NightKeeper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Sheriffen er langt unna nivået som forventes. Bomkjøp som aldri har vært noe annet. Gerrard er en av PL's beste midtbanespillere. Nå har ikke jeg lest boka, men dens idioti vil aldri overgå Roy Keane uansett. 6801348[/snapback] Haha. Du måtte nevne Roy Keane ja. Gerrard vil aldri bli en like stor spiller som Keane med slike uttalelser og flørting med Chelsea. 6801407[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Håpløst forsøk på en provokasjon. Troll et annet sted. 6801426[/snapback] Er du trangsynt? Forsvarer du at deres egen kaptein håner Salif Diao? Det er jo tragisk. Han er en fantastisk spiller, men han har sunket lavt hos mange liverpoolsupportere etter både Chelsea-flørtingen to år på rad. Er en tråd om det samme på VG Diskusjon. Mange Liverpool-supportere som er i harnisk, kaller han idiot etc. En kaptein skal ikke gjøre noe slikt. Noen sitater fra boken hans: "With Salif, I knew after a week of training that he wasn't going to be good enough. Diao's a good player, but not Liverpool class." og (om det å bli byttet ut for Diao): "Salif Diao? That made my subbing even more shaming. Even if I was playing on a four out of ten I could of done what Diao did!" Forsvarer du det? Endret 4. september 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei. Det gjør jeg ikke. Håpløst av en kaptein. Det er ikke tvil om at hans popularitet har sunket de siste årene, og selv ser jeg helst at Carragher blir kaptein. Men jeg respekterer fremdeles Stevie G som spiller. Men tror jeg skal lese boka. Er litt for mye quotes som flyr rundt. Har du lest den, btw? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei. Det gjør jeg ikke. Håpløst av en kaptein. Det er ikke tvil om at hans popularitet har sunket de siste årene, og selv ser jeg helst at Carragher blir kaptein. Men jeg respekterer fremdeles Stevie G som spiller. Men tror jeg skal lese boka. Er litt for mye quotes som flyr rundt. Har du lest den, btw? 6801479[/snapback] Nei. Jeg har ikke lest den, sikkert en fin bok. Uansett er det litt dumt å gi ut en slik bok midt i karrieren syntes nå jeg, dette gjelder mange forøvrig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tja, ødelegger jo utvilsomt ettermælet hans om dette stemmer. Har du noe linkage da? Kan vi vite at det ikke bare er piss? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tja, ødelegger jo utvilsomt ettermælet hans om dette stemmer. Har du noe linkage da? Kan vi vite at det ikke bare er piss? 6801518[/snapback] http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116& Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1077487&Thread= Gerrard+%2D+en+idiot%2E%2E%2E&Page=-1 Regner med at det stemmer. Gutta på VGD er ganske så pålitelige. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Aj, så var det denne sjalusien da ... Gerrard spiller for Liverpool og ikke Man Utd. Om du ikke kan takle det, så kan du vel stikke et annet sted? Hva Gerrard skriver vet jeg ikke, og helt ærlig bryr jeg meg heller ikke. Det er ytringsfrihet i denne verden, og Gerrard må få mene hva han vil om både motspillere og medspillere. At Diao er et "mobbeoffer" er ikke noe nytt heller. Og denne Chelsea-"flørtingen" du snakker om, viser bare hvor lite du vet og hvor mye du bare prøver å provosere og slenge dritt. Sjalusien skinner gjennom alle bokstavene i innleggene dine. Ja, Gerrard var nær å gå til Chelsea, men spiller han i Chelsea i dag? Nei. Var det fordi Chelsea ikke ville ha ham? Hahahaha, nei. Han fant rett og slett ut at Liverpool er den eneste klubben han vil spille for, og tok til fornuften. Om du tar deg tid til å lese litt intervjuer og slikt, isteden for å slenge ut dritt, vil du finne grunnen til at Gerrard nesten gikk til Chelsea, og hvorfor han IKKE gjorde det. Og da håper jeg du har i det minste en smule peiling på hva du snakker om når du kommer tilbake. Man Utd-troll med provokasjon som eneste mål i livet har vi en egen tråd for. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Aj, så var det denne sjalusien da ... Gerrard spiller for Liverpool og ikke Man Utd. Om du ikke kan takle det, så kan du vel stikke et annet sted? Ville aldri hatt Gerrard på laget mitt, av den enkle grunn at han er Liverpool-spiller. Samma hvor god han er. Hva Gerrard skriver vet jeg ikke, og helt ærlig bryr jeg meg heller ikke. Det er ytringsfrihet i denne verden, og Gerrard må få mene hva han vil om både motspillere og medspillere. At Diao er et "mobbeoffer" er ikke noe nytt heller. Og denne Chelsea-"flørtingen" du snakker om, viser bare hvor lite du vet og hvor mye du bare prøver å provosere og slenge dritt. Sjalusien skinner gjennom alle bokstavene i innleggene dine. Ja, Gerrard var nær å gå til Chelsea, men spiller han i Chelsea i dag? Nei. Var det fordi Chelsea ikke ville ha ham? Hahahaha, nei. Han fant rett og slett ut at Liverpool er den eneste klubben han vil spille for, og tok til fornuften. Om du tar deg tid til å lese litt intervjuer og slikt, isteden for å slenge ut dritt, vil du finne grunnen til at Gerrard nesten gikk til Chelsea, og hvorfor han IKKE gjorde det. At han i det hele tatt vurderte Chelsea er et svakhetstegn. Og hva med endel av Liverpool-fansen som brant drakt hans i fjor sommer, vet du noe som de ikke vet? Og da håper jeg du har i det minste en smule peiling på hva du snakker om når du kommer tilbake. Man Utd-troll med provokasjon som eneste mål i livet har vi en egen tråd for. Jeg prøver da ikke å trolle. Jeg sier hva jeg mener om at en kaptein håner sin medspiller, og jeg har da også ytringsfrihet. Troll meg i ræva. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 At han i det hele tatt vurderte Chelsea er et svakhetstegn. Og hva med endel av Liverpool-fansen som brant drakt hans i fjor sommer, vet du noe som de ikke vet? 6801589[/snapback] At spillere vurderer andre klubber er vel aldri positivt, men det har ikke forandret noe av mitt syn på Gerrard etter at jeg leste hvorfor. At folk brente drakter på den tiden, er helt forståelig. Selv var jeg borte i den perioden, og visste dermed ingenting om det før jeg kom hjem igjen, og da var jo helomvendingen et faktum, så jeg har aldri funnet ut hvordan jeg ville reagert. Men jeg hadde nok vært litt forbanna, ja. Dog ligger det dypere ting bak dette enn hva du åpenbart gidder sette deg inn i. Gerrard sier selv at han alltid ville være i Liverpool, og at det var hans eneste ønske. Etter CL-finalen ville han skrive ny kontrakt med klubben med en gang, men dette ville ikke styret. Ettersom han forteller det, var visa slik at "du signerer når vi sier du skal og så er vi ferdig", og det førte til at Gerrard ikke følte at klubben ville ha ham eller trengte ham. Derfor ble han en smule nedbrutt og var etter "press" fra Lampard nesten klar for Chelsea, før han gjorde helomvending og fulgte hjertet sitt. Liverpool. Så ting har som regel en dypere mening enn hva tabloidene fremstiller. Fotballspillere er tross alt mennesker. At Gerrard valgte Liverpool fremfor pengemaskinen Chelsea, hvor han både ville fått høyere lønn og antakelig også vunnet mer (iallfall PL), sier vel sitt om mannens kjærlighet til Liverpool. Da ser jeg ingen grunn til å dømme ham for en periode med svakhet. Det blir bare tåpelig, og det håper jeg du også innser. Hva angår disse nye uttalelsene, *dersom de er korrekte*, er jeg enig i at de er unøvendige, og hele boka er egentlig unødvendig midt i karrieren. Men jeg synes heller ikke uttalelsene er så drøye at det er "skandale" osv. Han sier jo til og med at Diao er en god fotballspiller, bare ikke i Liverpool-klassen, og dette er jo noe alle har visst fra første stund. Du skal tross alt være jævlig god for å spille på at et topplag. Endrer det mitt syn på Gerrard? Nei, jeg er faktisk så åpen at jeg synes fotballspillere også kan ha sine meninger, så lenge ting ikke går for langt, noe jeg ikke synes det har i denne saken. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ville aldri hatt Gerrard på laget mitt, av den enkle grunn at han er Liverpool-spiller. Samma hvor god han er. 6801589[/snapback] Akkurat ja. Her avslører du jo selv hvor tåpelig resonnementet ditt er. Bare fordi du er United-supporter er du blitt oppdratt til at du må hate Liverpool, og da blir det å lete etter ting du kan bruke for å henge ut dem. Uansett, jeg gjentar - uansett - hvilken biografi du leser, vil du garantert finne kontroversielle uttalelser. Det blir bare latterlig når du trekker fram noe som står i boka til Gerrard, når United selv oversvømmes av "skandaler" gjennom årenes løp. Tre stikkord; - Cantona - Keane - Ferguson Har vel ikke akkurat alltid hatt rent mel i posen disse gutta, for å si det pent... Men lykke til med United, personlig unner jeg dere all godt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 At han i det hele tatt vurderte Chelsea er et svakhetstegn. Og hva med endel av Liverpool-fansen som brant drakt hans i fjor sommer, vet du noe som de ikke vet? 6801589[/snapback] At spillere vurderer andre klubber er vel aldri positivt, men det har ikke forandret noe av mitt syn på Gerrard etter at jeg leste hvorfor. At folk brente drakter på den tiden, er helt forståelig. Selv var jeg borte i den perioden, og visste dermed ingenting om det før jeg kom hjem igjen, og da var jo helomvendingen et faktum, så jeg har aldri funnet ut hvordan jeg ville reagert. Men jeg hadde nok vært litt forbanna, ja. Dog ligger det dypere ting bak dette enn hva du åpenbart gidder sette deg inn i. Gerrard sier selv at han alltid ville være i Liverpool, og at det var hans eneste ønske. Etter CL-finalen ville han skrive ny kontrakt med klubben med en gang, men dette ville ikke styret. Ettersom han forteller det, var visa slik at "du signerer når vi sier du skal og så er vi ferdig", og det førte til at Gerrard ikke følte at klubben ville ha ham eller trengte ham. Derfor ble han en smule nedbrutt og var etter "press" fra Lampard nesten klar for Chelsea, før han gjorde helomvending og fulgte hjertet sitt. Liverpool. Så ting har som regel en dypere mening enn hva tabloidene fremstiller. Fotballspillere er tross alt mennesker. At Gerrard valgte Liverpool fremfor pengemaskinen Chelsea, hvor han både ville fått høyere lønn og antakelig også vunnet mer (iallfall PL), sier vel sitt om mannens kjærlighet til Liverpool. Da ser jeg ingen grunn til å dømme ham for en periode med svakhet. Det blir bare tåpelig, og det håper jeg du også innser. Hva angår disse nye uttalelsene, *dersom de er korrekte*, er jeg enig i at de er unøvendige, og hele boka er egentlig unødvendig midt i karrieren. Men jeg synes heller ikke uttalelsene er så drøye at det er "skandale" osv. Han sier jo til og med at Diao er en god fotballspiller, bare ikke i Liverpool-klassen, og dette er jo noe alle har visst fra første stund. Du skal tross alt være jævlig god for å spille på at et topplag. Endrer det mitt syn på Gerrard? Nei, jeg er faktisk så åpen at jeg synes fotballspillere også kan ha sine meninger, så lenge ting ikke går for langt, noe jeg ikke synes det har i denne saken. 6801646[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv.. Nå må dere slutte å hetse Gerrard! Liverpool trenger han, og han trenger Liverpool.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 kan noen please fortelle meg hvorfor liverpool spiller alle sine kamper(så langt) klokken 13.45? tiligst av alle? er det noen som vet det,er det dere;) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er kun fordi TV kanalene har bestemt at de vil sende to kamper live.. En 13.45 og en 16.00 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ville aldri hatt Gerrard på laget mitt, av den enkle grunn at han er Liverpool-spiller. Samma hvor god han er. 6801589[/snapback] Akkurat ja. Her avslører du jo selv hvor tåpelig resonnementet ditt er. Bare fordi du er United-supporter er du blitt oppdratt til at du må hate Liverpool, og da blir det å lete etter ting du kan bruke for å henge ut dem. Uansett, jeg gjentar - uansett - hvilken biografi du leser, vil du garantert finne kontroversielle uttalelser. Det blir bare latterlig når du trekker fram noe som står i boka til Gerrard, når United selv oversvømmes av "skandaler" gjennom årenes løp. Tre stikkord; - Cantona - Keane - Ferguson Har vel ikke akkurat alltid hatt rent mel i posen disse gutta, for å si det pent... Men lykke til med United, personlig unner jeg dere all godt. 6802420[/snapback] Ja, jeg hater Liverpool over alt på jord, men såklart vet jeg at dere har gode spillere. Rivalisering er SUNT. Cantona og Keane har vel et par kung-fuspark etc. på samvittigheten, men de håner vel ikke motspillere? Dessuten ga de alt på banen. Btw; Tror neppe du hadde ønsket deg Rooney på laget siden han er United-spiller. Det hadde tatt seg ut. Endret 4. september 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er kun fordi TV kanalene har bestemt at de vil sende to kamper live.. En 13.45 og en 16.00 6803159[/snapback] ja,vet det, men de tre første kampåene har liverpool vært den kampen,,,,hver gang...det va det som var spørsmålet Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det vet jeg ikke.. Men bra er det, for da har vi fått sett alle live! Når du sier det.. Litt rart er det, for neste kamp mot Everton går også 13.45 =P Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ja, jeg hater Liverpool over alt på jord, men såklart vet jeg at dere har gode spillere. Rivalisering er SUNT. Cantona og Keane har vel et par kung-fuspark etc. på samvittigheten, men de håner vel ikke motspillere? Dessuten ga de alt på banen. Btw; Tror neppe du hadde ønsket deg Rooney på laget siden han er United-spiller. Det hadde tatt seg ut. 6803181[/snapback] Sier du at Gerrard ikke gir alt på banen? Og om du skal skryte av Cantona, Keane, Rooney etc, er ikke dette den rette tråden.. Sorry dobbelpost btw.. Skal ikke skje igjen!! Endret 4. september 2006 av Leaf Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det vet jeg ikke.. Men bra er det, for da har vi fått sett alle live! Når du sier det.. Litt rart er det, for neste kamp mot Everton går også 13.45 =P 6803348[/snapback] Bra for noen, dumt for andre... Jeg jobber til kl 15 på lørdager... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Åja, da skjønner jeg problemet ditt veldig godt! =/ Selv har jeg sett alle kampene så langt.. Stas! Men ikke vær redd, det kommer mange tv-kamper utover, og mange av de kommer til å gå 16.00 som "normalt" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det vet jeg ikke.. Men bra er det, for da har vi fått sett alle live! Når du sier det.. Litt rart er det, for neste kamp mot Everton går også 13.45 =P 6803348[/snapback] vet det,,ergo spørsmålet;) 13-45 er lovlig tilig på en lørdag å sti opp ja Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 13.45 ? Tidlig ? Du burde klare det for å si det sånn.. Hvordan er det med deg når du skal på skole/jobb ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå