Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Er det andre som har bidrag til det massive draktbålet jeg planlegger? Brodern har vel ti Owen drakter og min første drakt med trykk hadde Owen bak (ettersom Ince dro). For en forbanna tilbakestående idiot. Jeg unner ham ingenting. Jeg håper han røsker av seg samtlige leddbånd på første treningsøkt og får HIV under operasjonen.

Jeg håper Carragher lanserer en omskrevet biografi der han river Owen et nytt rasshøl. Hvis han mot formodning klarer å spille seg inn på landslaget, håper jeg Gerrard ikke sender en eneste pasning og at Carra melder seg til laget igjen og tofotstakler i knehøyde hver gang Owen får ballen.

For en taper. Det stikker dypere enn utroskap, din forbanna poser.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det andre som har bidrag til det massive draktbålet jeg planlegger? Brodern har vel ti Owen drakter og min første drakt med trykk hadde Owen bak (ettersom Ince dro). For en forbanna tilbakestående idiot. Jeg unner ham ingenting. Jeg håper han røsker av seg samtlige leddbånd på første treningsøkt og får HIV under operasjonen.

HAHA!

Er det bare jeg som ser den slående ironien og dobbeltmoralen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

HAHA!

Den var morsom ja.^^

Owen-truser? why?

Lenke til kommentar
Derfor du nevte twice at Rafa\Liverpool\vi var for treige?

Er vel ikke mange som mener at Owen er gullgraver. Eller jo,han er jo nettopp det.

Les: Real og Newcastle.

Et en eks-pool spiller drar til united er vel et svik i seg selv(og vica versa).

Poenget mitt var at om Liverpool hadde tilbudt Owen kontrakt, så hadde han godtatt kontrakten. Han foretrekker neppe Man Utd foran Liverpool.

Og mener du at han heller burde vente og så ta imot eventuelle bud fra Hull eller Stoke? Om en CL klubb banker på døra di når man er arbeidsløs så pleier man somregel å åpne. Real Madrid overgangen kan jeg forsåvidt også skjønne, med en god venn i Beckham i Real Madrid og Real Madrid som en klubb som "vant alt" på den tida så er vel det også forståelig, selv om jeg ville sett han som en Liverpoolspiller.

Se på hvordan wh1te skriver, patetisk. Owen spilte fantastisk for oss i de sesongene han var her, satte hauger av mål, han gjorde jobben sin som bare faen og ville bort til Real Madrid som "er en større klubb" enn Liverpool.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Jeg takker Sir Alex Ferguson, for dette kjøpet var vært det, bare for å se dette.

Jeg håper forresten at Owen danner et herlig spisspar med Rooney 10 - 15 ganger i løpet av sesongen og spiller seg inn på landslaget :). Benitez ville ikke ha han. Stoke og Hull banket på døren hans, da faller det helt naturlig at han vil gå til United når Ferguson vil ha han.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

HAHA!

Den var morsom ja.^^

For meg er det hvertfall morsomt at man kan hate Owen så mye, når han ville ha navnet til Ince på ryggen. Som også er en forbanna idiot og poser. Å gjorde akkurat det samme som Owen. Eneste forskjellen var at Ince fortsatt hadde andre store klubber å velge i. Samt sto under kontrakt om jeg ikke husker helt feil.

MichaelOwen_2325092.jpg

Edit: Forøvrig kan du jo komme med et skikkelig innlegg Danielzu. Til forandring. Ikke bare galle og tull.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Jeg takker Sir Alex Ferguson, for dette kjøpet var vært det, bare for å se dette.

Sant, blir flau på vegne av noen av brukerne her inne nå. Triste saker. Liker Owen, har alltid likt typen som fotballspiller og som person, vil fortsatt gjøre det, men kan ikke unne han "alt godt" nå som han har gått til erkefienden. Men håper han ikke flopper, det fortjener han ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Poenget mitt var at om Liverpool hadde tilbudt Owen kontrakt, så hadde han godtatt kontrakten. Han foretrekker neppe Man Utd foran Liverpool.

Han gjorde jo ikke det sist Liverpool tilbud han kontrakt,da tok han Newcastel og høyre lønn

Og mener du at han heller burde vente og så ta imot eventuelle bud fra Hull eller Stoke? Om en CL klubb banker på døra di når man er arbeidsløs så pleier man somregel å åpne. Real Madrid overgangen kan jeg forsåvidt også skjønne, med en god venn i Beckham i Real Madrid og Real Madrid som en klubb som "vant alt" på den tida så er vel det også forståelig, selv om jeg ville sett han som en Liverpoolspiller.

Om jeg mener det? Har ikke utalt hva jeg mener enda, bare sier forstår de som føler seg skuffet.

Se på hvordan wh1te skriver, patetisk.

Igjen: kan forstå det, men deler ikke akkurat det hatet.

Lenke til kommentar

Han gjorde jo ikke det sist Liverpool tilbud han kontrakt,da tok han Newcastel og høyre lønn

Det var vel samme møkkakontrakten som Fowler ble tilbudt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Edit: Forøvrig kan du jo komme med et skikkelig innlegg Danielzu. Til forandring. Ikke bare galle og tull.

Say what? Dette var vel direkte tullete fra din side

Kan godt hende. Fowler tok den.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kan godt hende. Fowler tok den.

Fowler var overthehill, Owen ikke. Dermed fortjente han bedre, ergo viste ikke Liverpool han den respekten han fortjente igjen. Men nok om det. Svik uansett, alle ser den. Men dere må unne han noe godt, sto tross alt på bar bakke etter N'Castle. Dette er en ny sjanse i toppen av Europeisk fotball.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Men dere må unne han noe godt, sto tross alt på bar bakke etter N'Castle. Dette er en ny sjanse i toppen av Europeisk fotball.

Der er ivertfall jeg enig.

Lenke til kommentar
Han hadde tilbud fra Hull.

Velger likevel og vise null respekt for LFC og supporterene her og gå til united. Vel det er nu min mening.

Haha! Ingen mann med fornuften i behold velger HULL når man kan velge United. Morsomt å se reaksjonene til forsmådde pool-supportere.

Lenke til kommentar

Når du er ex-liverpool spiller og hadde høy status i tiden der, vel, da velger du faen ikke united uansett.

Edit: Spessielt ikke når det var Liverpool som "skapte" deg, gjorde deg til en stjerne og var elsket av fans.

vel,vel....... lei av å repetere meg selv.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...