perpetrus382 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Edit:Rafa er temmelig spansk. Sikker? Godt å se gutta tilbake på trening Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det Liverpool eller Spania det er treningsbilder av? Det er Liverpool. Hvorfor skulle det være bilder av Spania? Var faktisk ikke en eneste Spansk spiller på dagens trening. ...på tide å ta kvelden? Grunnen til at jeg sa det er at det nye trenings-kitet til Pool er dønn likt spanias. Selvfølgelig fordi begge bruker Adidas, men jeg synes det er synd at det er blitt så ekstremt lite variasjon i de forskjellige lags drakter innenfor produsentene. Alle som har Adidas har jo klin like drakter med forskjellige farger.. Synes de ihvertfall kunne fått velge mellom to-tre forskjellige design for å være -litt- mer individuelle.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hehe, er vel kanskje snart på tide ja Ja, du har et poeng, men kan egentlig ikke si at jeg tenkte på Spanias treningskit. Men jeg sjekka hvordan det så ut nå nettopp og ja det var ganske likt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvem dere tror for det store "gjennombruddet" neste år? Tror Insua vil bli en enorm hit neste år. Fast på venstrebacken. Utenom Liverpool ser Rodwell hos Everton smålig god ut, av det jeg har sett av han. Samtidig må vell Bendtner i Arsenal nevnes, han kan fort bli en målscoringsgarantist om Adebayor forsvinner ut og Bendtner blir fast. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 I Liverpool? Helt klart Insua. Jeg tror Antonio Valencia vil gjøre det enormt godt i United - drakta, men vet ikke om jeg får regne med han siden han er 23(?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Tipper Insua for mest spilletid i A-laget av ''the young ones'' ja. Spearing for sikker også mer spilletid. Kan bli bra. Har sansen for han. Ac Milan har vist lagt inn et bud på Huntelaar. Endret 6. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 I Liverpool? Helt klart Insua. Jeg tror Antonio Valencia vil gjøre det enormt godt i United - drakta, men vet ikke om jeg får regne med han siden han er 23(?). Tenker vi gjennombrudd på mer "europeisk" skala så kan Valencia telles med, på "PL skala" så tenkte jeg mer på de mindre navnene. Obertan virker også sykt lovende. Tror United har gjort et finfint kjøp der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvem dere tror for det store "gjennombruddet" neste år? Tror Insua vil bli en enorm hit neste år. Fast på venstrebacken. Jeg håper El-Zhar, men det avhenger jo litt på spilletid. Ellers håper jeg Darby/Kelly/Spearing kan få sjansen etterhvert. Insua blir en hit uten tvil, men "gjennombruddet" har han hatt imo. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg håper El-Zhar, men det avhenger jo litt på spilletid. Ellers håper jeg Darby/Kelly/Spearing kan få sjansen etterhvert. Insua blir en hit uten tvil, men "gjennombruddet" har han hatt imo. Ser ikke for meg at El Zhar vil ha noe gjennombrudd ever. Gutten er tross alt 22-23 år, tror han fikk såpass mye spilletid ifjor grunnet mangel på bedre alternativer. Hadde vert kos om Nemeth eller Hammill hadde brutt inni A-lags diskusjonen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Eller Pacheco(Dalla valle?;p). Hehe, k9z. drømmer forblir drømmer. Nemeth burde på høy tid få prøve seg, 20 år er han vel? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ser ikke for meg at El Zhar vil ha noe gjennombrudd ever. Gutten er tross alt 22-23 år, tror han fikk såpass mye spilletid ifjor grunnet mangel på bedre alternativer. Hadde vert kos om Nemeth eller Hammill hadde brutt inni A-lags diskusjonen. Vet jeg er nokså alene om å ha tro på ham, svært mange "dømmer" han etter alder, selv mener jeg alderen ikke spiller så stor rolle. Spearing er ikke akkurat noen ungfole heller lengre, men han har vist til de grader at han kan spille god fotball. Det jeg ser i El-Zhar er god teknikk, ekstrem hurtighet, god ballforståelse, bra innlegg. Eneste som mangler er selvtilitt på avslutningene, dette kommer. Håper han er med fremover, han har ivertfall fått fornyet kontrakt, så får vi se. I eneste kampen han spilte fra start, var han en av de beste, og han viste noe svært få andre spillere viste den dagen, vinnervilje. Hele laget spilte langt under pari. Mulig du har rett i at han fikk spille kant pga Kuyt ble flyttet frem som spiss pga mangel på spisser, men jeg likte ivertfall det jeg så. Skal følge bedre med på resrvene i år, så neste år har jeg kansje bedre grunnlag for å utale meg hvem jeg håper blir den neste inn på førstelaget. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Michael Johnson fra man city hadde vært en fin midtbane siden han er engelsk , om vi mister xabi eller masche Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Michael Johnson fra man city hadde vært en fin midtbane siden han er engelsk , om vi mister xabi eller masche Kjøpe en spiller fra Man City? Tror det kan bli veldig dyrt siden Liverpool er en toppklubb og vel, Man City har nok av penger. Endret 7. juli 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har ikke sett han spille jeg. Var god på FM08 vet jeg :b Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 FM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 vurderer ikke spillere etter kvaliteten på FM :-P . Johnson er et stort talent å veien til en fast plass i City kan være lang . derfor kunne det vært interessant å se han i Pool trøya , siden han er engelsk . Elano fra City er også en spiller jeg har stor sans for , hadde vært artig å se han også i Pool trøye . Men ingen av de spillerne ligger i stokken til Rafa vill jeg tro . Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Muligens ikke. Vi har jo Lucas Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Johnson hadde ikke vært meg imot. Sett at Alonso drar, såklart. I sesongen som kommer håper jeg vi får stifte nærmere bekjentskap med Darby og Kelly. Pdd tror jeg det er de + Spearing som er nermest en plass på laget/benken. Har ikke stor tro på at vi får se så mye av Nemeth og Pacheco. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Morrsomt å se at .no måtte skrive 2 artikkler om teamet vi diskuterte straks dem dukket innom TIA Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Morrsomt å se at .no måtte skrive 2 artikkler om teamet vi diskuterte straks dem dukket innom TIA Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå