Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er kun tre spillere som er uerstatelig i liverpool.

Torres,Gerrard og Reina.

 

Ingen spillere er uerstattelige, men det er selvsagt en fordel å ta vare på sine beste. Jeg er sikker på at Liverpool ville klart å kompensere for et tap av en av de tre du nevnte rimelig greit siden de mest sannsynlig hadde fått store mengder cash for dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva om en får en skade som ødelegger resten av karrieren?

 

Heldigvis er dette noe som forekommer svært sjeldent, men i en sånn situasjon vil naturlig nok laget bli svekket over en periode. Men Liverpool har bevist at de klarer å vinne uten Gerrard og Torres (til og med uten begge samtidig - mot United!), så det er ikke noe som bekymrer meg så voldsomt. Dessuten er jeg også sikker på at i en såpass spesiell situasjon vil eierne klare å oppdrive midler til å finansiere kjøp av en erstatning. Jeg vet ikke om det finnes noen forsikringsordninger for klubben i en sånn situasjon..?

Lenke til kommentar
Jeg kan annbefale Unisport.dk om du vil ha en ny drakt, kjøpte nettopp den nye borte drakta der, fikk den på 1 uke kosta 600 med trykk

Kjøpte 3 drakter på salg derfra for ca. ett år siden. To av de var helt fine og trykket var greit, men på den tredje drakta (Arsenal 0708 Third Kit med "EDUARDO 9") var trykket elendig. Det er laget av riktig stoff så vidt jeg kunne kjenne, men når man tar den på seg så kjennes det som mild sandpapir på ryggen - klødde sinnsykt. Det kan tyde på at de enten limte den feil eller at det er falskt trykk. Forøvrig kunne man se den mørkerøde fargen og stripene gjennom trykket. Etter dette har jeg Unisport mistet mye kredibilitet i mine øyne.

 

Er ikke Kitbag ganske bra?

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg synes også det er greit at vi selger Arbeloa, spesielt hvis vi får £8m.

Helt enig. Gode høyrebacker vokser jo på trær i Liverpool...

 

Like ved siden av pengebusken som Parry dyrker...

Lenke til kommentar

Faen, begynner å bli skeptisk til Alonso sin flørting med Real. £35 Mill er en avskremmende prislapp, men bestemmer Real seg så er det ikke en sum som kan stoppe dem.

 

Ser for meg at årets fremgang blir blåst bort på sekunder da Alonso og Mascherano stikker av og blir erstattet av middelmådigheter.

Lenke til kommentar
Flørting? Han har vel gjentatte ganger sagt at han helst vil bli i Liverpool, men at han egentlig ikke planlegger noe særlig fremover så er åpen for det meste.

 

Han holder seg på den "sikre siden" for å ikke komme i unåde med Liverpool vist Real IKKE går for han, men han flørter ganske mye.

 

"It is always positive when various teams are said to want you because that is better than nobody being interested, but I cannot say much more."

 

"I do not think a move to Real Madrid is impossible, but I would also have no regrets at all staying at Liverpool."

 

Dette uroer meg. Sånn konstant, "jeg er fornøyd i Liverpool, men er kjekt at andre vil ha meg." = "Jeg kunne tenkt meg å spille for Real"

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Flørting? Han har vel gjentatte ganger sagt at han helst vil bli i Liverpool, men at han egentlig ikke planlegger noe særlig fremover så er åpen for det meste.

 

Han holder seg på den "sikre siden" for å ikke komme i unåde med Liverpool vist Real IKKE går for han, men han flørter ganske mye.

 

"It is always positive when various teams are said to want you because that is better than nobody being interested, but I cannot say much more."

 

"I do not think a move to Real Madrid is impossible, but I would also have no regrets at all staying at Liverpool."

 

Dette uroer meg. Sånn konstant, "jeg er fornøyd i Liverpool, men er kjekt at andre vil ha meg." = "Jeg kunne tenkt meg å spille for Real"

 

Selv når Benitez ville selge han i fjor var det tydelig at Alonso helst ville bli i klubben, så er egentlig ikke nervøs for at han skal gå. Ganske sikker på at både han og Mascherano spiller for oss neste sesong.

 

Edit: Kan vel også legge til at han valgte oss fremfor Real Madrid da vi kjøpte ham.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror at den eneste grunnen til at Alonso er såpass "frittalende" kommer av hans sterke sesong. Han vet at fansen vil ha ham. Han vet at Rafa vil ha ham. Uansett hvor mye han "flørter" så vil Liverpool FC beholde ham. Grunnen til at han var roligere i fjor var den middelmådige sesongen han nettopp hadde levert.

Lenke til kommentar
Jeg tror at den eneste grunnen til at Alonso er såpass "frittalende" kommer av hans sterke sesong. Han vet at fansen vil ha ham. Han vet at Rafa vil ha ham. Uansett hvor mye han "flørter" så vil Liverpool FC beholde ham. Grunnen til at han var roligere i fjor var den middelmådige sesongen han nettopp hadde levert.

 

Jepp. Han drar en Gerrard for å få høyere lønn :)

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Flørtingen er jo latterlig åpenlys, Alonso velger den gyldne mellomvei. Jeg tror Alonso går om et skikkelig tilbud kommer på bordet. Selvfølgelig kan Benitez fikse dette, men det ser stygt ut. Jeg spør meg jo bare hvor billig enkelte nederlendere vil bli om det skjer.

Lenke til kommentar
Hverken Sneijder eller VdV kan erstatte Alonsos rolle i Liverpool. De er av den ofensive typen og ville ikke klart å gjøre det arbeidet Alonso gjør deffensivt i dag. "Sommersalget" har også blitt avbekreftet.

Vel de må selge uansett hva de sier. Aldri i verden som de klarer å holde hele den stallen fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...