Hewitt Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jo, men vi må huske på at det innebærer at vi må kjøpe Mascherano på permanent basis, da. Foreløpig har vi han jo kun ut neste sesong. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg ler av hele greia.. *legge seg ned på sofaen og vente på et bilde av Benitez som tar et par nye i hånden* Endret 1. juni 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Mener du ikke Palermo spissen? Amauri =b 8756822[/snapback] Jepp, har du noe info om ham? Er han en goalgetter eller en som sløser med sjasene sine... 8756879[/snapback] Vell, han er en Brasilianer som er meget god på hodet. De fleste scoringene jeg har sett av han er på hodet. Ellers så er han meget sterk i kroppen. ganske lik Drogba i spillestil, bare at han ikke er en diver. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da kan han nok duge... Men det er opp til Rafa... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Men, han scorer ikke like mye som drogba iaff. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har iallefall ingen imponerende målstatistikk, om dette stemmer: http://en.wikipedia.org/wiki/Amauri Har ikke sett ham spille, så skal ikke uttale meg om det.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 En ny 8-10 målscorer er det siste vi trenger.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Sies nå at Liverpool har sendt budet på £40M for Eto'o. Sykt mye penger, vil være den nest største overgangen gjennom tidene i så fall har jeg hørt. Edit: Tenk for en helg dette blir om det skulle vise seg at Eto'o blir klar i løpet av helga! Endret 1. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 KopForum, flere spanske, portugisiske og engelske medier som melder dette. Bare et rykte foreløpig før det blir bekrefta eller avkrefta fra klubben(e) selv. Tror kilden til det hele er The Guardian, som er en seriøs avis. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis vi bruker £40 så slår vi Shevecnkos rekord. Og det er villt! Da kan vi også kjøpe Simao og Alves så ser ManU ut som noen småjenter... Do it, Rafa! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det er fryktelig mye penger. Tenk på fallhøyden! Kan fort bli utrivelig for Eto'o å spille for Liverpool dersom det går et par kamper før han begynner å nette osv. Liker ikke tanken på å blåse £40mill på èn spiller. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis vi bruker £40 så slår vi Shevecnkos rekord. Og det er villt! Da kan vi også kjøpe Simao og Alves så ser ManU ut som noen småjenter... Do it, Rafa! 8758734[/snapback] Kan vi det? Bruker jo opp hele transferbudsjettet på en spiller jo! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Langt ifra... Tror Glazer og Gillette har mye penger inne. Tror ManU og Everton fansen har byttet barberblad for å si det sånn... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Langt ifra... Tror Glazer og Gillette har mye penger inne. Tror ManU og Everton fansen har byttet barberblad for å si det sånn... 8758802[/snapback] Den forsto jeg ingenting av... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Langt ifra... Tror Glazer og Gillette har mye penger inne. Tror ManU og Everton fansen har byttet barberblad for å si det sånn... 8758802[/snapback] Den forsto jeg ingenting av... 8759079[/snapback] Er nok den nye eieren, Gillett han tenker på.. Men mannen har ingenting med ''Gillette - The Best a Man Can Get'' å gjøre liksom.. Edit: Glazer, wtf? Hicks mener du vel? Endret 1. juni 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sorrt, har fått så mye informasjn i det siste at jeg roter godt med ting... Ikke første tabbe i dag heller... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Det var da endelig godt! Den var nemlig skremmende! Endret 1. juni 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det var da endelig godt! Den var nemlig skremmende! 8759362[/snapback] Men silly season er fremdeles der ute, så lenge den ikke er sperret inne er ingen trygg... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis vi bruker £40 så slår vi Shevecnkos rekord. Og det er villt! Da kan vi også kjøpe Simao og Alves så ser ManU ut som noen småjenter... Do it, Rafa! 8758734[/snapback] Tviler nok på at Rafa vil bruke 40mill på en spiller. Btw.. Har shevo egentlig noen overgangsrekord? Betalte ikke united 30mill for både Rooney og Ferdinand? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå