Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal nok ikke kjøpe Andy nei. ;)

 

Ser at Benzema drar til real gitt. Herre for et lag.

 

Ser frem til å denge dem igjenn :D Dog om et års tid, kan de ble vansklige, ser ikke for meg at det der kan fungere på sparket.

 

Godt og se det jobbes med rekruteringen folkens :)

 

Liverpool har vistnok gitt Masche lov til å snakke med Barca, £20mill er vist prisen :thumbdown:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hahahahahahahaha.

Dagens gladnyhet.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5412636,00.html

 

Han er vel like god som Benzema,eller?

Håper de får'n.Da blir det sikkert nok penger på Owen.

Han har jo et ubestridelig talent, å han er jo bedre enn spillere dere har hentet på free-transfer les: Voronin. Å ja det er det vi gjør kjøper han for å erstatte det Benzema skulle bidra med. Skadefryd er en fin bil ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

har nada med skadefryd og gjøre,påsan.

Småtviler at scouser og ex-liverpoolspilleren som jeg mistenker fremdeles er bittelitt i hans hjerte enda VIL spille på Manchester United.

 

Men heck, jeg har tatt feil før.

Lenke til kommentar

Liker ikke at United vil ha Owen, skulle ønske Liverpool ville ta han istedenfor. En gratisspiss som har spilt/spiller på det engelske landslag er ikke noe man burde si nei til. Bare å signere på en kort kontrakt og se hvordan det går.

 

Edit: Glemte en "ikke", ganske kritisk feil.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
har nada med skadefryd og gjøre,påsan.

Småtviler at scouser og ex-liverpoolspilleren som jeg mistenker fremdeles er bittelitt i hans hjerte enda VIL spille på Manchester United.

 

Men heck, jeg har tatt feil før.

Ja jeg sporet ingen skadefryd i ditt forrige innlegg. Kjakan.

 

Owen sa ifjor at det var fristende, btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Så nettopp at det spekuleres ganske heftig rundt denne overgangen. Hvis han går til United blir jeg faktisk ganske forbanna. Da er han en idiot. Det er ikke mange overganger som provoserer meg, men dette er en av dem. Håper han blir fotballinvalid på vei inn for å signere kontrakten.

 

Jeg tror for øvrig at Ferguson er ute etter ham delvis for å provosere. Til og med Manucho er bedre enn Owen for tiden.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...