Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heftig om det faktisk stemmer at vi har bydd på Eto'o, men jeg betviler disse ryktene sterkt frem til noe offisielt kommer. Men altså, £40M er UTROLIG mye penger for én spiller og fallhøyden blir enorm ... Men then again, bør vi ikke - spesielt nå som vi har en del penger - være så redde for å satse stort heller. Vi har jo klagd på spissplassen lenge nå, og man må jo satse stort for å lykkes. Se på for eksempel Man Utd som har betalt enorme summer for for eksempel Ferdinand og Rooney, som tidligere nevnt, og se på hvordan disse har lykkes. Det er kanskje tryggest å kjøpe spillere til "billigpriser", men det må nesten kombineres med noen kjempekjøp av internasjonal klasse om man skal lykkes. Som sagt tviler jeg på hvor mye sannhet det er i dette frem til noe bekreftes offisielt fra Barca eller Liverpool. Men jeg begynner ikke å grine om Eto'o kommer, for å si det slik ...

Lenke til kommentar

Ser ut til at spillerene "våre" skal presentere sine stolte land. Det er flott at vår klubb har så mange spillere som presenterer landslag.

The Independent melder om uenigheter mellom Rafael Benítez og de nye eierne, samtidig som Samuel Eto'o er aktuell.

Er det mulig at vi faktisk kjøper Eto'o og Malouda? Og hvor mye penger foå Rafa?

Silly seson ruller videre.... Jeg er skeptisk helt til Rafa tar og håndhilser disse to, mens de har den røde trøya på seg.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gawd, håper Rafa holder seg i klubben..!

8764282[/snapback]

Han blir nok, det var da strengt tatt ingenting alvorlig. Litt misforståelse som er ordnet. Dette er da ikke norsk fotball, der alle trenere skifter klubb hver 6.måned...

Jeg hører no rykter om at Rafa er ufornøyd med å få 100£ denne sommeren.

8764289[/snapback]

Det er jo over en milliard kroner. Skal han kjøpe et nytt lag eller?

Lenke til kommentar
Ok; kort fortalt:

Rafa vil ha penger til spillere. Mye penger. Internt i Liverpool har han anslått handlelappen til å koste rundt £175 mill. Dette får han ikke. Rafa får ca. £100 mill. Når han da etter cupfinalen ble sitert i flere medier med mange frustrerte kommentarer reagerte eierne, og kun Parry avverget en skikkelig clash. Dette "møtet" var forrige fredag. I så måte er nå alt i orden mellom partene.

Men, skulle nå ikke Rafas "targets" komme til Anfield (pga pris el) vil dette øke frustrasjonen hos vår manager, og den følelsen er det som kan føre til at Rafa forsvinner. Han har nå i lengre tid gitt uttrykk for at ting må skje, og hvis det ikke skjer noe, vil han helt sikkert gi uttrykk for det igjen.

United vant Premier League, og Ferguson har allerede handlet for nærmere 600 millioner kroner. Det er dette Rafa setter fingeren på. Handlekraft backet opp av kontanter.

Så langt har det verken være handlekraft eller kontanter på Anfield. Og det er Rafa forbannet på.

Lenke til kommentar

Meget tvilsomt det der med at Rafa har krevd £175M, men bare har fått £100M og derfor blitt forbanna. Mediene er gode på å hause opp ting, og spre idiotiske rykter. Silly season er en fin bil. :wee: Sies jo at Rafa kommer til og si opp på mandag også.

Men, det virker uansett som det er litt uenighet på Anfield for tida. Hvis det er noe tror jeg faktisk det er Parry, han er treig på transferene, ubesluttsom og kludrer det hele til i siste minutt. Det har vi sett i mange år nå. Hvis Rafa er irritert tror jeg det er på grunn av Parry, og det med all mulig grunn. Nå som vi faktisk har fått litt midler, skulle vi hatt en type som Gill (?) i United.

Edit: Hele saken med Eto'o er jo forøvrig en fin test til amerikanerne da, får se hvor de vil at klubben skal være, og om de faktisk mener det de har sagt om at Rafa skal få alle midlene han trenger til å hente de beste spillerne.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Liverpool er ikke akkurat den klubben i verden som handler raskest, så tror vi må ta det med en klype salt gitt.

Men det burde jo skje noe snart, United har jo alt skaffet seg 2 stk gode spillere med voldsomt potensiale i tillegg til Hargreaves.

Lenke til kommentar

Det som blir mest spennende nå er å se om Rafa sier opp i morgen som ryktene vil ha det til. Jeg tror ikke det, og jeg skjønnner ikke hvorfor han skulle gjøre det.

Edit: GBD: Dette er bare fordi UEFA prøver å redde skinnet sitt etter skandalen i Aten, men det eneste de gjør er å drite seg enda mer ut spør du meg.

Edit2: De får det til å høres ut som alle Liverpool-fans er drittsekker. Fy faen jeg blir forbanna. UEFA kan brenne. Man finner alltid et par stykker som skal bråke innen alle supportergrupper.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...