Jørgen Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Hverken Sneijder eller VdV kan erstatte Alonsos rolle i Liverpool. De er av den ofensive typen og ville ikke klart å gjøre det arbeidet Alonso gjør deffensivt i dag. "Sommersalget" har også blitt avbekreftet. Det er jo uansett helt klart at dere må selge unna, uavhengig av hva som blir sagt. Dere har allerede en for stor tropp, og i og med at dere antagelig har flere signeringer i vente så må det selges unna. Hvis ikke dere skal ha spillere som faktisk ikke er spilleberettiget for ligaen da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Nei, men når klubben kommer ut med en melding at det ikke blir salg må dere ikke regne med at det blir så altfor billig. Kanskje M. Diarra eller Gago kunne vært en erstatter for Alonso hvis han drar? Byttehandel? Cannavaro, Saviola og Faubert har allerede dratt. Drenthe er på vei til Italia og blir 99% sikkert solgt. Det er også store sjanser for at Salgado, Heinze, M.Diarra, Nistelrooy og flere drar. Endret 29. juni 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 med andre ord sier du selv at det blir et ryddesalg, og siden alle vet at Real Madrid er nødt til å selge (nødt med tanke på at det ikke er til noen nytte å ha spillere dassende rundt å ødelegge ved å klage på spilletid. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Sier bare at spillerne ikke kommer til å bli solgt for latterlige lave priser, med mindre de er like dårlig som Heinze og man ønsker å kvitte seg med dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20312&zone=1 Aww come on! Tre fuckings uker?! Må vi vente så lenge før et absolutt svar? Crap on a stick! Går jo sikkert ut over Rafa's kjøpesommer også dette. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg håper virkelig at Alonso forsvinner, er etter min mening hovedgrunnen for at Liverpool havnet der de havnet i fjor. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Noen vil vel kanskje mene at det var Gerrard . . . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 De får vel gjerne tro det for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 På Gløshaugen liker de ikke at folk har frihet til å tenke selv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Da er det jo godt at jeg ikke bor der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ikke mang som akkurat bor på Gløs da,siden det er en skole\del av en skole. Og en litt nyere(men mye mer småirriterende video) And one wonder why I love The Jew. Endret 30. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) I starten av sessongen, eller etter noen uker vil jeg påstå at Alonso tok ansvar når Gerrard ikke gjorde det. Han overasket meg stort, spessielt etter hvordan han ble behandlet i sommerpausen, kan være enig i at han kjører på litt for å få en bedre kontrakt, og det bør han få også om det er det som skal til for å beholde ham. Ser ut som vi får en £3mill klasul på Arbeloa basert på preformance, mulig £8mill ikke var så langt unna alikevell da. Kjenner ikke til hva kravene er. Endret 30. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Danielzu; den andre videoen der var helt sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Derfor jeg sa klart og tydlig ifra. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Fittetryne, hverken alonso eller masche kan få fingeren ut og avkrefte desse jævla ryktene, om de ikke vil spille for Liverpool ser jeg at de helst drar. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kan bli vanskelig å finne gode erstattere for begge to. Gjør meg ikke noe om en av dem drar, og da helst Mascherano. (som er lettere å erstatte) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Klart det. Alonso er sikkert frista til å spille i hjemlandet med stjener som Kaka og Ronaldo. Så fikser Rafa: Van der vaart, Robben, Sneijder og en kjekkas til Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Robben? Mer ufyselig spiller skal du lete lenge etter. (eller, ikke SÅ lenge da, du finner verre i samme klubb.) Men VDV eller Sneijder hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Robben? Mer ufyselig spiller skal du lete lenge etter. (eller, ikke SÅ lenge da, du finner verre i samme klubb.) Den har vi vel vært igjennom før.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Kanskje Liverpool trenger en ufyslig spiller? Se på United(Ronaldo) og Chelsea(Drogba). Nå kan vel visse united-kidz komme å si at Gerrard tilhører den ''gruppen'',men jeg ser meg uenig i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå