Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rafa er manageren som har gjort oss bedre hver eneste sesong. Idiotisk å begynne å tvile nå.

Det er nå en ting, men det betyr ikke at man trenger å være utelukkende positiv til alt Rafa gjør for det. Men får vi £35M for Xabi og vi selger har jeg troa på at Rafa finner en verdig erstatter jeg også. Men jeg synes uansett det er dumt å selge han, har vi pengene til det (blir vel dog heller brukt andre steder), synes jeg vi kan forsterke midtbanen ytterligere med en VdV eller Sneijder, så får heller Lucas gjøres noe med, begynner ikke å grine av å bytte ut Xabi mot en av de to heller. Når det igjen er sagt så blir jo alt dette bare spekulasjoner og synsing (som alt i silly season stort sett er).

Som det ble quotet fra et annet forum tidligere her i dag, så synes jeg også det er enklere å erstatte Masche enn Xabi. Sistnevnte er maestroen som styrer midtbanen i alle typer kamper. Masche er en skikkelig fighter jeg gjerne vil beholde, men jeg tror vi klarer oss uten han i de alle fleste kampene i PL, det vil muligens bli tøffere mot de andre store, men også der har han jo vist at han kan være helt hodeløs noen ganger. Tror vi klarer oss bedre uten han enn Xabi. Ser ikke på det som noe negativt å erstatte Masche med en litt mer offensiv spiller. Tviler dog på at det skjer, Rafa er litt for defensiv til det.

Dette ble bare rot, men pytt pytt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg vil ha. Det var egentlig et svar til både deg og Hyrlen. Så hvem skal vi erstatte Alonso med? Sette Gerrard lenger ned i banen? Hvordan kan vi bli et bedre lag av å selge en spiller som Alonso? Denne sesongens beste (offensive) spiller sammen med vår kaptein.

Hvor sier jeg at dere bør/kunne selge Alonso? Dere bør få forsterkninger over hele linja om dere skal matche United og Chelsea. Da må det selges, å Alonso kan erstattes.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha. Det var egentlig et svar til både deg og Hyrlen. Så hvem skal vi erstatte Alonso med? Sette Gerrard lenger ned i banen? Hvordan kan vi bli et bedre lag av å selge en spiller som Alonso? Denne sesongens beste (offensive) spiller sammen med vår kaptein.

Hvor sier jeg at dere bør/kunne selge Alonso? Dere bør få forsterkninger over hele linja om dere skal matche United og Chelsea. Da må det selges, å Alonso kan erstattes.

Det var Wh1te som mente Alonso burde selges hvis vi fikk £35. Men bør vi selge Alonso for å bli bedre? Eller kan vi selge spillere som ikke har det nivået som trengs og få inn noe bedre?

Nå føler jeg at jeg har skrevet det samme i alle de siste innleggene mine...

Lenke til kommentar
Alonso er en maestro? Han har kanskje vært det i en håndfull kamper i år.

Greit nok at du vil ha Heinze, det kan jeg skjønne om jeg legger skikkelig godvilje til, men dette her? Det klarer jeg liksom ikke å fatte overhodet. Alonso har hatt en knallsesong og skal ha MYE av æren for at vi klarte å gjøre en så god sesong som vi gjorde og endte der vi endte, han styrer jo rett og slett de aller fleste kampene våre (totalt enig i det engelske innlegget for et par sider siden, der er det bedre beskrevet det jeg prøver å si også). At han har et lavere bunnivå enn Scholes synes jeg er et dårlig argument for å selge han, for han har et høyt toppnivå. Tror ikke det er veldig mange som kan erstatte han uten laget svekkes, men det gidder jo ikke du å synse i og stoler blindt på at Rafa finner en eller annen som klarer det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alonso er bedre enn Mascherano, og Mascherano er en god del lettere å erstatte enn Alonso. Jeg tror dere kan bli enda bedre med en defensiv midtbanespiller som er bedre offensivt, men bedre til å posisjonere seg defensivt.

Du argumenterer som en helt.

Greit nok at du vil ha Heinze, det kan jeg skjønne om jeg legger skikkelig godvilje til, men dette her? Det klarer jeg liksom ikke å fatte overhodet. Alonso har hatt en knallsesong og skal ha MYE av æren for at vi klarte å gjøre en så god sesong som vi gjorde og endte der vi endte, han styrer jo rett og slett de aller fleste kampene våre (totalt enig i det engelske innlegget for et par sider siden, der er det bedre beskrevet det jeg prøver å si også). At han har et lavere bunnivå enn Scholes synes jeg er et dårlig argument for å selge han, for han har et høyt toppnivå. Tror ikke det er veldig mange som kan erstatte han uten laget svekkes, men det gidder jo ikke du å synse i og stoler blindt på at Rafa finner en eller annen som klarer det.

Jeg har aldri sagt at Alonso ikke har hatt en god sesong, tvert i mot. Jeg synes likevel det er å gå litt langt å kalle ham vår "maestro", vår "hjerne" og i tillegg prise ham nesten dobbelt så høyt som vår dyreste spillerkjøp gjennom tidene. Hvorfor skal jeg sitte å spekulere i hvilke spillere som kan erstatte Alonso? Jeg velger å sette min lit til vår manager som kontinuerlig har forbedret oss siden han tok over.

At han har et dårlig bunnivå er et særdeles godt argument for å selge ham.

Hvis vi får £35m for Alonso bør vi selge. Uansett så tviler jeg på at han forsvinner og i hvert fall ikke til den prisen.

Jeg synes også det er greit at vi selger Arbeloa, spesielt hvis vi får £8m.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle investere i ny kampdrakt før Lyn - Liverpool i høst, da det er noen år siden sist jeg kjøpte :)

Hvor handler dere drakter fra? Og hvordan er prisen der kontra resten? Vil ha trygg, rimelig rask levering og ikke for høy pris :)

http://fotballverden.no/

prisen er grei, rask levering. Eneste som plager meg stort er at den nye bortedrakten kun kommer med Torres eller Gerrard på ryggen.

Endret av heisau
Lenke til kommentar

Fotballverden leverer falskt trykk (om du skal ha spiller bakpå ryggen) så anbefaler ikke dem, og med falskt trygg mener jeg glatt trykk og ikke trykk av stoff slik det ekte er. Jeg kjøper fra .tv sin offical store eller kitbag.com. http://shop.kopite.no/ den butikken har jeg ikke prøvd enda, men siden .no "reklamerer" for den så burde det vel gå greit å kjøpe derfra og sikkert noen her som har erfaring med den.

Lenke til kommentar
Fotballverden leverer falskt trykk (om du skal ha spiller bakpå ryggen) så anbefaler ikke dem, og med falskt trygg mener jeg glatt trykk og ikke trykk av stoff slik det ekte er. Jeg kjøper fra .tv sin offical store eller kitbag.com. http://shop.kopite.no/ den butikken har jeg ikke prøvd enda, men siden .no "reklamerer" for den så burde det vel gå greit å kjøpe derfra og sikkert noen her som har erfaring med den.

Hmm, ikke opplevd det. Har Torres og Alonso drakt fra fotballverden og begger er stoff trykk. Men er jo mulig å skrive en mail å spørre om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...