Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du ikke Palermo spissen?

Amauri =b

8756822[/snapback]

Jepp, har du noe info om ham? Er han en goalgetter eller en som sløser med sjasene sine...

8756879[/snapback]

Vell, han er en Brasilianer som er meget god på hodet. De fleste scoringene jeg har sett av han er på hodet. Ellers så er han meget sterk i kroppen. ganske lik Drogba i spillestil, bare at han ikke er en diver.

Lenke til kommentar

Sies nå at Liverpool har sendt budet på £40M for Eto'o. Sykt mye penger, vil være den nest største overgangen gjennom tidene i så fall har jeg hørt.

Edit: Tenk for en helg dette blir om det skulle vise seg at Eto'o blir klar i løpet av helga! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hvis vi bruker £40 så slår vi Shevecnkos rekord. Og det er villt! Da kan vi også kjøpe Simao og Alves så ser ManU ut som noen småjenter... Do it, Rafa!

8758734[/snapback]

Kan vi det? Bruker jo opp hele transferbudsjettet på en spiller jo!

:whistle:

Lenke til kommentar
Langt ifra... Tror Glazer og Gillette har mye penger inne. Tror ManU og Everton fansen har byttet barberblad for å si det sånn...

8758802[/snapback]

Den forsto jeg ingenting av...

8759079[/snapback]

Er nok den nye eieren, Gillett han tenker på.. Men mannen har ingenting med ''Gillette - The Best a Man Can Get'' å gjøre liksom..

Edit: Glazer, wtf? Hicks mener du vel?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Hvis vi bruker £40 så slår vi Shevecnkos rekord. Og det er villt! Da kan vi også kjøpe Simao og Alves så ser ManU ut som noen småjenter... Do it, Rafa!

8758734[/snapback]

Tviler nok på at Rafa vil bruke 40mill på en spiller. Btw.. Har shevo egentlig noen overgangsrekord? Betalte ikke united 30mill for både Rooney og Ferdinand?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...