Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Leser at Real vil kjøpe Alonso OG Arbeloa. Må da være måte på gitt.

Real kan godt kjøpe meg vis de vil.

Arbeloa drar nok til spania, Alonso ikke.

 

Ser også at Real prøver seg på Masche også, makan.

Barcelona vil vel også ha sinnataggen på Anfield.

Er mer og mer åpen for salg av Masche egentlig. Spørs hvor mye dineros og hvilken spiller(e) Liverpool kjøper for de pengene.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Toure + penger vil være gale-Mathias, da han er betraktelig bedre enn Mascherano.

 

Alltid fint når gale-mathias jobber i vår favør :)

 

Arbeloa skal nå være solgt for £8 mill, jeg ønsket det ikke slik, men det er tidligere hintet om at dette var noe spilleren ville selv.

Veldig synd, fantastisk spiller, har vert vår kansje mest stabile selv om ikke beste spiller sist sessong.

Faktisk £5mill i fortjeneste på ham om dette stemmer.

Lenke til kommentar

Scoret også et super mål mot West brom?, selv om det ikke har blitt så mange.

Ok ZU, tenkte bare han hadde vert linket så mye nå, sånn at it goes without saying :)

 

Vi jakter stopper i Russland som Jefe var inne på i natt. En viss Argentiner ved navn Leandro Fernandez fra Dinamo Moskva.

Han spiller ivertfall i Russland da Jeffe :) Prisantydning, syv mill Euro.

Selv ville jeg fortrukket spiss og midbane spiller, herlig at høyreback er på plass. Dog uten de helt enorme forbedringene om Abeloa går.

Lenke til kommentar

Hvor står det om Arbeloa? Synd om han skulle forsvinne, da er vi jo omtrent like langt, selv om det sikkert kan forsvares med at Johnson er engelsk og blabla.

 

Sies at Real har budt £30M for Xabi og at Masche ønsker seg til Barca. Ikke bra om begge forsvinner, da er vi pokka nødt til å gjøre noe veldig drastisk på midten. Da vil jeg gjerne ha inn Van der Vaart og Toure. Tror ikke vi hadde blitt spesielt dårligere av det heller, selv om jeg tror det er dumt å selge Xabi. Som jeg har sagt tidligere er jeg åpen for at Masche kan få gå.

 

Var jeg som snakka om stoppere fra Russland. Hadde litt mer noen skikkelig Vidic/Skrtel typer i tankene da, men men. :p

 

Edit: Så noen rykter om at VdV kan dra for £8M. Skjønner ikke hva vi venter på.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Bla her.

En annen jeg så tidligere antydet at det hele allerede var i boks, noe jeg ser som ikke usansynelig.

 

Det var du ja Erlend, og ikke Jeffe. My bad.

Altså, Skrtel er jo like lite russer som Fernandez :p

 

Ønsker ikke at Xabi dra, det tror jeg er bad Mojo om han forsvinner. Masche derimot, men da må vi faktisk ha inn 2 midtbanespillere, høres stress ut.

Lenke til kommentar

Jau, flere tøffinger derfra.

 

Noe som skjer på Liverpoolfc.tv om dagen? Lurer på E-season ticket, men kansje like greit å drøye abonomentet litt om de ikke viser noe spesielt.

 

Edit: Den evige Heinze sagaen, forstår ikke hva vi skal med nok en inkometent venstreback?

Vi banket Real Madrid forige sessong, og Heinze var vell faktisk deres svakeste kort. Jeg bare spør, hva i *elv*te skal vi med han?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...