Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ferguson har aldri likt Liverpool og klubben deres ville selv pisse på vår (ved å hente Heinze. Dere kunne ha hentet Owen hvis dere ville, men nå sitter dere og griner om at vi pisser på klubben deres, fordi vi henter han). På hvilken måte er man æresløs i denne saken? Fordi man har hentet en spiller som har spilt i Liverpool for flere år siden, og ikke er ønsket av Liverpool? Jeg koser meg over at vi har signert Owen mer og mer.

Gi faen i å ta oss under en kam!

Nå må du slutte å tulle! Jeg har sagt det før og jeg kan gjerne si det igjenn! Dette har ingenting med klubbene i seg selv å gjøre, men respekt for supporterene!

Du kozer deg szikkert, neste år når vi har vunnet ligagullet, ikke kom å grin og si " det var for vi mistet TØvez og Grinaldo"

Om du diskuterer med LokalPatriot, må du hendvende deg til ham og ikke alle sammen.

Get a grip Wis, and i will!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferguson har aldri likt Liverpool og klubben deres ville selv pisse på vår (ved å hente Heinze. Dere kunne ha hentet Owen hvis dere ville, men nå sitter dere og griner om at vi pisser på klubben deres, fordi vi henter han). På hvilken måte er man æresløs i denne saken? Fordi man har hentet en spiller som har spilt i Liverpool for flere år siden, og ikke er ønsket av Liverpool? Jeg koser meg over at vi har signert Owen mer og mer.

Du koser deg ja? Det bekrefter jo mitt inntrykk av unitedsupportere som æresløse og uten integritet. Det viktigste er å pisse på andre, dere koser dere ikke nok over all dyrekjøpt suksess de siste 20 årene men må attpåtil provosere ved å glede dere over at Liverpoolsupporterene er såret av Owen. Forundrer meg ikke om bacontrynet fergie hadde dette i baktankene.

Du sammenligner Heinze med Owen? Om du forsøker så ser du nok en viss forskjell, f.eks har en av dem 15 år i klubben, 8 av dem på førstelaget og han har vært kaptein for klubben sin. Jeg vil allikevel ikke ha en skitten unitedspiller i klubben uansett hvem det er.

Det er to ting som stinker i denne saken. Det er først og fremst Owen, den lille lusa av en Judas. Så er det united og deres supportere, eller konsumenter/kunder som det heter i den verdenen, sin oppførsel og mangel på respekt. De har fått 1 milliard for jålebukken sin, de kan hente hvem de vil men henter Owen gratis. Drittklubb som har gått i bresjen for å ødelegge fotballen. De elsker å pisse på sine rivalers supportere som de gjorde med Leeds da de hentet Cantona, Rio og Smith og som de nå gjør med Owen. Og supporterne, hva gjør de? Er de kritisk til å ha hentet en av sin rivals største helter de siste årene? Neida, de er glade til over at dette knuser hjertet til scouserne og at de får en gratis spiller som kan skyte dem til gull igjen. Det er mangel på integritet og defenisjonen på gloryhuntere.

Til slutt, Benitez har blitt snudd ryggen til av Owen to ganger tidligere. Hvorfor i pokker tror du han da har interesse av å hente ham nå? Skal han løpe Europa rundt for å få han til Liverpool bare for gang etter gang bli avvist? Han sier han elsker united nå og dere har tårer i øynene, men tro meg når jeg sier at han ikke tenker på annet enn seg selv, penger, hester og landslaget. Så da kan man si at united og Owen fortjener hverandre. Det ypperste lavmål av en fotballspiller går til det ypperste lavmål av en klubb.

Lenke til kommentar

Vi burde ansette Keane, kjøpe RvN og tezev.

Over til owen.

His Hamstrings mean he has no Pace!....Owen!,Owen!....

He wants to play for Bacon Face!....Owen!,Owen!....

He left the Reds for sunny Spain and barely even played a game....Michael Owen....He's got a Massive Head...

Na na na na na na na na.....

To the tune of the Torres song

:lol:

lol

|

|

v

Jeg blir glad hvis Owen blir toppscorer i serien neste år jeg. Jeg vil alltid digge Michael Owen, så hvis han får et fullt fortjent ligagull med United blir jeg glad på hans vegne. Nesten så man kan holde med både Liverpool og United nå! Siden de har Liverpoolspillere på laget :) Og det er jo bra, for da kan vi slutte å krangle alle sammen. Jeg forstår Owen godt, han vil jo på landslaget. Det vil jo alle. Unntatt feigingen Carragher da, men han er jo Liverpoolspiller, men dårligere enn Owen. Synd Benitez ikke kjøpte han, han kunne vært like god som Gerrard.

Alle må slutte å snakke stygt om helten min nå. Han har jo bare gjort det som er best for seg selv. Han kunne jo ikke spille for Hull da, han er jo en av verdens beste spisser. Sir Alex sier det jo selv.

Håper Owen blir toppscorer neste år. Da skal jeg være glad på hans vegne. Selv om det koster oss ligagull, så er det liksom verdt det. Michael Owen fortjener virkelig suksess nå. Etter å ha gjort så godt han kunne, uten å få tillitt i Real og Newcastle. Hadde Owen spilt fra start for Newcastle hadde de ikke rykka ned. Fordi Michael er god han. Farta har han enda, bare vent å se. Jeg synes at siden Michael Owen vil være kamerat med United spillerne, så er de sikkert ikke så ille allikevel. Jeg vil benytte anledningen til å ønske Cristiano Ronaldo (kjekk) lykke til videre i karrieren, synd for engelsk fotball at han dro. Og samtidig vil jeg forsvare Gary Neville. Han er egentlig en god back. Sammen med Owen vil han blomstre på veteranenes teater.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Vi burde ansette Keane, kjøpe RvN og tezev.

Over til owen.

His Hamstrings mean he has no Pace!....Owen!,Owen!....

He wants to play for Bacon Face!....Owen!,Owen!....

He left the Reds for sunny Spain and barely even played a game....Michael Owen....He's got a Massive Head...

Na na na na na na na na.....

Haha, genial.

Lenke til kommentar

Og ja. Når man leser sånne inlegg så koser jeg meg ja.

Og så har vi definisjonen på en gloryhunter. Hva med å bli så oppspist av hat for at lag som slår dere at du tror de signerer spillere bare for å irritere deg. Engelsk fotball handler ikke om deg selv om du er Liverpool suporter.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Liverpool og Everton dele stadion? Les spoiler, muligens old for dere..but what the heck.

Liverpool and Everton have been urged to share a stadium in order to hold World Cup matches in 2018.

Anfield and Everton’s stadium Goodison Park don’t currently meet the criteria as stadia which can host World Cup clashes.

Warren Bradley, head of the city of Liverpool’s committee for England’s 2018 World Cup bid, wants both the clubs to forget their rivalry and share a stadium.

“We’ve got to do something, if we are serious about being a bidding city for the World Cup. I don’t want to see everything migrate down the M62 to Manchester where there are two fabulous stadiums (Old Trafford and City of Manchester Stadium),” Bradley said.

“There is a need for a 60,000 fit-for-purpose, 21st-century stadium in Liverpool. It would cost around £300m.

“Sure, we still have the tribalistic ­supporters in the city who would say, ‘I won’t sit in it after a Liverpudlian or Evertonian has.’ But that’s not the ­argument, is it? I don’t see any reason why it can’t work – it does so across the southern hemisphere, and in Germany, Italy and America.

“We recognise the FIFA ­criteria, that both clubs must have 40,000-plus seats available to the paying public that doesn’t include VIPs. I don’t believe either club is in a position to satisfy that criteria, so therefore something needs to be done quickly.”

Liverpool are yet to respond to Bradley’s comments however, Everton are a 100% against the move.

Lenke til kommentar

Altså, United kan gjøre hva faen de vil for min del. Jeg tror de bryr seg relativt lite om hva oss Liverpool supportere synes om saken. Om de har så lyst på Owen, vær så god. Det er Owen som har svikta totalt her. Å gå til RM er en ting, men å dra til United beviser hvordan person han er.

Lenke til kommentar
Å gå til RM er en ting, men å dra til United beviser hvordan person han er.

Skal ikke forsvare Owen i det hele tatt, men når klubben som har vunnet ligaen 3 år på rad og CL og et par ting til kommer å banker på døra etter at man har hatt 5 relativt begredlige år på fotballbanen og gir han muligheten til å få karrieren tilbake på rett kjøl igjen. Jeg skulle ha skjønt at han hadde vært en judas og en sviker og sikkert mye mer i følge dere hvis han hadde gått direkte til United i fra Liverpool, men når han har vært innom to andre klubber i mellomtiden så hadde jeg ikke gått rundt å følt seg forrått.

Men det skal sies at det kommer til å se jævlig rart ut når han løper ut på OT første gangen i den riktige røde drakta.

Lenke til kommentar

Deg om det.

MO er et produkt fra LFC som vi supporterene alltid hadde et spessielt forhold til, han var nok en barndomshelt for veldig mange, meg selv inkludert. Denne spilleren var den aller største for meg og flere i sin tid.

Han kan spille for juventus,milan,newcastle,madrid osv. Men ikke united. ALDRI. Ikke som et Liverpoolprodukt som har mye å takke LFC for.

Lenke til kommentar
Deg om det.

MO er et produkt fra LFC som vi supporterene alltid hadde et spessielt forhold til, han var nok en barndomshelt for veldig mange, meg selv inkludert. Denne spilleren var den aller største for meg og flere i sin tid.

Han kan spille for juventus,milan,newcastle,madrid osv. Men ikke united. ALDRI. Ikke som et Liverpoolprodukt som har mye å takke LFC for.

Dette er et viktig punkt. Han er ikke en spiller som har vært noen år i Liverpool. Han var så mye mer. Og da blir det feil å sammenligne Heinze og Owen.

Lenke til kommentar

Sitter med en fryktelig vond følelse for at dette overgansvinduet kommer til å bli et mareritt for oss, med en påfølgende skuffende sesong. Owen-saken er trist nok, men Alonso-sagaen er den som bekymrer meg mest. Synes den minner veldig mye om Ronaldo-sagaen, og vi vet alle hvordan den endte...

Vet ikke hvor mange uttalelser det har vært som avkrefter at Alonso er på vei bort. Her er noen jeg fant i farta;

Real gir opp Alonso

Alonso og Macherano ikke til salgs – pressemelding Liverpool FC

Xabi skal ingensteder. Han blir her, sier Rafa

Rafa tviholder på Alonso

Benitez gjentar nok en gang at Xabi Alonso inngår i hans fremtidsplaner, og tilbakeviser rapportene om at han er på vei til Real Madrid

Alonso ikke til salgs

Alt dette til tross, det er fortsatt veldig usikkert hvor han spiller neste sesong. Jeg tror vi mister ham nå, kanskje også Mascherano. Men pytt, vi har fortsatt Lucas, så har jo ingen grunn til å bekymre seg... :innocent:

Lenke til kommentar

Lucas ruler midtbanen Superparanoid ;)

Bønna har forlenget sin kontrakt, hurra :)

Ser ut som Rafa er virkelig gira på Silva, samtidig har vi skrudd prisen opp på nåde Arbeloa og Alonso. Selv om jeg ikke vil selge noen av dem, er det alltids bra med en høy pris. 48 £mill in total, for begge that is.

Vi betalte vistnok "bare" 16 for johnson, ivertfall et hakk bedre.

Håper vi får ut noe daukjøtt så vi kan få oss en spiss/midbane spiller.

Lenke til kommentar
Lucas ruler midtbanen Superparanoid ;)

Var jo det jeg sa, riktignok litt ironisk men... Han har i alle fall potensiale til å bli bedre i motsetning til Dossena, men siden han har mistet sitt til Glen Johnsen nr, er det kanskje tegn på at han forsvinner?

At Benitez er interessert i Silva er positivt, men tviler på at det er særlig realistisk. Og hvis det vil være på bekostning av Alonso, har vi egentlig tatt 1 skritt fram og 2 tilbake.

Lenke til kommentar

Litt ironisk fra min side også.

Ja Dossena kan jeg selge, men helst Babel pga han får vi mer for. Stoler ikke på papirkroppen til Aurelio, da vil jeg heller beholde Dossena.

Dossena har jo faktisk, utrolig nok utrettet like mye som Babel på venstre kant, selv om han bare spilte 2 kamper der. I tilegg har vi Aurelio som også kan spille venstre kant.

Så vidt jeg vet skal Benitez være villig til å ofre Riera om vi får ta i Silva. (det er også litt et steg hit og et steg dit)

Kansje alternativ spissen må inn i januar vinduet, and Voronin rett og slett får sjansen igjenn. Anyhow, jeg vil forsatt ha en sentralmidtbanespiller, selv om vi tilsynelantende har en mega joker i Bønna. Han har selv sagt han foretrekker høyre, dog kan han også brukes sentralt og på venstre.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å benytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool\Benitez kjøper jo spillere, men de er unge 16åringer. Har vel kjøpt 3 dags dato.

Har ikke spesielt lyst å stole på Voronin,istede for å kjøpe inn en ny spiss.

Men akkurat nå så er det viktigst for Liverpool og beholde Alonso. I min mening så skader det ikke liverpool alt for mye om Masche og Arbeloa drar.

(men vil helst beholde alle tre jeg også)

Babel kan godt selges.

Lenke til kommentar

Jeg har også lyst på spiss, spiss og midtbanespiller. Men ingen salg, ingen kjøp.

Vi klarte oss utrolig godt i fjor med tanke på hvor mye Torres var skadet/under oppkjøring etter skade. Still en spiss vi vet er giftig hadde vert digg.

Jeg har vell sagt det ørten ganger før, men det blir en evig synsing når vi ikke vet hvor mye penger vi har.

Hjelper ikke at transfeer kandidatene våre ikke har blitt linket en eneste gang, forutenom Dossena til Juve, men de har angivelig mistet interessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...