Smågal Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Haha, nei jeg gir meg ende over. Kommer heinze vet jeg jaggu ikke hva jeg skal ta meg til med. Insua>Aurelio>Dossena>Agger>Arbeloa>Carra>Gerrard>Reina>>>>>Heinze. Alle over bekler VB bedre en heinze. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Mihaylov trues av bulgarsk mafia Reservemålvakt Mihaylov, som var utlånt til hollandske Twente sist sesong, voktes av tre livvakter døgnet rundt og har fått sin Ferrari ramponert, etter at han la seg ut med en mafialeder i hjemlandet Bulgaria. Det hele skal ha begynt med at mafialederen Georgi "The Head" Stoilov begynte å gå ut med Mihaylovs tidligere kjæreste, modellen Nikoleta Lozanova. Mihaylov skal ha spøkt med dette til lokale medier, og sagt at hans nye kjæreste er en Ferrari, og sammenlignet eks-kjæresten med en havarert Trabant fra gamle Øst-Tyskland. Neste dag skal Mihaylov ha funnet sin Ferrari fullstendig ramponert, og det antas at mafiafamilien Stoilov står bak ugjerningen. Mihaylov skal etter rapportene nå ha gått i dekning, mens Liverpool-ledelsen avgjør om han skal forlate Bulgaria og returnere til Anfield. Endret 23. juni 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 edit: og når jeg først er gang:End of Season 08/09. Magisk video! Den videoen sier bare hvor jævla fantastisk PL er. Alle burde se den, satt med frysninger konstant. Til og med da rivaler scorte. Takk for den videoen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Hvilke midtbanespillere er på vei bort fra Real? Sentral vel og merke. Frister litt med bytteavtaler. Det jeg ser svart på er at Real vil bruke Alonso som argument mot av vi skal få handle fra "leftovers" gruppen deres. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Etter noen timer med Gerrard filmer/dokumentarer føler jeg denne magiske filmen er på tide og poste(igjen). Se filmen hos Youtube Chills. Digger trynet@45sekunder. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Målet 2:55 er rett og slett helt sinnsykt. Seriøst et av de beste målene noensinne scoret på en fotballbane noensinne. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Da følger jeg på med Xabi, the spanish maistro , også laget av milankakabaros. Xabi må vi beholde, sånn er det bare. Endret 23. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Enig Guttorm. Lettere å finne en erstatter for f.eks Mascherano. Selv om jeg såklart vil beholde ham også. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Håper dette blir gjennombrudd sessongen for El-Zhar. Jeg vet mange av dere er skeptiske, men jeg har mye mye større tro på ham en feks Babel. Lynrask, kanonpassninger, god ballforståelse og teknikk. Eneste han mangler er litt på avslutningene, dette tror jeg kommer med mer selvtilitt. Krysser fingrene for at han får et mål eller 2 tidlig i sessongen. Ser ikke bort ifra at han kan få sjansen mer på høyre om vi ikke får inn alternativ spiss, og Kuyt flyttes opp i 4-4-2 kampene. Samtidig må han sloss med Bønna om plassen. Bønna kan jo brukes over alt, så det er egentlig ikke så farlig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg fikk billett til kampen i Oslo i dag! Gratisbillett altså! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jeg fikk billett til kampen i Oslo i dag! Gratisbillett altså! Oss ex-follo menn må¨stå sammen. Oss ex-stjørdalmenn også. Edit: Vent,du fikk kun en ja.. nevermind then. Ontopic: ryktes at danske Poulsen (fra Juventus) kan ta over for Masche. Endret 23. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 POULSEN? Nei takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Vær så snill Rafa, kjøp Heinze! Hverken Masche eller Alonso forsvinner. Jeg lover dere. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Vær så snill Rafa, kjøp Heinze! ? Uansett, ser at Real vil ha Arbeloa + Alonso for 45 mill. euro. Med de pengene, pluss de vi har fra før, får vi råd til både Villa og Silva! 4-4-2 diamant med Silva og Kuyt på vingene, Masch defensiv, og Gerrard bak Torres og Villa. ahh.... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Vær så snill Rafa, kjøp Heinze! ? Ikke bry deg om det, han er sikkert bare dritings. Synd Danielzu Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Vær så snill Rafa, kjøp Heinze! ? Uansett, ser at Real vil ha Arbeloa + Alonso for 45 mill. euro. Med de pengene, pluss de vi har fra før, får vi råd til både Villa og Silva! 4-4-2 diamant med Silva og Kuyt på vingene, Masch defensiv, og Gerrard bak Torres og Villa. ahh.... Blir for dårlig balanse i laget og legger for mye defensivt press på gerrard. Mye bedre med Masch og Alonso dypt på midten og Gerrard med 100% frihet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan helt alvorlig ikke skjønne hvorfor ingen støtter et kjøp av Heinze. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 "..and mission impossible is accomplished!" Fy faen, jeg får ståpels over hele kroppen hver eneste gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan helt alvorlig ikke skjønne hvorfor ingen støtter et kjøp av Heinze. Insua, Aurelio og Dossena. Hvorfor kjøpe Henize da? Hvorfor ikke bruke penger på en back-up til Torres i stedet? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan helt alvorlig ikke skjønne hvorfor ingen støtter et kjøp av Heinze. Jeg kan helt alvorlig ikke skjønne hvorfor du vil ha restene våre. Heinze er dårligere enn Dossena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå