Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Liverpool-fans er Europas verst ifølge ny rapport

Hva sier dere til dette? Noen som kan komme med noen synspunkter?

Jeg har selv vært på en Liverpool-kamp, og den var veldig rolig og fin.

8771638[/snapback]

UEFA dumma seg jo ganske grovt ut. For det første fikk jo Liverpool kun 17 000 (ca. ?) billetter til kampen. For det andre slapp folk med falske/uten billetter inn på kampen. Klart det blir bråk av sånt.

Er jo selvfølgelig tåpelig at de stjal fra hverandre. Men tror ikke Liverpoolsupportere er verst, synes det er verre med fans som stikker ned hverandre, f.eks Roma sine som stakk ned et par Unitedfans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror vi skal ta denne "rapporten" med en god klype salt. Virker som om Liverpool er blitt et hatobjekt innad i UEFA etter at de greide å ødelegge en finale for et hav av fotballsupportere ... Liverpool har mange idiotiske supportere i rekkene - men det gjelder alle lag. Absolutt alle. Å måle hvem som er "verst" tror jeg er en relativt umulig oppgave.

Lenke til kommentar

Alle vet jo at Uefa og Fifa ikke spiller på lag med Engelske lag, å spesielt ikke supporterene. Se bare på skandalen i Roma, der United fansen ble banket opp. Tok Uefa affære? I liten grad. Å når Lille gikk av banen mot United, da fikk United også bot!? At størrelsen på boten var betraktelig mindre enn den lille fikk betyr nada siden det er den symbolske effekten som kommer.

Se på ekstremistene i Italia, ingenting blir gjort der. Skjer det grov rasisme i England, Tyskland eller Spania blir det slått ned på. Eller ta Tyrkia, her har du heksegryte. Busser kan bli pulverisert av stein, skjer fortsatt ingenting fra Uefa og Fifas side.

Nei så lenge Blatter og Platini styrer kan man ikke regne med rettferdighet.

Lenke til kommentar
Men tror ikke Liverpoolsupportere er verst, synes det er verre med fans som stikker ned hverandre, f.eks Roma sine som stakk ned et par Unitedfans.

8771675[/snapback]

Vel, jeg skal ikke si det høyt i denne tråden, men dere vet vel alle hva jeg tenker på :whistle:

Lenke til kommentar

Gaillard har et horn i siden til engelske fans, nok en pompøs arrogant drittsekk i UEFA.

Dette er stadion hvor 2004-EM ble spilt og hvor Hellas spiller sine landskamper. Selvfølgelig er denne stadion bra nok og stor nok. Men dessverre er det slik man oppfører seg i Storbritannia.

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt enig at denne rapporten er litt på kanten, men allikevel, "verdens beste fans" ?

Forrige sesong:

-Kaster avføring på bortefansen

-Synger "JAR, I wanna know, how did you break his leg?"

-Angriper ambulansen som fraktet Smith fra Anfield

-Vandaliserer bortestadion

-Synger "Who's that laying on the runway" mens de mener minnet om Hillsborough skal respekteres av alle

Historisk:

-Heysel

-Steining av motstandernes spillerbuss

-Angriper bortelagets buss med hjemmelaget ammoniakkgass (som ironisk nok skadet hjemmefansen som sto og buet)

-Og klart blant de verste når det gjelder "vanlig" engelsk hooliganisme som slåssing og knivstikking

Lenke til kommentar
Jeg er forsåvidt enig at denne rapporten er litt på kanten, men allikevel, "verdens beste fans" ?

8773833[/snapback]

Er det nå jeg skal klage på generalisering som enkelte i Unitedleiren elsker og gjøre? :) Du veit nok like godt at de fleste supporterne (både Liverpool og United og egentlig de fleste klubber) er rolige og ikke driver med bråk og fanteri, men heier på laget sitt gjennom tykt og tynt. MEN så er det alltid de som ikke er sånn, folk som lever for å være idioter i huet, og bare steller i stand bråk. Sånne er det i alle supportergrupper, uansett klubb. Synd er det, men det er en del av det hele desverre.

Edit: Redigerte bort quoten i innlegget.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

8773833[/snapback]

Er det nå jeg skal klage på generalisering som enkelte i Unitedleiren elsker og gjøre? :) Du veit nok like godt at de fleste supporterne (både Liverpool og United og egentlig de fleste klubber) er rolige og ikke driver med bråk og fanteri, men heier på laget sitt gjennom tykt og tynt. MEN så er det alltid de som ikke er sånn, folk som lever for å være idioter i huet, og bare steller i stand bråk. Sånne er det i alle supportergrupper, uansett klubb. Synd er det, men det er en del av det hele desverre.

Edit: Redigerte bort quoten i innlegget.

8773902[/snapback]

Fortsatt, ingen røyk uten ild. Selv om Fifa og Uefa nok ikke er helt nøytrale så er det nok noe for seg i rapporten. Men så har Liverpool en stor fanskare, som akkurat i denne perioden har kommet seg ut i Europa igjen.

Lenke til kommentar

Banansplitt: Når vi sier "verdens beste fans", tenker vi nok heller på alle de herlige og flotte supporterne som står og synger YNWA av full hals - samme om vi har tapt eller seiret, og som heier frem og støtter laget uansett. Vi tenker ikke på idioter med oppmerksomhets- og temperamentsproblemer, som dessverre holder med Liverpool (selv om jeg mistenker at de egentlig ikke elsker LFC og fotball, men heller rivalisering og hooligalisme). Det er en ganske stor forskjell her.

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du alltid tar sånn på vei når vi noen ganger sier at vi har verdens beste supportere. Det er jo ikke noe du bør tenke på, vi er jo ikke akkurat objektive heller ... Blir akkurat som når deres supportere sier dere har verdens beste bortefans, eller sier dere har verdens beste lag fordi dere vant PL i år. Det er ikke en objektiv faktakonklusjon, men heller en 100% subjektiv påstand/kommentar som det er ganske naturlig man sier i forbindelse med sitt favorittlag. Det er tross alt ditt favorittlag, og det er lov å si positive ting om det - uten at man trenger å legge frem objektiv dokumentasjon på at det man sier stemmer. :)

Angående hvem som er verst av supportere, synes jeg det er idiotisk å i det hele tatt diskutere, og i dette tilfellet er jeg HELT sikker på at denne såkalte rapporten er ganske planlagt fra UEFAs side for å legge hele skylden for Athen-bråket på Liverpool-supporterne, isteden for å se på seg selv og sine rutiner. Ja, det var mange idiotiske LFC-supportere som burde vært buret inne der nede. Men UEFA burde også vært buret inne. Jeg vet med sikkerhet at alle her hadde blitt forbanna om man hadde betalt 8000 for en legitim finalebillett, men ikke fått komme inn på stadion fordi UEFAs rutiner og sikkerhet feilet helt. Det rettferdigjør ikke vold, dog, men det er jo lettere å forstå at det blir bråk når man har slike rutiner ... UEFA drev ikke forebyggende supporterbråk i Athen, for å si det slik.

Alle lag i England har problemer med bøllete supportere innimellom. Det er dessverre slik det ofte er i England - at en gruppe tullinger ikke greier å oppføre seg. De som tror det gjelder kun Liverpool fordi det omtales litt akkurat nå, er jævlig naive.

Lenke til kommentar
Men tror ikke Liverpoolsupportere er verst, synes det er verre med fans som stikker ned hverandre, f.eks Roma sine som stakk ned et par Unitedfans.

8771675[/snapback]

Vel, jeg skal ikke si det høyt i denne tråden, men dere vet vel alle hva jeg tenker på :whistle:

8772030[/snapback]

Sant nok flamerboy:], men akkurat nå siktet jeg til nylige hendelser selv om jeg ikke nevnte det eksplisitt, noe jeg kanskje burde gjort. Hvis du tenker på en nylig hendelse som involverer knivstikking og Liverpoolfans har jeg rett og slett ikke fått det med meg.

Uansett er det jo ingen hemmelighet at både Liverpoolfans og engelske fans generelt har et dårlig rykte, men det har tross alt bedret seg med årene. Personlig tror jeg det er verre i Italia per. idag(?)

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Lurer om vi får noen transfers klar snart.

United har allerede sikret seg 3 spillere, og vi har ikke fått inn noen enda. Parry bruker så lang tid :(

8779150[/snapback]

I tillegg har Chelsea skaffet seg 2 spillere allerede så nå får vel Liverpool få ræva i gir snart

Endret av TerjeRaymond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...