Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar ingenting for gitt nå i silly season, men jeg prøver bare å bringe på banen at det går rykter om at Rafa er interessert i Cambiasso og Valbuena. Så får du kanskje begrunne hvorfor du har liten tro på disse ryktene? Fordi Goal.com er en av kildene?

Begrunnelser for at Cambiasso ikke kommer til å bli kjøpt av Liverpool? Det fungerer desverre ikke slik, legg ut begrunnelser for at han kommer til å gjøre det. Ikke siter synsing fra journalister men siter navngitte kilder så skal jeg tro på det.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på en drit før jeg ser vedkommende glise som f*** ved siden Rafa med ett stort fint rødt skjerf! :D

EDIT: Det har vært mye snakk om å hente Mata. Hvorfor ikke A.Young? Da får han den "britiske kvaliteten" han ønsker.. :p Om noen har diskutert dette før, så beklager jeg. Er litt for mange sider å lese her nå.. :)

Endret av phunkie
Lenke til kommentar

Fra dagens PK på Melwood:

¤ Liverpool prøvde å hente Barry men takket være City sine penger gikk det ikke.

¤ Johnson kunne også gå tapt men hans ønske om å spille for Liverpool ble avgjørende i den overgangen.

¤ Pengebruken i internasjonal fotball har gått av hengslende og det blir tungt for Liverpool å henge med kjøret til Man City og de andre storklubbene i Europa.

-Fritt gjengitt fra The Great Rafa. linky: For syk pengebruk i dagens fotball

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Begrunnelser for at Cambiasso ikke kommer til å bli kjøpt av Liverpool? Det fungerer desverre ikke slik, legg ut begrunnelser for at han kommer til å gjøre det. Ikke siter synsing fra journalister men siter navngitte kilder så skal jeg tro på det.

Jo, det fungerer sånn når man uttaler at man har liten tro på at en spiller vil signere for en annen klubb. For å ha liten tro på det så må det ligge noe bak.

Og igjen, jeg har ikke sagt noe om at jeg vet, eller tror, at Cambiasso vil signere for Liverpool. Jeg linket til kilder (om ikke de mest troverdige, men dog) og prøvde å få i gang en diskusjon om hva folk synes om han. Er ikke værre enn det.

Lenke til kommentar

Ofte gidder jeg ikke linke til kilde i silly season.

Mye kan gå frem og tilbake, rykter kan være sanne selv om det ender anderledes en rykte tilsa.

Helt enig der smågal, han virker veldig fornøyd med valget sitt, det er jeg også.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Når det gjelder Glen Johnson, så var det også andre klubber som tilbød ham mye penger. Men han ønsket å komme til Liverpool, og det ble tungen på vektskålen.

Jeg vil kaste litt positivt lys på situasjonen vår klubb, Liverpool FC, befinner seg i for tiden. Vi har sånn omtrent ikke penger til en Cola på automaten en gang. I hvert fall ikke sammenlignet med de vi konkurrerer mot. Dette resulterer i to ting:

1. Vi mister spillere som går etter pengene - såfremt klubben har godtatt bud fra oss.

2. Vi får spillere som spiller med hjertet utenpå drakten.

Jeg er Liverpool-supporter, jeg forventer ikke nødvendigvis seriegull, jeg forventer en klubb som er villig til å kjempe i alle turneringer til dommeren blåser. Vi liker spillere som løper til de må gjenopplives (skjer som regel på kondistrening med Kuyt).

Å heie på Liverpool er det samme som å heie på en supermodell som baker hver morning og har medlemsskap i Mensa.

Etter å ha ledd av meg forkjærligheten min for Owen og inhalert noen halvlitere kommer sannheten frem ser dere.

Lenke til kommentar

Dere har nå god nok råd til å gjøre Gerrard til en av premier leagues best betalte :)

United har god råd på spillermarkedet i år da vi har solgt en spiller for en rimelig grei sum. Men så langt ser det ikke ut som vi har tenkt å bruke noe særlig mer enn dere på overgangsmarkedet i år (Johnson vs Valencia og Obertan)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Tror Pennant passer fint til LaLiga. :)

Artig at Torres har blitt far. Grattis Fernando. (og ja, jeg forventer at han besøker TIA-tråden på diskusjon.no. Og ja, jeg forventer at han forstår norsk, og at han blir glad når han leser dette innlegget :) )

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Pennant klar for Zaragoza!

Da var han klar for ny klubb ;)

Var vel ganske så forventet. (hva er det med deg og ;)\ :) iconer bak hver eneste settning egentlig?)

Edit: kan hende jeg forveksler deg med Latias.

Ha en god tur Pennant,for nesten takke for 06-07 sesongen.

Denne vil jeg alltid huske.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...