Superparanoid Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Går til Real Madrid for å vinne trofeer. Blir der og råtner på benk og ser Liverpool ta over den europeiske tronen.Går så til Newcastle og involvert i nedrykk. Høres ut som om du gir Owen skylda for at Newcastle rykket ned og at Real Madrid mistet den ”europeiske tronen” som du kaller det, men gir ham samtidig æren for at vi tok over den? Da bør du jo være glad for at han går til United også. Nå blir United vippet ned fra PL-tronen, og vi overtar den! Han blir en enda større helt enn da han spilte for oss! Trist er det jo at han nå velger United, men synes han fortsatt bør være en helt i Liverpool etter alt han har gjort for oss. Tenk for eksempel på hvordan han ene og alene snudde FA-cup finalen til vår favør da vi slo Arsenal 2-1 i 2001(?) Han har gitt oss mange sånne gledestunder i løpet av de årene han spilte for oss. At han nå går til United på tampen av sin karriere bør ikke forandre noe. Trist men forståelig. Tror de fleste hadde takket ja til et sånt tilbud når karrieren er på hell, om det hadde vært den ene eller andre veien. Selv Gerrard holdt for eksempel med United i CL-finalen. Det er nok ikke det samme hatet spillerne i mellom, som det er supporterne i mellom. Endret 3. juli 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
LokalPatriot Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Owen er en sviker og en gloryhunter. Han svek Liverpool da han dro til RM for vekslepenger etter å ha lovt å skrive ny kontrakt i to år, vi måtte bare vente til agenten hans kom tilbake fra sin "sabatical". Mer penger og fler trofeer var motivet. Han fikk på ny sjansen da han skulle tilbake til England men valgte Newcastle for å sikre landslagsplassen, samt mer penger. Og nå pisser han på de som støttet ham i alle år som Liverpoolspiller og applauderte han inn på Anfield på det gjestende lag. Dette bekrefter bare at ytterst få fotballspillere i dag har ære, integritet og respekt for tidligere klubbers supportere. At united er klubben som igjen tiltrekker seg slike svikere (Rio, Rooney) bør ikke overraske noen. Jeg unner MO ingenting godt og for første gang på 30 år som supporter hater jeg en fotballspiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette bekrefter bare at ytterst få fotballspillere i dag har ære, integritet og respekt for tidligere klubbers supportere. At united er klubben som igjen tiltrekker seg slike svikere (Rio, Rooney) bør ikke overraske noen. Vet dette er Liverpool tråden men jeg synes du er hard nå. Skal ikke være uenig i at spillere bør være mere lojale mot den orginale klubben men hvorfor nevner du Rio? Liverpool har ikke bare egenproduserte spillere de heller. Lenke til kommentar
LokalPatriot Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette bekrefter bare at ytterst få fotballspillere i dag har ære, integritet og respekt for tidligere klubbers supportere. At united er klubben som igjen tiltrekker seg slike svikere (Rio, Rooney) bør ikke overraske noen. Vet dette er Liverpool tråden men jeg synes du er hard nå. Skal ikke være uenig i at spillere bør være mere lojale mot den orginale klubben men hvorfor nevner du Rio? Liverpool har ikke bare egenproduserte spillere de heller. Dette er ikke et spørsmål om egenproduserte spillere men valg av klubb som pisser på supportere av sin tidligere klubb, den som gjorde dem store. Rio ble stor i Leeds og kunne velge hvilken klubb han ville i hele verden, men han valgte altså den klubben Leeds-supporterne hatet over alt. Rooney det samme, han kunne valgt hvilken som helst klubb eller han kunne bli noen år i klubben som oppdro ham, men valgte en klubb i den rivaliserende byen. Og nå altså Owen. Jeg for min del hatet å få Ince til Liverpool og misliker fremdeles det faktum at han har spilt for oss. Men forskjellen med Ince i forhold til de andre er at Ince ble "jaget" fra united før han dro til Inter og aldri svek united. Jeg synes det er mangel på anstendighet av united, og voldsomt provoserende, at de også viser andres supportere såpass lite respekt at de går til slike steg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Rio Ferdinand gikk for det første til West Ham og derså til United Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har ikke det samme forholdet til Owen som mange av dere, da jeg i tidligere år ikke var engasjert i Liverpool på samme måte som nå. Snakker meg om å pisse i motvind, han kommer til å bli intenst hatet. Han har virkelig ikke forstått hva dette betyr for Liverpool supporterene. Jeg kan rett og slett ikke fatte å begripe hva han tenker med. Det er vell omtrent det med energi jeg gidder å legge i det. Lenke til kommentar
LokalPatriot Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Rio Ferdinand gikk for det første til West Ham og derså til United Feil. Han startet i West Ham, dro til Leeds før han ble solgt av et Leeds i krise til united. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Rio Ferdinand gikk for det første til West Ham og derså til United Feil. Han startet i West Ham, dro til Leeds før han ble solgt av et Leeds i krise til united. Vel....da er det ihvertfall ikke krise, han er et West Ham produkt, ikke Leeds! Lenke til kommentar
LokalPatriot Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Rio Ferdinand gikk for det første til West Ham og derså til United Feil. Han startet i West Ham, dro til Leeds før han ble solgt av et Leeds i krise til united. Vel....da er det ihvertfall ikke krise, han er et West Ham produkt, ikke Leeds! Og det er heller ikke poenget. Dessuten å påstå han ikke er et Leeds-produkt blir feil. Det var i Leeds han fikk sjansen til å spille på høyeste nivå i CL. Poenget er at spillere, som Rio, håner og viser mangel på respekt ved å gå til en stor rival. Dette er ikke snakk om hvilket "produkt" de er. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Owen skuffet meg og mitt Liverpool-hjerte da han gikk til Real Madrid. I dag knuste han det. Samme her. Dette var ikke noe moro, heldigvis for min del har jeg ingen drakter med ham så slipper å brenne de, for det hadde jeg ellers gjort. Er også enig i Wh1te sitt innlegg en side tilbake. Fyren er lykkejeger og kun ute etter pengene, viser null respekt for Liverpoolfans med å gå til rivaliserende klubb. Verste av alt er at han har blitt nevnt i samme åndedrag som Rush, Gerrard, Daglish, Barnes osv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Satser på at Owen går skadet rundt hele sesongen, slik han pleier. Bryr meg egentlig ikke så jævlig kjenner jeg. 41M Euro + Negredo for Xabi? Må jo bare si ja takk til det. Med dagens kurs er det rundt£35M det + en god spiss. Med et slikt bud synes jeg vi kan selge egentlig, selv om jeg alltid har vært negativ til et salg av Xabi. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja, tenkte det samme. Med de £35M så har vi nok til erstatter for Xabi (+ litt til) og vi får en spiss på kjøpet. Kan bare ikke si nei til det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette er ikke et spørsmål om egenproduserte spillere men valg av klubb som pisser på supportere av sin tidligere klubb, den som gjorde dem store. Rio ble stor i Leeds og kunne velge hvilken klubb han ville i hele verden, men han valgte altså den klubben Leeds-supporterne hatet over alt. Rooney det samme, han kunne valgt hvilken som helst klubb eller han kunne bli noen år i klubben som oppdro ham, men valgte en klubb i den rivaliserende byen. Og nå altså Owen. Everton fans hater Manchester United? Det har jeg ikke intrykk av. Tror heller de sympatiserer. Då samme måte som City og Liverpool. Hadde jo vert mye verre om Rooney gikk til Liverpool fra Everton Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Rio Ferdinand gikk for det første til West Ham og derså til United Feil. Han startet i West Ham, dro til Leeds før han ble solgt av et Leeds i krise til united. Vel....da er det ihvertfall ikke krise, han er et West Ham produkt, ikke Leeds! Tenkte på det samme Dessuten er det ikke rart at Manchester United blir svikerklubben hvis alle andre klubber er rivaler som hater oss Endret 3. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
LokalPatriot Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Dette er ikke et spørsmål om egenproduserte spillere men valg av klubb som pisser på supportere av sin tidligere klubb, den som gjorde dem store. Rio ble stor i Leeds og kunne velge hvilken klubb han ville i hele verden, men han valgte altså den klubben Leeds-supporterne hatet over alt. Rooney det samme, han kunne valgt hvilken som helst klubb eller han kunne bli noen år i klubben som oppdro ham, men valgte en klubb i den rivaliserende byen. Og nå altså Owen. Everton fans hater Manchester United? Det har jeg ikke intrykk av. Tror heller de sympatiserer. Då samme måte som City og Liverpool. Hadde jo vert mye verre om Rooney gikk til Liverpool fra Everton Rivaliseringen mellom byene Liverpool og Manchester er stor og Evertonsupportere hater united og city, selv om det ikke når opp til united/Liverpool. Norske evertonians er vel en annen sak, de vet ikke bedre. Jeg bladde litt gjennom forumet på united.no og jeg må si jeg er sjokkert over hvor lite kritiske de er der. Hadde Liverpool handlet inn Scholes, Beckham eller Giggs hadde mange Liverpoolsupportere vært skamfulle. Jeg er meget forbanna på Owen nå og jeg er like forbanna på united. De kan for pokker handle hvem de vil så henter de denne spilleren for å pisse på en annen klubbs supportere. United og Owen fortjener hverandre, nå håper jeg bare at begge opplever en grusom sesong på alle måter. Rio Ferdinand gikk for det første til West Ham og derså til United Feil. Han startet i West Ham, dro til Leeds før han ble solgt av et Leeds i krise til united. Vel....da er det ihvertfall ikke krise, han er et West Ham produkt, ikke Leeds! Tenkte på det samme Dessuten er det ikke rart at Manchester United blir svikerklubben hvis alle andre klubber er rivaler som hater oss Er forholdet united/Leeds ukjent for deg? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Så du mener at United burde latt vær og hentet Owen for å vise respekt for Liverpools supportere? Endret 3. juli 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg bladde litt gjennom forumet på united.no og jeg må si jeg er sjokkert over hvor lite kritiske de er der. Hadde Liverpool handlet inn Scholes, Beckham eller Giggs hadde mange Liverpoolsupportere vært skamfulle. Jo men det er fordi Manchester United fans er dårligere enn alle andre fans. Så Manchester United sine rivaliserende klubber er: City, Bolton, Wigan, Leeds, Liverpool, Everton, Arsenal og Chelsea? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg bladde litt gjennom forumet på united.no og jeg må si jeg er sjokkert over hvor lite kritiske de er der. Hadde Liverpool handlet inn Scholes, Beckham eller Giggs hadde mange Liverpoolsupportere vært skamfulle. Jo men det er fordi Manchester United fans er dårligere enn alle andre fans. Så Manchester United sine rivaliserende klubber er: City, Bolton, Wigan, Leeds, Liverpool, Everton, Arsenal og Chelsea? Du glemte Blackburn! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Lykke til Owen, var ferdig med han etter at gikk til Newcastle, håper for Owen sin skyld at han klarer å holde seg skadefri og blir med i VM troppen, er vel det han sikter mot. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Så du mener at United burde latt vær og hentet Owen for å vise respekt for Liverpools supportere? Owen burde vist respekt for supporterene, det handeler fint lite om klubbene i seg selv. Vi var jo villige til å hente Tevez, Heinze osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå