Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Rafa om Barry: ''If it's just for money sometimes you will make mistakes. I was surprised by some decisions this year, like Gareth Barry. I won't say too much but clearly it was 100 per cent for money.'' Hele artikkelen-> http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5423619,00.html Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Som påpekt:66 ganger pengene tilbake er en del Etterlyser damen med gode lunger i Liverpooldrakt Henne? Endret 10. juli 2009 av sagberg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tror ikke det var poenget, Kjakan. Grunnen til at de satte ned oddsen var vel at de fryktet at mange flere kastet seg på bølgen, og at overgangen ble en realitet. Da kunne det fort ha blitt en del penger. På et slikt bet så har et bettingselskap en limit på rundt 500-1000 pund så det at oddsen gikk ned har ingenting med frykt for å gi fra seg edge og tape penger. Man kan ikke ha høye limits på et veddemål som folk kan vite uten at massemedia sitter med samme informasjon. Så sett at 50 000 engelskmenn satser 1000 pund til en odds på 66, tror du ikke det merkes i pengesekken til selskapet? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvis 50 000 mennesker satser 1000 pund på det, så satser nok 50 000 på at Liverpool signerer en annen spiller også, så det går nok ganske opp i opp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Henne? Der har du henne Har du link til stort bilde? Gjerne skrivebords-bakgrunn. Ble "mobbet" på jobb for å ha gutt som skrivebords-bakgrunn Bruker samme som avtaren. Så da jeg prøvde å forklare hva det handlet om, så nyttet ikke det. Jeg lovet å finne et bra alternativ til i morgen, så da får vi se om det blir en annen låt i pipen. Egentlig driter jeg en lang marsj i hva de mener, skulle bare sagt som Hewitt. Hadde jeg vert homofil så hadde Torres vert en kjempekandidat Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Egentlig driter jeg en lang marsj i hva de mener, skulle bare sagt som Hewitt. Hadde jeg vert homofil så hadde Torres vert en kjempekandidat Hehe Flott bilde, iallefall. EN sunn, vakker pike det der. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Der har du henne Har du link til stort bilde? Gjerne skrivebords-bakgrunn. Sorry mac, men prøv å google litt, så kanskje du er heldig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hva med dette evt. : Edit: Endret 10. juli 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Herlige bilder, fant dem begge, men bare i små format Takker ErlendRU. Ser Giggs avslører at John Barnes er/var et av hans store idol. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ser Giggs avslører at John Barnes er/var et av hans store idol. Som artist antar jeg? Jeg kunne faktisk feid over kjerringa over om hun hadde latt klærne gå. EDIT: Om jeg skulle feid over henne ville vel de fysiske lover sagt at hun faktisk måtte la klærne gå. EDIT2: Vel... De fysiske lovene er oppskrytt. Endret 10. juli 2009 av Points Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Points: Her Ja pen dame, men trodde du koste deg med The Game Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 her er en litt større versjon av bildet iallefall... har det som et bilde i min slideshow-bakgrunn Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Obviously. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ser Real gjør seg klar for å selge Huntelaar, muligens for å finansiere et Alonso kjøp. De ser på alternativ, men mener det er ikke mange å velge i utenom Alonso. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ser Real gjør seg klar for å selge Huntelaar, muligens for å finansiere et Alonso kjøp.De ser på alternativ, men mener det er ikke mange å velge i utenom Alonso. Der er jeg enig med Real. Alonso er ganske enestående. Obviously. Haha. Sa det ca 100 ganger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Haha, Glen J. = Mr Obvious. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Good news\bad news scenario idag. Goode news: El Zhar har fått ny kontrakt Bad news: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5425472,00.html Rafa sier at det ikke er penger i noe store kjøp. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Good news\bad news scenario idag.Goode news: El Zhar har fått ny kontrakt Bad news: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5425472,00.html Rafa sier at det ikke er penger i noe store kjøp. ¤ Arbeloa til Real Madrid for £5-6M ¤ Babel selges for £8M ¤ Voronin selges for £2M ¤ Dossena selges for £5-6M ¤ Alonso selges til Real Madrid for £35M Dette blir da ca £55M som skal brukes til å hente inn en ersatter for Alonso samt en god offensiv spiller. Enten en som kan gå inn på vingen alla D.Silva eller en hengene spiss som kan gå inn som back-up for både Torres og Gerrard. Den siste rollen var jo Robbie Keane mannen for, ergo en ny spillertype som kan gå inn i de to øverste posisjonene i vårt 4-4-1-1 formasjon. Nå i ettertid hadde jeg virkelig sett at vi solgte Alonso til Real Madrid tidligere i sommer og fått hentet inn Barry (lettere fast plass (VM10) og CL ville da trumfet lønningen til City) samt å sittet igjen med penger for å hente inn en spiller alla Silva. Jeg vil heller hatt Barry+Silva+litt cash til overs en Alonso i stallen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Skal vi tro .no er vi villige til å gi max £15m for Silva, så kjipe vi er. Vi burde beholde Arby og definitivt Alonso. Resten kan finne seg en ny klubb, kanskje vi kan lure ut £100m for Dossena,Babel og Voronin fra City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 #Rafa har sagt at han ikke vil selge Alonso eller Masche. Han forventer faktisk at de blir. #Å selge Dossena når Aurelio er ute pga skade i to-månder er bare tåpelig #Er ikke sikker på at både Babel og Voronin selges. Tror kun en av de drar #Arbeloa drar nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå