Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hverken Sneijder eller VdV kan erstatte Alonsos rolle i Liverpool. De er av den ofensive typen og ville ikke klart å gjøre det arbeidet Alonso gjør deffensivt i dag. "Sommersalget" har også blitt avbekreftet.

 

Det er jo uansett helt klart at dere må selge unna, uavhengig av hva som blir sagt. Dere har allerede en for stor tropp, og i og med at dere antagelig har flere signeringer i vente så må det selges unna. Hvis ikke dere skal ha spillere som faktisk ikke er spilleberettiget for ligaen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men når klubben kommer ut med en melding at det ikke blir salg må dere ikke regne med at det blir så altfor billig. Kanskje M. Diarra eller Gago kunne vært en erstatter for Alonso hvis han drar? Byttehandel?

 

Cannavaro, Saviola og Faubert har allerede dratt. Drenthe er på vei til Italia og blir 99% sikkert solgt. Det er også store sjanser for at Salgado, Heinze, M.Diarra, Nistelrooy og flere drar.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke mang som akkurat bor på Gløs da,siden det er en skole\del av en skole.

 

 

Og en litt nyere(men mye mer småirriterende video)

 

And one wonder why I love The Jew. :cool:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

I starten av sessongen, eller etter noen uker vil jeg påstå at Alonso tok ansvar når Gerrard ikke gjorde det.

Han overasket meg stort, spessielt etter hvordan han ble behandlet i sommerpausen, kan være enig i at han kjører på litt for å få en bedre kontrakt, og det bør han få også om det er det som skal til for å beholde ham.

 

Ser ut som vi får en £3mill klasul på Arbeloa basert på preformance, mulig £8mill ikke var så langt unna alikevell da. Kjenner ikke til hva kravene er.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kanskje Liverpool trenger en ufyslig spiller?

Se på United(Ronaldo) og Chelsea(Drogba).

 

Nå kan vel visse united-kidz komme å si at Gerrard tilhører den ''gruppen'',men jeg ser meg uenig i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...