Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Snipp

Jeg har savnet han siden han dro, gutt med ekte vinnermoral.

Vi har vistnok en 18 åring på gang til venstre back.

Herlige bilder ja, ser ut som Gerrard har funnet sin tapte kjerlighet.

De er jo landslagbuddies da, skulle hatt med Barry også der gitt.

Gerrard nytter sjansen når Torres ikke er der, blir nok andre boller når han kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner på død og liv ikke hvorfor dere kvittet dere med J.A. Riise for å så kjøpe en betydelig dårligere venstreback. Jeg er heldigvis glad for at han har fått sjansen i Roma og storspiller der. Han virker også som om han har blitt bedre med ball så alt i alt så ser jeg det på som positivt for landslaget og dumt for dere.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner på død og liv ikke hvorfor dere kvittet dere med J.A. Riise for å så kjøpe en betydelig dårligere venstreback.

Fordi de håpte på at Dossena skulle være bedre?

Uansett, vi må få beina ned på Jorda her, Riise har ikke storspilt, men gjort en svært god første sesong iforhold til hva som forventes av en som aldri har spilt slik type fotball.

Han har enda utrolig mye å lære, ballbehandlingen og Offensiviteten er på langtnær Strålende. Men han har Overasket (...la oss bruke det ordet) iforhold til hvor gjøk han enkelte ganger var i Pool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nåh, Aurelio tok jo over som fast forsvarer etter en stund, Riise spilte mindre og mindre,han hadde heller ingen god siste sesong.

Dossena ble jo kjøpt inn som Riise's erstater(samt Insua som back up). Desverre kan ikke Rafa se inn i fremtiden,og Dossena er og forblir et bomkjøp.

Riise var grei nok,hadde en (meget) god skuddfot, men hadde en elendig mål-prosent iforhold til antall skuddforsøk.

Jeg saver han ikke.

Lenke til kommentar
Jeg syntes også salget av Riise var dumt, før vi fikk noen erstatter. Han hadde et par blemmer, men han slo også skikkelig til i blant og var ellers en stabil og god venstreback.

Han ble nærmest tvangsolgt etter selvmålet, noe som er innmari ironisk når en ser på hvor mye Carra har dummet seg ut opp igjennom. Det var rett og slett et veldig uheldig uhell, i en veldig viktig kamp.

Riise hadde et par svake sessonger, men har gjort det svært bra i Roma, noe som bekrefter at han var en helt ok venstreback.

Det jeg savner mest er gløden, han ville alltid fremover å vinne kampene, herlig å se på.

Mål ration vs skudd var dårlig, men han avsluttet ivertfall, noe jeg savnet store deler av forige sessong.

Lenke til kommentar
Vi scorer enorme mengder mål, og slår flere målrekorder, og du savner avsluttninger?

Helt korrekt lest, kan godt gjenta setningen.

Var helt horribelt noen ganger, dulle langt inn i 16 meteren til motstanderen. Passning frem og tilbake og aldri noen som avsluttet.

Lenke til kommentar
Jeg savner også Riise. I alle fall nå som Aurelio er langtidsskadet igjen. Vi har jo Insua, men han er enda ung.

Woah, ganske big deal hvis han er langtidsskadet mtp. at Insua er enda uerfaren og Dossena ikke er god nok.

Like big deal som da backene deres var skadet i fjor og dere brukte Rafeal, Fabio og O'shea.

Insua har vist at han holder nivået i PL, så tror ikke det skal være no problem

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes det blir feil å avskrive en italiener i PL etter èn sesong. Aurelio har stinket i flere sesonger og jeg har til og med hørt med Vårherre om han kan bidra til tvangssalg av ham. Har ikke fungert enda.

Lenke til kommentar

Stemmer det, Aurelio har minst like mye personlige feil som Riise, husker med grunn åpningen av fjorår`s sessongen. Bla annet City kampen viste det godt.

Når det er sagt var Dossena mye mye verre, selv om det var hans første sessong, var det til tider tragisk. Han var virket tung og u-trent, og fikk regelrett panikk om noen kom i mot ham nede på venstre back.

Enten maiet ham de loddrett ned eller så rundet de ham akkurat som en annen markeringsbøye.

Når han endelig kom fram til dødlinja, slo han innleggene langt over til Stanly park.

På ving litt uti sessongen kom det seg, scoret bla 2 flott mål i 2 av våre beste kamper, kansje jeg aldri har sett Liverpool bedre.

Er veldig usikker på Dossena, men jeg selger heller Babel enn ham. Spesielt etter de greie kampene han har hatt på vingen. Som allerede påpekt kan vi også få bruk for ham på venstre back.

Lenke til kommentar
Jeg savner også Riise. I alle fall nå som Aurelio er langtidsskadet igjen. Vi har jo Insua, men han er enda ung.

Woah, ganske big deal hvis han er langtidsskadet mtp. at Insua er enda uerfaren og Dossena ikke er god nok.

Like big deal som da backene deres var skadet i fjor og dere brukte Rafeal, Fabio og O'shea.

Insua har vist at han holder nivået i PL, så tror ikke det skal være no problem

Say what? O'Shea ble bare bedre og bedre utover sesongen og er jo på ingen måte like dårlig som Dossena, eller like uerfaren som Insua. Jeg vil faktisk tørre å påstå at han pdd. er bedre enn alle backene deres med unntak av nyinnkjøpet Glen Johnson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...