Maynard James Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 I mine øyne er ikke O'shea så god, jeg mener ikke at han er bedre en Arbeloa for eksempel. Det skal også sies at O'shea spilte sammen med det beste stopperparet i verden ifjor, noe som hjelper mye. Går med på at å sammenligne Insua med han blir kanskje litt for dumt, gikk vell litt fort i svingene der. Uansett, vi blir nok ikke enige. Skal også sies at jeg har sett veldig lite av O'shea. Men, når det gjelder fabio og rafael, så mener jeg insua er på nivå med de to. Alle 3 har et stort potensiale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) O'Shea er dårligere enn både Arbeloa og Aurelio når de er i form, men sistnevnte er for ustabil til å bli kalt en bedre spiller. Arbeloa er bedre enn O'Shea. Endret 9. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Begge våre to høyrebacker er mye bedre enn O'Shea. Greia med den poteten er jo at han kan brukes overalt og er veldig fleksibel. Kan jo til og med stå i mål. Hadde han vært låst til f.eks venstreback eller noe hadde han aldri vært i United så lenge som han har vært. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Ny spiller klar for Liverpool! Chris Mavinga , 18 år, fransk venstreback fra Paris SG. En avtale er klar mellom Liverpool og den franske klubben, U-18 spilleren skal vistnok skrive under på en 3 års kontrakt som binder han til Anfield klubben frem til 2012. edit: old news ser jeg Endret 9. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Virker positiv den nye backen. Arsenal var interesserte også, og han har spilt på U-18 landslaget til Frankrike. Men spørs vel om han kan utfordre Insua etterhvert da. Regner med han blir å se på reservelaget neste sesong og at Insua er på førstelaget fulltid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 O'Shea er undervurdert, mannen var konge i fjor med hele forsvarsrekken og jeg vil si at O'Shea var bedre enn deres backer og er også det pdd. som Wisbatov sier. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 O'Shea er undervurdert, mannen var konge i fjor med hele forsvarsrekken og jeg vil si at O'Shea var bedre enn deres backer og er også det pdd. som Wisbatov sier. Arbeloa hadde en knallsesong i fjor, så jeg er totalt uenig i det. Og Johnson er han jo klart ikke bedre enn. Men at han er bedre enn Dossena og Aurelio er jeg enig i. Insua er fortsatt ung og relativt uerfaren, men kommer til å komme som et skudd med åra og bli klasser bedre enn O'Shea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vi må ikke glemme at O'Shea også var et stortalent i sin tid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) O'Shea er vel kanskje en av Premier Leagues aller beste backer defensivt. Han brøt vel flest pasninger av alle i United forsvaret. Han bedret seg dessuten offensivt gjennom hele sesongen når han fikk spille. Defensivt så kan jeg ikke se en eneste back som gjorde det bedre forrige sesong. Glen Johnson var definitivt den beste høyrebacken i PL med Bosingwa bak, men det er i stor grad fordi de var mye bedre offensivt. EDIT: og Wh1ite har rett. O'Shea var et av United's største backtalenter, men desverre ble kanskje hans evne som potet det som gjorde at han aldri fikk etablert seg på backen. Phil Neville i sin tid ble også regnet som det største talentet av brødrene, men takket være hans allsidighet ble skjebnen en annen for han. EDIT2: Jeg håper Kuyt er villig til å sikre Johnson en del for karen er mer ving enn back Endret 9. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Det er midtstopperens oppgave å sikre en back slik fotballen spilles i england i dag - så det viktige er å passe på at begge backene ikke går samtidig. Vidic er et eksempel på en fantastisk sikringsspiller når backen går. Endret 9. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) O'Shea er vel kanskje en av Premier Leagues aller beste backer defensivt. Han brøt vel flest pasninger av alle i United forsvaret. Han bedret seg dessuten offensivt gjennom hele sesongen når han fikk spille. Defensivt så kan jeg ikke se en eneste back som gjorde det bedre forrige sesong. Glen Johnson var definitivt den beste høyrebacken i PL med Bosingwa bak, men det er i stor grad fordi de var mye bedre offensivt. EDIT: og Wh1ite har rett. O'Shea var et av United's største backtalenter, men desverre ble kanskje hans evne som potet det som gjorde at han aldri fikk etablert seg på backen. Phil Neville i sin tid ble også regnet som det største talentet av brødrene, men takket være hans allsidighet ble skjebnen en annen for han. EDIT2: Jeg håper Kuyt er villig til å sikre Johnson en del for karen er mer ving enn back Nå er det en gang slik at for top 4 klubbene så er det de offensive egenskapene som er viktigst for backene, derfor er egenskaper og ferdigheter til spillere som Bosingwa, Riise, Rafael, Johnson, A.Cole, etc mye mer verdifulle en det O`Shea er best på. O`Shea hadde med andre ord gjort det bedre for en bunn klubb som må forsvare seg mer en top 4 klubbene må. Sier ikke at han er dårlig, men at hans ferdigheter ikke kommer like godt til rette som de overnevnte spillerne når det kommer til å spille for klubber som United, Arsenal, Chelsea og Liverpool. Endret 9. juli 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Allikevel er O'shea rimelig viktig for uniteds suksess de siste årene . Dette handler om å bygge lag, da trenger man alle former for byggeklosser. Og enkelte managere er rimelig gode på å finne de rette klossene (hint-hint). Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) http://img11.imageshack.us/img11/841/rtrpu2215.jpg http://img9.imageshack.us/img9/4508/rtrpu1443.jpg http://img525.imageshack.us/img525/8995/rtrpu1742.jpg http://img34.imageshack.us/img34/7561/rtrpu2041.jpg http://img525.imageshack.us/img525/2248/rtrpu2217.jpg MODEDIT: Enormt høyoppløste bilder skal ikke direktelinkes inn i forumet, IMG-tagger er fjernet. Endret 9. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ser godt ut i rødt, denne Johnson. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Maksimum to måneder for Aurelio. Edit: Gode nyheter, selv om det er fantastisk godt gjort å bli langtidsskadd, når du spiller sammen med barna sine. Endret 9. juli 2009 av sagberg Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Godt å høre. Nå har jeg vært borte en liten stund, så jeg vet ikke om dere har diskutert dette, men hva synes dere om at vi blir linket til Cambiasso? Jeg har alltid likt han og synes han er en fantastisk spiller. Han er rask, kreativ og har en grei skuddfot. Hadde vært kjempebra for neste sesong om vi signerte han, og samtidig beholdt Masche og Alonso. EDIT: Valbuena fra Marseille er visstnok interessert i en overgang til EPL og vi er interessert i han også. Er kanskje større sjanse for å signere han enn Cambiasso. Ut i fra det jeg har sett av han så er han veldig glad i å holde på ballen. Teknisk er han også. Noen av oss husker kanskje målet han scooret mot oss i CL for noen sessonger siden? name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 9. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Godt å høre. Nå har jeg vært borte en liten stund, så jeg vet ikke om dere har diskutert dette, men hva synes dere om at vi blir linket til Cambiasso? Jeg har alltid likt han og synes han er en fantastisk spiller. Han er rask, kreativ og har en grei skuddfot. Hadde vært kjempebra for neste sesong om vi signerte han, og samtidig beholdt Masche og Alonso. Dette var nytt for meg. Kilde? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Flere steder. Jeg leste det senest på Goal i dag. http://www.goal.com/en/news/10/italy/2009/...ambiasso-report http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...e.html?ITO=1490 http://www.guardian.co.uk/football/2009/ju...transfer-ribery Det er vel hovedsaklig snakk om Cambiasso om vi skulle selge Alonso. Jeg vil beholde Alonso og samtidig signere Cambiasso. Endret 9. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Daily Mail skriver det jo også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå