Sperzel Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det ville blitt utrolig bittert om owen dro til united og scoret på anfield og eller vant serien med united. Da er det nok det ultimate svik. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det ville blitt utrolig bittert om owen dro til united og scoret på anfield og eller vant serien med united. Da er det nok det ultimate svik. Så sviket ligger i at han vinner? Skjønner at dere kaller han sviker, men jeg skjønner ikke hvordan han gjør så mye mer galt om han vinner noe. At det svir mer er jo soleklart. Forøvrig gleder jeg meg til å se han springe inn på Anfield iført United-drakt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Sviket ligger ikke - for min del - i at han vinner noe, men bare det at han går til United vil være totalt uakseptabelt for enhver Liverpoolsupporter og han kan gjerne får min del bare brenne i helvete om han drar dit. Og som du sier Hyrlen så vil det selvsagt svi enda mer om han vinner noe med dere, noe som er bound to happen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Ingen her inne vil jo at United skal vinne noe(og vica versa). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen pisser på omtrent alle Liverpoolsupportere, som for noen år siden forgudet han. Han kunne fått legendestatus. Han presterer å velge vår aller argeste konkurent de siste 100 årene og skal nå kjempe MOT oss. Jævla bra owen.Idiot. Dette rivaleriet begynte vel på 50 og 60 tallet Lenke til kommentar
LokalPatriot Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 United og Owen fortjener hverandre. En sviker og gullgraver i en klubb for svikere og gullgravere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) ''Real Madrid president Florentino Perez feels that "two more signings" will complete his overhaul at the Santiago Bernabeu. Reports continue to suggest Liverpool midfielder Xabi Alonso is high on Perez's agenda.'' ifølge rykter skal real gi Negredo + dinaros for Alonso. Endret 3. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Mange følelser? Endret 3. juli 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Fy flate for et stygt bilde. Owen din pikk. Gler meg jeg også til han entrer anfield, går nok fort gråtende ut igjen den kuken. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Mange følelser? Fittefaen... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Mange følelser? Det ser bare feil ut. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det er to spille jeg ville sett i Liverpooldrakt enn noen andre. Det er Silva og Owen. Også gårn til Man Utd, blir kvalm. Men skjønner han veldig godt, Benitez er rett og slett for treig. En vanvittig god signering av Ferguson. Blir bare dumt å si at Owen er en sviker og lignende, hadde han fått tilbud av Liverpool, så hadde han gått til oss uansett. Desverre var vi for treige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Benitez sa vel tydlig ifra at Owen IKKE skulle hentes. Men han fikk vel tilbud noen år tilbake,men valgte newcastel og moar money om jeg ikke husker feil. Rafa var ikke for treig. Forøvrig var salget av Owen det første Rafa gjorde i Liverpool Endret 3. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det er to spille jeg ville sett i Liverpooldrakt enn noen andre. Det er Silva og Owen. Også gårn til Man Utd, blir kvalm. Men skjønner han veldig godt, Benitez er rett og slett for treig. En vanvittig god signering av Ferguson. Blir bare dumt å si at Owen er en sviker og lignende, hadde han fått tilbud av Liverpool, så hadde han gått til oss uansett. Desverre var vi for treige. Benitez har jo gått ut å sagt at han ikke ville hente han tilbake. Så du kan ikke si at vi var for treige. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Var mer en kommentar til folk som kaller Owen for en gullgraver og sviker. Hadde Liverpool tilbudt han kontrakt, så hadde han kommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Derfor du nevte twice at Rafa\Liverpool\vi var for treige? Er vel ikke mange som mener at Owen er gullgraver. Eller jo,han er jo nettopp det. Les: Real og Newcastle. Et en eks-pool spiller drar til united er vel et svik i seg selv(og vica versa). Endret 3. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen er det. Dret seg ut når han gikk til real for mer trofeer, og penger. Failed. Gikk til Newcastle når han hadde tilbudet fra oss, gikk for penger. Fail fail. Nå til united. Råtn sakte. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen er det. Dret seg ut når han gikk til real for mer trofeer, og penger. Failed.Gikk til Newcastle når han hadde tilbudet fra oss, gikk for penger. Fail fail. Nå til united. Råtn sakte. Ja, det er jo så gøy å være i Liverpool og ikke vinne noe Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Sesongen etter han for vant vi CL, sesongen etter vant vi FA-cupen. Hva sitter han igjen med fra benkslitingen i madrid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Står vel MER trofer. Owen under Liverpool vant vel Uefa-cupen,Liga-cupen,Communety shield(som er uberviktig azza) og Fa-cupen. Endret 3. juli 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå