guttorm Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Pennant får vi vell ikke noe for uansett, men hadde jeg vert Rafa hadde jeg dasket ham med linjalen og sagt: Nå gjør du som jeg sier og følger regelverket! Samt gitt ham en ny kontrakt. Skal ikke se bort ifra at en del av de nevnte går i neste overgangsvindu. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kan ikke du spanke meg også? Ser gjerne Pennant jeg neste sesong også, men han trenger litt ris og spank Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har vært litt borte fra tråden og orker ikke lete tilbake: har noen fått billetter fra supporterklubben? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Veit ikke med han Falcao jeg altså. Er sånne spillere jeg helst ser at vi unngår å hente. Spillere som virker svært lovende, men som ender opp i dass. Han har et snitt på 0,4 mål pr kamp i River Plate. Greit nok for såvidt, men synes ikke det virker som det helt store, vi har jo allerede N'Gog. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har vært litt borte fra tråden og orker ikke lete tilbake: har noen fått billetter fra supporterklubben? Ja, var en her som fikk. Tror det var sagberg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Og Kuyt, Babel, Pacheco, Dalla Valle........ Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Er vel en god stund til vi får se Dalla Valle da. Visst han i det hele tatt slår til. Det blir det samme som å si at vi ikke trener Lahm, fordi vi har Buchtmann. Endret 1. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kommer neppe til å se Nemeth på førstelaget kommende sesong heller tipper jeg. Så da slang jeg på de jeg har troa på. Mulig (og forhåpentligvis) får vi se Nemeth i ligacupen eller noe kanskje. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jepp, hadde vært utrolig kult å sett Nemeth i aksjon på førstelaget, sammen med Torres. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har vært litt borte fra tråden og orker ikke lete tilbake: har noen fått billetter fra supporterklubben? Ja, var en her som fikk. Tror det var sagberg. Fikk fra Unibet jeg. Altså én billett. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Forventer at Rafa snart er ferdig med ferien, og det blir mer action rundt overganger i Liverpool. Skulle gjerne sett Johnson i Liverpooldrakten også. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Andy Johnson? er ikke han litt vel gammel? Vi har jo Voronin nå, han kommer sterkt tilbake, å stiller på topp sammen med Torres Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Glen Johnson........................... Endret 1. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Skal nok ikke kjøpe Andy nei. Ser at Benzema drar til real gitt. Herre for et lag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Andy Johnson? er ikke han litt vel gammel? Vi har jo Voronin nå, han kommer sterkt tilbake, å stiller på topp sammen med Torres Andy Johnson er 28-29år vel. Å en fantastisk avslutter. I tillegg er han relativt billig iforhold til hva han kan. Men har sterke tvil om at Rafa gidder kjøpe han Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Denne Falcao var heidundrende bra på FM07 om jeg ikke husker helt feil. Han skal vistnok være hurtig, avslutter bra med begge bein, og skal vistnok ha en intensiv spillestil, tror han kan være en fin backup, om han har nok fysikk til å klare seg i PL. Spennende kjøp, og 3 m euro er jo ikke det store. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har hørt at han er god på hodet også. Jaja.. Vanskelig å vite hvordan han takler PL før han kommer (Om han kommer)og får prøvd seg. Ser uansett for meg at det kan v're greit å hente inn en spiss til. Tviler på at vi får se stort mer enn sporadiske innhopp for spillere som Nemeth og Pacheco neste sesong. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 D'ageustino eller hva han heter fra fra Udinese skal vist være en mulig erstatter for Alonso om han blir solgt. Har aldri sett han selv, kunne heller tenkt meg Inler fra samme klubb isåfall Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bedre at benzema går til Real en til united. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå