kloffsk Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Er vel eneste spillet som kjører på PCene oppe på Dragvoll.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) At det er nytt betyr ikke at det er best vet du, unge mann. En dag lærer du kanskje det....Eller,slikt lærer man ikke på Gløs. Pm slår Cm\FM anyday. Edit: Gratulerer Gerrard http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 Endret 26. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FM her FM der FM hit FM dit. Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!". Pm 97 er uannsett best. Premier Manager? Hadde det sykt morro med det back in the days, men det slår ikke dybden til CM/FM spillene. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FM her FM der FM hit FM dit. Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!". Pm 97 er uannsett best. Det er jeg helt enig i! Funker ikke på Vista, har prøvd flere ganger... blir like skuffa hver gang. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FM her FM der FM hit FM dit. Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!". Pm 97 er uannsett best. Det er jeg helt enig i! Funker ikke på Vista, har prøvd flere ganger... blir like skuffa hver gang. PEBKAC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Heinze er ikke godt nok for et norsk 1. divisjonslag en gang... Overdriv litt mer da. Han hadde enkelt kommet direkte inn på laget til minst 10 klubber i PL. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FM her FM der FM hit FM dit. Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!". Pm 97 er uannsett best. Det er jeg helt enig i! Funker ikke på Vista, har prøvd flere ganger... blir like skuffa hver gang. PEBKAC Jeg har googla og søkt, og har ingen Windows XP CDer tilgjengelig. Vurderer å laste ned XP fra PB, så problemet er ikke personen foran PCen. Kanskje du har en superløsning? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Hvorfor så offtopic? Dette har ingen ting med Liverpool å gjæra. Ta heller diskusjonen i FM 09 tråden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Heinze er ikke godt nok for et norsk 1. divisjonslag en gang... Overdriv litt mer da. Han hadde enkelt kommet direkte inn på laget til minst 10 klubber i PL. Var jo såklart overdrevet en del, men han er ikke god nok for noen toppklubb. Er en elendig spiller som tabber seg ut altfor ofte og gjøre for mange enkle feil. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Ronaldo har signert for Real. Godt å bli kvitt ham. Er sikker på at United blir svekket samme hvem som kommer inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Det er vel litt off topic her inne? Unitedtråden er den veien-> samt et par andre fotballpuber. Ser nok ut som Leto selges to the greeks. 3-4mill. Ikke verst Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Daily Mail hevder at Rafael Benitez frykter at Fabio Aurelio mister ligastarten etter å ha pådratt seg en kneskade i hva som skulle være en uskyldig lek i hagen under sommerferien. Ok, mannen en del skadet, men dette... Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 FM her FM der FM hit FM dit. Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!". Pm 97 er uannsett best. Det er jeg helt enig i! Funker ikke på Vista, har prøvd flere ganger... blir like skuffa hver gang. PEBKAC Jeg har googla og søkt, og har ingen Windows XP CDer tilgjengelig. Vurderer å laste ned XP fra PB, så problemet er ikke personen foran PCen. Kanskje du har en superløsning? ooh, nå kom jeg på et gammelt og godt managerspill! PC Liga! og jaggu fant jeg ikke en tråd med linky http://home.online.no/~acerock/index.cfm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Real Madrid On The Alert As Xabi Alonso Says His Liverpool Goodbyes Los Blancos could finally be given a glimmer of hope to sign the deep-lying playmaker. 27 Jun 2009 02:29:49 Photo GalleryZoom Xabi Alonso, Liverpool. (Peter Byrne/PA Wire) Related Links Teams Liverpool Real Madrid Players Xabi Alonso Real Madrid president, Florentino Perez could be about to land one of his favourite players, Xabi Alonso, after having tracked the Liverpool midfielder since 2004. According to The Times, the Merseysiders have hurriedly slapped a €41 million (₤35m) price tag on the 27-year-old after he reportedly bid farewell to certain members of the Reds staff. Madrid have yet to pounce by making any official offers but it is well documented that Los Blancos’ new administration have made the ex-Real Sociedad man one of their prime objectives in the transfer market. They have reportedly made various offers in the recent past, ranging anywhere from €20m to €25m plus player exchanges, although they conceded defeat when Liverpool announced that he was not for sale. Alonso has had a rocky relationship with manager, Rafa Benitez ever since the gaffer persistently went after Gareth Barry last summer. But the player has still declared that he is happy to remain at Anfield, although he would constantly admit that his future is unclear. Vil jeg at Alonso skal selges? Selvklart ikke. Men han har spilt bra(les meget bra) kun 2 av 4 sesonger for liverpool(min mening) så maybe? Men OM Rafa selger,så bør han ha en erstarter klart. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 De to sesongene han ikke spilte "bra" var han alikevel blant de 4-5 beste hos oss begge sesongene. Alt for viktig spiller til å selges, tror ikke vi kunne fått tak i en verdig erstatter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nei Xabi kan vi ikke selge. Da skal jeg i så fall ha både Sneijder OG VdV tilbake. Som jeg har sagt mange ganger tidligere er jeg mer åpen for å selge Masche. Sneijder, VdV + £10M kan vurderes. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vurderes?! Får vi VdV og Sneijder for Alonso er det bare å gi etter. To klassespillere mot en klassespiller. Hallo liksom? Forøvrig noen som vet når vi får vite draktnr til Johnson? Bruker jo å være en sånn pressekonferanse med Rafa der alt sånn blir offentliggjort og media stiller spørsmål til spillern og managern osv. Rafa og spillerne er jo tilbake fra ferie så det burde jo være gjort snart. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Jeg liker Xabi okay? Men nei, er vel egentlig ikke så mye å tenke på en gang om noe slikt skulle komme på bordet. De to spillerne uten cash er vel greit det også, og litt mer realistisk. Om Sneijder kommer, kommer jeg til å hoppe rundt i gledesrus i flere uker, uavhengig om Xabi stikker eller ikke egentlig. Endret 27. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Liker han også, men må være litt realistisk Dessuten; tenkt det laget vi kunne stilt om vi hadde både hatt VdV og Sneijder i troppen. Sistnevnte er en av mine personlige favoritter om man ikke teller med Liverpoolspillere. Og VdV ønsket jeg vi kunne lagt inn bud på når han enda spilte i Hamburg. Råeste hadde vært om vi fikk inn en av de to i tillegg til Alonso og Masch. Får jeg ser helst at ingen av de to forsvinner med mindre det kommer et kjempebud på bordet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 De to OG beholde Xabi og Masche hadde vært helt vilt. Men det skjer jo ikke. Da må hvertfall Lucas ut. Men tipper vi kjører en "Liverpool" og selger enten Xabi eller Masche og ender opp med en rævva erstatter ingen har knapt nok hørt om før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå