Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Owen med legesjekk i unitedleiren, fyfaen. Den karen synker lavere å lavere. Nei det er ikke mer å si om det enn at han er en forbanna pikk. Tørr nok ikke møte opp på Anfield kommende sesong.

Edit: Blir faktisk forbanna på karen. Han går frå å bli nevnt i same åndedrag som Fowler,Gerrard,Rush,Dalglish... til diao,diouf osv.

Owen i korte trekk:

HØY status og fantastisk spiss i Liverpool.

Går til Real Madrid for å vinne trofeer. Blir der og råtner på benk og ser Liverpool ta over den europeiske tronen.

Går så til Newcastle og involvert i nedrykk.

Nå tar han lik så godt turen til ManU for å gjøre pinligheten komplett.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror de fleste pool-supportene ser på Owen saken som United-kidza ser på Tevez saken(at han drar til city).

Med litt avsky,samt skuffelse.

Liverpool og Benitez kunne jo ha hentet han selv,men gikk ut å sa at det ikke var ønsket.

Samme gjorde vel jeg også om jeg husker rett.

Må vel presisere at det har ingenting med skadefryd og gjøre.

Det er vist vikitg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Tror de fleste pool-supportene ser på Owen saken som United-kidza ser på Tevez saken(at han drar til city).

Med litt avsky,samt skuffelse.

Liverpool og Benitez kunne jo ha hentet han selv,men gikk ut å sa at det ikke var ønsket.

Samme gjorde vel jeg også om jeg husker rett.

Vel Owen har ikke avslått et tilbud fra Liverpool. Ei heller har han rakket ned på Liverpool i Media. I tillegg er det X antall år siden han spilte der. Du kan sammenligne det med Schmeichel saken, ikke Tevez. Evt Ince saken, men Ince er jo en komplett idiot såe.

Edit: Tror ikke du er helt klar over hva skadefryd er. "haha, dere kjøper owen for å bøte for at dere ikke fikk Benzema!!" <-- Skadefryd.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sa ikke at saken var NØYAKTIG det samme. Herre fred mann.

Edit: Vil ikke kalle ''og ikke få viljen sin'' en lidelse.

Lenke til kommentar

Det er klart at Liverpool-supportere reagerer når en av klubbens største spillere de siste femten årene, og for veldig mange av denne generasjonens supportere en av deres største barndomshelter, velger å gå til nabo og erkerivalen over alle. Klubben alle "skikkelige" supportere misliker. Slikt skaper uten tvil reaksjoner, uansett om Owen er uønsket i Liverpool eller at det begynner å bli mange år siden. Omtrent enhver kobling mellom Man Utd og Liverpool skaper reaksjoner.

For min del vil Owen alltid være en gammel barndomshelt, var vel kanskje den første spilleren jeg virkelig fikk øynene opp for, og kjøpte drakt med ham bakpå når jeg var liten, osv. Har også en drakt med Owen bakpå som jeg kjøpte for et par år siden. Men slike handlinger som dette bidrar definitivt til å svekke hans "stjerne i boka" for min del. Og det fraskriver ham også enhver sjanse til å bli legende i klubben, som for eksempel Fowler. Det gjorde han kanskje allerede når han valgte å dra til Real Madrid, men uansett ... dette bekrefter det vel bare.

Hvis det skjer da, men det virker hvert fall rimelig sikkert ut ifra medierapportene nå. Eneste som kan hindre det er vel medisinsk test eller personlige betingelser, men det går nok i orden.

Sportslig sett gjør dette meg ingenting. Hvis Owen blir flittig brukt i Man Utd, så er det bare bra for oss for selv om han definitivt har talent og egenskaper enda, er de ekstremt svekket i forhold til spilleren han en gang var. Han viser av og til hva han kan, men over en sesong er han ikke god nok til å spille fast for Man Utd, og kommer neppe til å gjøre det heller, blir nok benkesliting, innhopp og jokerrolle. Skremmer ikke meg hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sviktet United-supporterne kan føle (om) Tevez drar til City(merk: Av fansen i England aller mest) kan sammenlignens med sviket Liverpool-supporterne kan føle (om) Owen drar til United.

Lenke til kommentar

Owen er nok verre. Tevez er hvertfall for meg bare en fjott nå. Han kan dra hvor faen han vil egentlig.

Forøvrig sier ryktene at Owen besto sjekken av kneet allerede igår, dermed er dagens bare en rutine. Dermed er han nok klar iløpet av dagen eller i morgen.

Lenke til kommentar

*Klubben alle "skikkelige" supportere misliker.

Du mener sikkert skikkelige Liverpool fans...

Jeg skjønner tankene deres. Hadde vel vert litt for mye om Owen hadde blitt matchvinner for oss på Anfield :) For min del så ønsker jeg han velkommen.

Dessuten er det vel mye bedre å sammenligne med Ince og ikke Tevez.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er vel født der ja,men om han er oppvokst der er usikkert. Kan ikke si med sikkerhet men tror hans familie flyttet til byen Liverpool i ung alder.

Håper Liverpool på trass kjøper Tevez om Owen går til United.

(hehe, neida)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...