Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende tider for klubben i våre hjerter for tiden. Jeg personlig er veldig happy med signeringen av Johnson, og tror han og Kuyt blir en giftig høyreside, hvor Kuyt er en spiller som kan ta ansvar defensivt når Johnson går fremover. De to kommer til å herje enhver venstreside i PL.

Håper også vi får inn en ving. Gjerne en David Silva, teknisk briljant spiller som kan holde på ballen og slå gode innlegg. Riera er ok, men ikke akkurat en spiller i verdensklasse. Synes faktisk det er bra om Voronin blir, hatt en strålende sesong og vil ha revansj ovenfor kritikerne, tror han kan bli en bra backup for Torres. Gjenstår også å se hvem som forsvinner ut, jeg håper virkelig Masch og Xabi blir, men man vet jo aldri, mye kan skje, spesielt med et Real med altfor mye penger og kjøpelyst. I så fall, synd Barry glapp.

Jaja, i alle fall ei spennende tid, selv om jeg allerede savner PL altfor mye :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes Riera er god nok. David Silva er en liten pjokk som kanskje ikke slår til i PL. Vår spillestil har ikke behov for teknisk brilliante spillere (vi ble ikke spesielt mye dårligere når Pennant forlot oss feks), men vi trenger derimot fysikk, arbeidsmoral og vinnervilje (Kuyt og Gerrard). Når Riera, som er umerittert på landslaget, skriker tips til spillere Xavi og Villa, viser han hvor mye han faktisk vil vinne. Jeg liker Riera.

Vi trenger en målscorer. Per i dag er det sannsynligvis det viktigste kjøpet vi kan gjøre for å vinne serien. Og en venstreback, Heinze feks. En spiss/offensiv midtbane og en venstreback = seriegull. Mark my words.

Lenke til kommentar

Venstreback står langt, langt bak i prioriteringer.

Aurelio holder topp PL nivå når han er skadefri, og Insua er på rett vei oppover. Dossena KAN også når han vil, men håper han blir solgt vist ikke han skjerper seg noe enormt.

Gi oss en ving så har vi det.

Lenke til kommentar

Jeg kan seriøst ikke fatte at du vil ha ny venstreback og spesielt Heinze jeg altså wh1te. Vi har da allerede 3 VBer som er bedre enn den fjotten.

Begynner å helle litt mer mot at vi ikke har så stort behov for Silva egentlig. Sneijder for eksempel kan bekle de samme rollene som han, er like god, om ikke bedre og ikke minst billigere. Han er det vel ikke heeelt umulig å bruke sentralt ved siden av Xabi, selv om kanskje VdV trives best i den rollen av de fra Madrid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, vi har hatt kjempedekning på venstrebacken de siste... årene.

Vi har slitt på venstresiden lenge og det er mye grunnet backene våre. Aurelio er sjeldent god nok og når han er i form, skader han seg. Jeg har klokketro på Insua, men face the facts folkens, Rafa bruker ikke unge spillere fast. Dossena er bedre som kant enn back, vi trenger defensiv styrke. Jeg liker Dossena, men jeg er oppegående nok til å skjønne at han forsvinner ila sommeren.

Jeg vil ha Heinze av flere grunner. Han er god, rutinert, tidligere United-spiller og JÆVLIG gira på å spille for oss.

På øverste nivå er det viktig å ha spillere som blør for drakten. Marginene er små, blod utgjør forskjellen.

Lenke til kommentar

Aurelio er da grei nok han vel. Forbedra seg veldig de siste sesongene, eneste faremomentet jeg ser med han er skader. Men først og fremst bør vi satse på Insua, uten tvil. Det jeg husker best av Heinze er de hodeløse taklingene hans. Rutinert er det mulig han er, men synes alle våre 3 nåværende backer er bedre. Eller, for å ordlegge meg litt annerledes: vi blir ikke styrket av å hente Heinze mener jeg.

Forøvrig gledelig å se at vi får hele £3M for Leto. Hjelper jo til i kassa det også. :D

Lenke til kommentar
Ja, vi har hatt kjempedekning på venstrebacken de siste... årene.

Vi har slitt på venstresiden lenge og det er mye grunnet backene våre. Aurelio er sjeldent god nok og når han er i form, skader han seg. Jeg har klokketro på Insua, men face the facts folkens, Rafa bruker ikke unge spillere fast. Dossena er bedre som kant enn back, vi trenger defensiv styrke. Jeg liker Dossena, men jeg er oppegående nok til å skjønne at han forsvinner ila sommeren.

Jeg vil ha Heinze av flere grunner. Han er god, rutinert, tidligere United-spiller og JÆVLIG gira på å spille for oss.

På øverste nivå er det viktig å ha spillere som blør for drakten. Marginene er små, blod utgjør forskjellen.

Kan ikke si meg mer uenig. Insua har vert bortimot fast iår, etter han tok plassen fra Dossena. Han var fast helt til han forsvant til U21 cuppen, og når han kom hjem igjen til han kjapt tilbake plassen fra Aurelio.

Heinze er en av de mest middelmådige stopper/backene jeg har sett. ALDRI om jeg vil se en så ufyselig spiller i den herlige drakten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

At Leto går for £3m er sykt.

Heinze styrker laget. Vi vinner ikke serien med en back som er "god nok", som Aurelio.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
At Leto går for £3m er sykt.

Heinze styrker laget. Vi vinner ikke serien med en back som er "god nok", som Aurelio.

Nei, men vi vinner med en som er enda dårligere? Aldri i verden at Heinze er bedre enn "god nok". Jeg er veldig uenig med deg, men vi får være enige om det hvertfall. :p Jeg tror uansett de fleste håper og tror at Insua tar mer og mer over den plassen og blir relativt stødig der etterhvert. Han tror jeg kan bli stor

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Av og til så lurer jeg på om du har sett Heinze, Wh1te. Han vil ikke styrke dere på noen måte. Alt jeg vet om Alan Dzagoev er at han er et av de største talentene på FM09, men av youtube klipp så ser han ganske teknisk ut. Spennende spiller (Liverpool kjøpte han faktisk på saven min ;)).

Lenke til kommentar
FM her FM der FM hit FM dit.

Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!".

De treffer 90% av gangene, så FM gir en veldig god pekepinn på talenter. Everton kjøpte jo rettighter til å bruke FM som en spillerdatabase.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
FM her FM der FM hit FM dit.

Jeg er i hvertfall lei av å høre "kjempetalent på fm/cm, KJØP!!!".

Pm 97 er uannsett best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...