Mats1988 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Var en liten tur på byen etter jobb idag å svidde av litt feriepenger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 HErlig, worth it. Jeg gir i fleng onkelungen(1 år) min Liverpoolstuff. Skal tidlig krøkes. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Verdt 500 spenn ja. Alt er påsydd, og slikt, ikkeno klistermerker på drakten til min sønn nei ;D Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Skal nok ikke kjøpe Andy nei. Ser at Benzema drar til real gitt. Herre for et lag. Ser frem til å denge dem igjenn Dog om et års tid, kan de ble vansklige, ser ikke for meg at det der kan fungere på sparket. Godt og se det jobbes med rekruteringen folkens Liverpool har vistnok gitt Masche lov til å snakke med Barca, £20mill er vist prisen Endret 2. juli 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Scott Wootton forlot Liverpool til fordel for Manchetser United i februar 2008 Oh my. . :o Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Så den, kommer sikkert til å backfire noe jævlig! Må ta med at det var antagelig vårt Akademi som fucka opp da, kansje nettopp derfor Benitez satte ned foten og sa nok er nok. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Glen Johnson nummer 2. Dossena trøyeløs, tegn på salg? ;p Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Rart at han fikk nr 2. Var nesten 100% sikker på at han skulle få nr 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hahahahahahahaha. Dagens gladnyhet. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5412636,00.html Han er vel like god som Benzema,eller? Håper de får'n.Da blir det sikkert nok penger på Owen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hahahahahahahaha.Dagens gladnyhet. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5412636,00.html Han er vel like god som Benzema,eller? Håper de får'n.Da blir det sikkert nok penger på Owen. Han har jo et ubestridelig talent, å han er jo bedre enn spillere dere har hentet på free-transfer les: Voronin. Å ja det er det vi gjør kjøper han for å erstatte det Benzema skulle bidra med. Skadefryd er en fin bil ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 har nada med skadefryd og gjøre,påsan. Småtviler at scouser og ex-liverpoolspilleren som jeg mistenker fremdeles er bittelitt i hans hjerte enda VIL spille på Manchester United. Men heck, jeg har tatt feil før. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Liker ikke at United vil ha Owen, skulle ønske Liverpool ville ta han istedenfor. En gratisspiss som har spilt/spiller på det engelske landslag er ikke noe man burde si nei til. Bare å signere på en kort kontrakt og se hvordan det går. Edit: Glemte en "ikke", ganske kritisk feil. Endret 3. juli 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 har nada med skadefryd og gjøre,påsan. Småtviler at scouser og ex-liverpoolspilleren som jeg mistenker fremdeles er bittelitt i hans hjerte enda VIL spille på Manchester United. Men heck, jeg har tatt feil før. Ja jeg sporet ingen skadefryd i ditt forrige innlegg. Kjakan. Owen sa ifjor at det var fristende, btw. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 For min del går det greit at Owen går dit. Han er ikke en gang i nærheten av det nivået han holdt før han dro til Real Madrid. Oppskrytt spiss til 1000 nå til dags imo. Eneste han kommer til å gjøre, er å dra inn lønn mens han går skadet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Kid'en 4 måneder (Torres på ryggen): Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen stikker ikke til United. Du må gjerne komme med kilde, Hyrlen. Unger er søte. Enda søtere i riktig drakt. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Blir MEGET skuffet om Owen drar til United. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Så nettopp at det spekuleres ganske heftig rundt denne overgangen. Hvis han går til United blir jeg faktisk ganske forbanna. Da er han en idiot. Det er ikke mange overganger som provoserer meg, men dette er en av dem. Håper han blir fotballinvalid på vei inn for å signere kontrakten. Jeg tror for øvrig at Ferguson er ute etter ham delvis for å provosere. Til og med Manucho er bedre enn Owen for tiden. Endret 3. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Jammen sa jeg smør http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5412939,00.html. Skal ikke se bort ifra at Owens far småskammer seg vis dette blir en realitet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen stikker ikke til United. Du må gjerne komme med kilde, Hyrlen. Unger er søte. Enda søtere i riktig drakt. Du sa hvafornoe? Trenger du enda mer bevis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå