Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Vær så snill Rafa, kjøp Heinze! ? Uansett, ser at Real vil ha Arbeloa + Alonso for 45 mill. euro. Med de pengene, pluss de vi har fra før, får vi råd til både Villa og Silva! 4-4-2 diamant med Silva og Kuyt på vingene, Masch defensiv, og Gerrard bak Torres og Villa. ahh.... Blir for dårlig balanse i laget og legger for mye defensivt press på gerrard. Mye bedre med Masch og Alonso dypt på midten og Gerrard med 100% frihet! Det VET jeg, lekte bare med tanken. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jeg kan helt alvorlig ikke skjønne hvorfor ingen støtter et kjøp av Heinze. Insua, Aurelio og Dossena. Hvorfor kjøpe Henize da? Hvorfor ikke bruke penger på en back-up til Torres i stedet? Mener det var snakk om hente Tuncay som Torres backup, men har ikke sett noen nyheter om bud. Endret 23. juni 2009 av heisau Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 - De 15 siste sekundene er verdt det. "I don't know, we'll see, I want to play ten years more so...." *with a big grin on his face* Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) måtte le når jeg så denne: http://www.youtube.com/watch?v=IHxkPVKEjtE :!: Endret 23. juni 2009 av heisau Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 måtte le når jeg så denne:http://www.youtube.com/watch?v=IHxkPVKEjtE :!: Haha! Aaaaallwaaayyys loook at the briiiiight side of life! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan helt alvorlig ikke skjønne hvorfor ingen støtter et kjøp av Heinze. wh1te kan dette med kontroversielle uttalelser. "Ronaldo er kul" "Skrtel er bedre enn Agger offensivt" "Dossena var et godt kjøp" ...og helt sikkert mange flere gullkorn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Wh1te har alltid vært en rafinert versjon av et troll, men jeg liker han litt uansett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Itandje har vist den lengste kontrakten i Liverpool: Sist sesong var ikke franskmannen i nærheten av førstelagstroppen, og alt tyder på at han aldri mer kommer til å spille for klubben, selv om han har en kontrakt med de røde fem til 20111 Edit: Når det kommer til skrivefeil er jeg fullt klar over bjelken i mitt eget øye, men .no er ekstreme noen ganger. Vær så snill Rafa, kjøp Heinze! Kommer mye rart ut av den skuffen. Insua er tydligvis popis å like på dette forumet. Ser ingen problem med det, det lille han har spilt har han gjort en meget god figur, gode innlegg, fart mm. Innleggføttene til Insua og El-Zhar kan bli gull verdt imo. Setter i dag spørsmålstegn ved Riera som virker helt ut av det om dagen. El Zhar? Han er en dårlig versjon av Pennant på alle mulige måter. Treigere, mindre og generelt under par. Han spiller noen minutter i måneden for å øke i verdi. Snakkes i sommer. Da er det sommer og han har skrevet under på ny langtids kontrakt. Tilfeldig? Tror ikke den er skrevet bare for at vi skal få håve inn litt extra på ham. Du mente også at Morientes skulle bli den store redningen. For all del, alle kan ha meninger, men litt mindre bastant kunne kansje gjort seg? Edit2: They hurt you at home and they hit you at school,They hate you if you're clever and they despise a fool Tror vi skal la janteloven ligge nå og fokusere på Liverpool FC. Endret 23. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Alle spekulasjonene rundt en doubble swoop med Arbeloa og Alonso gjør meg nervøs. Alonso blir ikke lett å erstatte. Om vi selger Masche derimot, har jeg ikke noe å si på. Om vi selger han for £45M som ryktene sier, så vil vi kunne kjøpe en midtbanespiller som er litt mer offensiv, og i tillegg ha penger til en spiss/ving. Jeg håper nesten at vi selger han. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Enig MagnusW, ønsker en enda mer offansiv midtbane. Samtidig har Masche alltid vert et godt anker i de vanskligeste kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes det er helt sinnsykt at Mascherano skal koste over £20M. Jeg ser ikke helt hvordan en pris på £45M for en spiller som er så begrenset som Mascherano. Jeg ser på det som lite sannsynlig at en klubb vil bruke denne summen for en defensiv midtbanespiller når de antagelig kan få en spiller som har flere strenger å spille på billgere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Det er vell ikke det at han koster det, men at Barca er villig til å betale det som er sinnsykt. At han er verdt £20M har jeg ingen problemer med, men 45 er litt sprøtt. Men i vår favør er det godt alt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg synes det er helt sinnsykt at Mascherano skal koste over £20M. Jeg ser ikke helt hvordan en pris på £45M for en spiller som er så begrenset som Mascherano. Jeg ser på det som lite sannsynlig at en klubb vil bruke denne summen for en defensiv midtbanespiller når de antagelig kan få en spiller som har flere strenger å spille på billgere. Sikkert flere strenger å spille på, men du skal lete lenge etter en bedre defensiv midtbanespiller. Men ja, £45m er mye. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 £45M er ufattelig mye for Mascherano. Men Mascherano er allikevel etter min mening en fantastisk bra spiller i sin posisjon. Og ville nok passet fint inn som en grovarbeider ved siden av kreative spillere som Xavi og Iniesta. Men jeg håper for all del at vi heller gir Toure en bedre kontrakt, enn å signe Mascherano, da jeg anser Toure som verdens beste i sin posisjon. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 £45 Mill for Masche er OK. Han vil egentlig ikke bort, han er fast for Liverpool som utfordrer PL, han er kaptein, fast og ansett som den beste i sin rolle av de fleste. (Blandt annet Benitez, maradona osv.) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 £45 Mill for Masche er OK. For dere er det ekstremt OK. Masche er aldri i verden verdt så mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 £45 Mill for Masche er OK. For dere er det ekstremt OK. Masche er aldri i verden verdt så mye. Nå tar jeg en ''united'' og slenger opp en paralell. Ronaldo er ikke verdt 80mill. Aldri i verden. Men hvis spanjoler vil betale så meget for spillere,så greit for meg. (litt ødleggende er det jo,men shit au) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 £45 Mill for Masche er OK. For dere er det ekstremt OK. Masche er aldri i verden verdt så mye. Nå tar jeg en ''united'' og slenger opp en paralell. Ronaldo er ikke verdt 80mill. Aldri i verden. Vet ikke helt hva du prøver deg på her, men du har helt rett. Tomatsuppen er rød og døgnrytme er no dritt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 £45 Mill for Masche er OK. For dere er det ekstremt OK. Masche er aldri i verden verdt så mye. Nå tar jeg en ''united'' og slenger opp en paralell. Ronaldo er ikke verdt 80mill. Aldri i verden. Verdens beste spiller under en langtidskontrakt er verdt mye, men som du sier aldri 80mill. Han er verdt så mye fordi han er best, dessuten er han et stort tenåringsikon fordi han er så digg. Masche er en grovarbeider. Han er ikke digg å se på, han scorer lite og bidrar generelt lite offensivt. Ikke et øre mer enn 20-25 mill. Men, det er selgers marked. En spiller er verdt det meste noen vil gi for ham. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Ligacup på Canal+ fra høsten av, regner med at det er ganske stor sjanse for at flere av våre kamper blir sendt. Det er positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå