Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg bare få spørre hva som er så ufyselig med Robben? Har ikke merket noe til det etter en sesong i Madrid

Fantastisk filming, obviously.

Den mot reina tok jo kakà.

Da må det ha vært noe han dev med i England.

Forskjellen er bare at han ikke skiller seg ut i Spania siden han er med likesinnede....

Lenke til kommentar
Vi så jo i CL semi-og finalen hvem som filmet mest av spanske og engelske lag. Tåpelig kommentar. De som tror det er sånn enda følger ikke mye med. Er ikke noe bedre i England.

Jeg følger med delvis på la liga, mens jeg ser alle Uniteds kamper + 20 - 30 Premier League matcher der laget mitt ikke er involvert, og jeg vil tørre å påstå at du tar feil. I Spania blir det filmet en god del mer enn i England, selv om det er filmere i England også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

¨Så lenge Liverpool ikke selger både Masche og Alonso så, en av de drar nok.

Personlig ser jeg heller at Liverpool beholder spanjolen.

Dossena gir opp Juventus da,så han må vi beholde.

What a world!

Og har ingen vist interese for Babel enda?

Leto drar for 3 mill til Hellas.

¨

Lenke til kommentar

£26M for Masche synes jeg nesten var litt lite, ville heller hatt nærmere £30M, men det er jo mye penger, så det kan godtas. Det som er greia er at jeg klarer ikke å se hvem som kan erstatte han om Rafa ser etter en lignende spillertype. Hvertfall ikke uten at laget blir svekka. Gå for VdV eller Sneijder i så fall. :D

Lenke til kommentar
£26M for Masche synes jeg nesten var litt lite, ville heller hatt nærmere £30M, men det er jo mye penger, så det kan godtas. Det som er greia er at jeg klarer ikke å se hvem som kan erstatte han om Rafa ser etter en lignende spillertype. Hvertfall ikke uten at laget blir svekka. Gå for VdV eller Sneijder i så fall. :D

Hvorfor skal dere ha et så defensivt midtbaneanker? Skafff offensiv kraft isteden.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal dere ha et så defensivt midtbaneanker? Skafff offensiv kraft isteden.

Det er jo det jeg sier. Gå for Sneijder eller VdV. Men vi kjenner jo Rafa da, tviler på at han kommer til å gjøre det. Og da er jeg redd for at vi blir kraftig svekket om han absolutt skal ha en defensiv spiller, da det ikke finnes mange som er bedre enn Masche som er mulig å få tak i. Essien og Toure er jo usannsynlige liksom.

Hadde vært fantastisk om vi kunne fått de to for £26M da. :D Sneijder kan jo spille over hele fjæla også, i likhet med Silva, så da trenger vi ikke Silva. Så får vi inn en spiss til, så er sommeren komplett. Men ikke selg Xabi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Johnson er jo et ''stort navn'' pga han er engelsk,samt fjorårets sesong.

Hakke hørt pøkk angående Pennant eller Voronin heller.

Nei,dette går for treigt, pick up the pace Rafa!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...