Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg så programmet om Stevie jeg og. Fikk ett fint inntrykk av ham, litt annet enn jeg forventet kanskje? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Stevie G er som de fleste andre spillere paa Liverpool, og motsetning til de fleste paa United (ja, det finnes unntak i Giggs, Solskjaer og par til), sympatisk. Flott fyr. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 ja, det finnes unntak i Giggs, Solskjaer og par til) vds, O'Shea, Brown, Vidic, Park, Fletcher, Carrick, Hargreaves? For å nevne noen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Leser at Real vil kjøpe Alonso OG Arbeloa. Må da være måte på gitt. Real kan godt kjøpe meg vis de vil. Arbeloa drar nok til spania, Alonso ikke. Ser også at Real prøver seg på Masche også, makan. Barcelona vil vel også ha sinnataggen på Anfield. Er mer og mer åpen for salg av Masche egentlig. Spørs hvor mye dineros og hvilken spiller(e) Liverpool kjøper for de pengene. Endret 23. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Har ikke noe i mot at vi selger Masche hvis vi får Diarra eller Toure i bytte, + penger til oss. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Toure + penger vil være gale-Mathias, da han er betraktelig bedre enn Mascherano. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Toure + penger vil være gale-Mathias, da han er betraktelig bedre enn Mascherano. Alltid fint når gale-mathias jobber i vår favør Arbeloa skal nå være solgt for £8 mill, jeg ønsket det ikke slik, men det er tidligere hintet om at dette var noe spilleren ville selv. Veldig synd, fantastisk spiller, har vert vår kansje mest stabile selv om ikke beste spiller sist sessong. Faktisk £5mill i fortjeneste på ham om dette stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Til Real Madrid. (lønner seg og si hvem spilleren skal selges til guttorm.) Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Synd egentlig. Arbeoloa er en spiller som er gøy å se spille. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Scoret også et super mål mot West brom?, selv om det ikke har blitt så mange. Ok ZU, tenkte bare han hadde vert linket så mye nå, sånn at it goes without saying Vi jakter stopper i Russland som Jefe var inne på i natt. En viss Argentiner ved navn Leandro Fernandez fra Dinamo Moskva. Han spiller ivertfall i Russland da Jeffe Prisantydning, syv mill Euro. Selv ville jeg fortrukket spiss og midbane spiller, herlig at høyreback er på plass. Dog uten de helt enorme forbedringene om Abeloa går. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Hvor står det om Arbeloa? Synd om han skulle forsvinne, da er vi jo omtrent like langt, selv om det sikkert kan forsvares med at Johnson er engelsk og blabla. Sies at Real har budt £30M for Xabi og at Masche ønsker seg til Barca. Ikke bra om begge forsvinner, da er vi pokka nødt til å gjøre noe veldig drastisk på midten. Da vil jeg gjerne ha inn Van der Vaart og Toure. Tror ikke vi hadde blitt spesielt dårligere av det heller, selv om jeg tror det er dumt å selge Xabi. Som jeg har sagt tidligere er jeg åpen for at Masche kan få gå. Var jeg som snakka om stoppere fra Russland. Hadde litt mer noen skikkelig Vidic/Skrtel typer i tankene da, men men. Edit: Så noen rykter om at VdV kan dra for £8M. Skjønner ikke hva vi venter på. Endret 23. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Bla her. En annen jeg så tidligere antydet at det hele allerede var i boks, noe jeg ser som ikke usansynelig. Det var du ja Erlend, og ikke Jeffe. My bad. Altså, Skrtel er jo like lite russer som Fernandez Ønsker ikke at Xabi dra, det tror jeg er bad Mojo om han forsvinner. Masche derimot, men da må vi faktisk ha inn 2 midtbanespillere, høres stress ut. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Det var du ja Erlend, og ikke Jeffe. My bad.Altså, Skrtel er jo like lite russer som Fernandez Tror du skjønte hva jeg mente da. En eller annen beinknuser fra et østeuropeisk land. Da er Russland den beste ligaen å se etter slike i ettersom det er hvertfall et visst nivå der. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Jau, flere tøffinger derfra. Noe som skjer på Liverpoolfc.tv om dagen? Lurer på E-season ticket, men kansje like greit å drøye abonomentet litt om de ikke viser noe spesielt. Edit: Den evige Heinze sagaen, forstår ikke hva vi skal med nok en inkometent venstreback? Vi banket Real Madrid forige sessong, og Heinze var vell faktisk deres svakeste kort. Jeg bare spør, hva i *elv*te skal vi med han? Endret 23. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Vi banket Real Madrid forige sessong, og Heinze var vell faktisk deres svakeste kort. Jeg bare spør, hva i *elv*te skal vi med han? Han og Dossena skal ha konkurranse om hvem som er dårligst, mens Insua får fast plass på laget. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Sant, vi har ikke bruk for Heinze i det hele tatt! Sats på Insua sier jeg. Her er forresten season review, av Insua. edit: og når jeg først er gang: End of Season 08/09. Magisk video! Endret 23. juni 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Hmm, ja var mange gode minner i den. Fy faen, gleder meg til seriestart Blir Insua på nye bortedrakten btw. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Haaper Barca bytter Masche mot Messi. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Liker ikke at Real er så aggressive på å få kloa i Alonso. Liker heller ikke at Mascherano virker mer enn åpen for å gå til Barca... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Krise hvis begge forsvinner, iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå