skal stå klare med bud på rundt £25M på Aston Villa vingen Ashley Young. Hvis dette er prisen på han så mener jeg vi burde tilby Aston Villa rundt £18M samt Ryan Babel i bytte for å sikre oss Young. Han er en ving som er perfekt å ha mot lag som ligger defensivt, her har vi pr dags dato bare Babel og El Zhar som har farten og rykket som skal til for å forserve mot lavt liggende backer. Desverre er ingen av de førstelags materiale pr dags dato. Young vil være en perfekt spiller da han er engelsk, ung og innehar kvaliteter og ferdigheter som få eller ingen i dagens Liverpool stall besitter. Vi må ha god utfordrende ving Jeg vil uansett at Benitez bruker siste del av sommeren til å hente inn en ving som har disse egenskapene. Om det blir Young, Silva eller en spiller som trenger litt utvikling bryr jeg meg ikke om. Skulle han også klare å trylle å få Babel på riktig spor iløpet av sommeren så tar jeg til takke med han også. Vil ihvertfall se den type ving på Liverpool i den kommende sesongen. Endret 12. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sier mer enn ja takk til Sneijder + £20M om det faktisk er sånn at Alonso ønsker seg bort. Sneijder er en drømmespiller jeg mer enn gjerne ser i Liverpooldrakta. Ragnerer han på linje om ikke høyere med Silva. Samme type, mer erfaring og muligens bedre foreløpig. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sier mer enn ja takk til Sneijder + £20M om det faktisk er sånn at Alonso ønsker seg bort. Sneijder er en drømmespiller jeg mer enn gjerne ser i Liverpooldrakta. Ragnerer han på linje om ikke høyere med Silva. Samme type, mer erfaring og muligens bedre foreløpig. Veldig enig. Også kan han spille i flere posisjoner, noe som Rafa elsker. Håper at det løser seg snart. Han må være fokusert når pre-season starter igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Om Villa selger Young er de langt mer tåpelig enn jeg først antok. Er for Snjeider+dinaros btw Endret 12. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Gratis venstreback - Scouser Aurelio er jo som kjent skadet ved inngangen til sesongen og en del mener derfor vi bør beholde Andrea Dossena i troppen sombackup / startalternativ på venstreback. Kjenner jeg Benitez blir det vel Insua som kommer til å spille fast. Men vi vil vel solgt Dossena om Aurelio var skadefri, derfor tenkte jeg å foreslå en kriseløsning. Løsningen er en 29 år gammel scouser som de siste to sesongene har spilt rundt 50 Premier League kamper. Nemlig Michael Ball. Den tidligere Everton spilleren står med 1 landskamp og har erfaring med spill fra Rangers og PSV før han gikk til Man City før 2007 sesongen. Nå er han frigitt etter at Wayne Bridge ble hentet inn til The Blues fra Manchester. Det burde jo være en fin løsning for Benitez å selge unna Dossena og tilby Ball en 6 mnd kontrakt med reforhandling før nyttår. Da får vi inn en ny engelsk spiller i stallen og vi kan få inn £5-6M for Dossena. Frem til nyttår ser selvsagt Benitez om det er verdt å beholde Ball eller ikke og kan da velge å frigi han og sende han nedover i ligaen. Vi kommer ihvertfall unna med en meget billig løsning for å dekke opp på venstreback de 3 første mnd i sesongen samtidig som det ikke koster oss en krone i overgangsum. Jeg vil ihvertfall ikke sitte med Dossena en hel sesong når vi kan få 5-6 millioner for han i sommer. Han er fremdeles i Italias landslagstropp og har et meget sterkt navn i Serie A. Hva mener folk? Burde vi selge unna Dossena hvis muligheten byr seg eller beholde han som backup for Insua til Aurelio er tilbake. Vi har jo den nye franske ungutten Mavinga men tviler på at han kan gå inn hvis det trengs. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Henter dere Michael Ball så henter dere ikke inn kvalitet akkurat Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Husker den stygge fra Ball på Ronaldo. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 12. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hoho, herlig klipp. Er ikke særlig lysten på Ball jeg heller. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Han virker veldig hissig. Tror vi skal klare oss fint uten Michael Ball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå