Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FM her FM der FM hit FM dit.

Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!".

Pm 97 er uannsett best.

Det er jeg helt enig i! Funker ikke på Vista, har prøvd flere ganger... blir like skuffa hver gang.

 

PEBKAC

Jeg har googla og søkt, og har ingen Windows XP CDer tilgjengelig. Vurderer å laste ned XP fra PB, så problemet er ikke personen foran PCen. Kanskje du har en superløsning?

Lenke til kommentar
Heinze er ikke godt nok for et norsk 1. divisjonslag en gang...

Overdriv litt mer da. Han hadde enkelt kommet direkte inn på laget til minst 10 klubber i PL. :)

 

Var jo såklart overdrevet en del, men han er ikke god nok for noen toppklubb. Er en elendig spiller som tabber seg ut altfor ofte og gjøre for mange enkle feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er vel litt off topic her inne?

Unitedtråden er den veien->

 

samt et par andre fotballpuber. :)

Ser nok ut som Leto selges to the greeks. 3-4mill. Ikke verst

Lenke til kommentar
FM her FM der FM hit FM dit.

Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!".

Pm 97 er uannsett best.

Det er jeg helt enig i! Funker ikke på Vista, har prøvd flere ganger... blir like skuffa hver gang.

 

PEBKAC

Jeg har googla og søkt, og har ingen Windows XP CDer tilgjengelig. Vurderer å laste ned XP fra PB, så problemet er ikke personen foran PCen. Kanskje du har en superløsning?

 

ooh, nå kom jeg på et gammelt og godt managerspill! PC Liga! og jaggu fant jeg ikke en tråd med linky :Dhttp://home.online.no/~acerock/index.cfm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

Real Madrid On The Alert As Xabi Alonso Says His Liverpool Goodbyes

Los Blancos could finally be given a glimmer of hope to sign the deep-lying playmaker.

27 Jun 2009 02:29:49

Photo GalleryZoom

Xabi Alonso, Liverpool. (Peter Byrne/PA Wire)

Related Links

Teams

Liverpool

Real Madrid

Players

Xabi Alonso

Real Madrid president, Florentino Perez could be about to land one of his favourite players, Xabi Alonso, after having tracked the Liverpool midfielder since 2004.

 

According to The Times, the Merseysiders have hurriedly slapped a €41 million (₤35m) price tag on the 27-year-old after he reportedly bid farewell to certain members of the Reds staff.

 

Madrid have yet to pounce by making any official offers but it is well documented that Los Blancos’ new administration have made the ex-Real Sociedad man one of their prime objectives in the transfer market. They have reportedly made various offers in the recent past, ranging anywhere from €20m to €25m plus player exchanges, although they conceded defeat when Liverpool announced that he was not for sale.

 

Alonso has had a rocky relationship with manager, Rafa Benitez ever since the gaffer persistently went after Gareth Barry last summer. But the player has still declared that he is happy to remain at Anfield, although he would constantly admit that his future is unclear.

 

 

 

Vil jeg at Alonso skal selges? Selvklart ikke. Men han har spilt bra(les meget bra) kun 2 av 4 sesonger for liverpool(min mening) så maybe?

 

Men OM Rafa selger,så bør han ha en erstarter klart.

Lenke til kommentar

Vurderes?! Får vi VdV og Sneijder for Alonso er det bare å gi etter. To klassespillere mot en klassespiller. Hallo liksom?

 

 

Forøvrig noen som vet når vi får vite draktnr til Johnson? Bruker jo å være en sånn pressekonferanse med Rafa der alt sånn blir offentliggjort og media stiller spørsmål til spillern og managern osv. Rafa og spillerne er jo tilbake fra ferie så det burde jo være gjort snart.

Lenke til kommentar

Jeg liker Xabi okay? :p Men nei, er vel egentlig ikke så mye å tenke på en gang om noe slikt skulle komme på bordet. De to spillerne uten cash er vel greit det også, og litt mer realistisk. :p Om Sneijder kommer, kommer jeg til å hoppe rundt i gledesrus i flere uker, uavhengig om Xabi stikker eller ikke egentlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Liker han også, men må være litt realistisk :p Dessuten; tenkt det laget vi kunne stilt om vi hadde både hatt VdV og Sneijder i troppen. Sistnevnte er en av mine personlige favoritter om man ikke teller med Liverpoolspillere. Og VdV ønsket jeg vi kunne lagt inn bud på når han enda spilte i Hamburg. Råeste hadde vært om vi fikk inn en av de to i tillegg til Alonso og Masch. Får jeg ser helst at ingen av de to forsvinner med mindre det kommer et kjempebud på bordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...