Dumrian Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som vet om den vil gå i reprise? Og var det A year in my life eller My Story som gikk på TV i dag? På programinfoen for Canal Digital sto det Steven Gerrard - My Life, men programmet het Steven Gerrard - A year in my life - imdb link Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Eller YouTube: Part 1 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Part 2 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Part 3 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Part 4 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Part 5 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Det der er umulig hele filmen. Den varte jo fra 20.00 til 22.00 på zebra. Og det så si uten reklamepauser. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Takk for tipset. Skal prøve Miro nå. Og når det gjelder en av våre signeringer denne sommeren, Suso, så har Goal.com snakket med trener hans. Virker som en veldig spennende spiller. Goal.com: What kind of player have Liverpool signed? What will Suso give them? QG: He is a left-sided midfielder with extraordinary talent. He has great quality, a good shot, his vision is great and his passing is outstanding. He has a bit of everything and I think they have signed a jewel. With a youth team one can try them out in several positions, but I think he would also be good as an attacking or holding midfielder. He may not have that much speed, that is not his strong point. But he can dribble well and does have great vision. He could be effective playing in the middle. Goal.com: Could you compare him with a well-known player in Spain? QG: I do not like making comparisons, but if you are talking about his style of play then maybe someone like Guti. He may also have something about him like Albert Riera too, but not as much. I think Suso does have elements of those players. What is very important though is that he can score goals. He likes to go into the area as part of the second wave. He has scored a good number of goals from distance too, that is one of his qualities. Goal.com: What is Suso like as a person? QG: He is dedicated and intelligent. He is well-grounded. He focuses on his education, is a good team-mate who is also well-disciplined and good mannered. Virker som han både kan spille på venstrekant og på midten. Så får vi se hvor han kommer til å spille på reservelaget (hvis han får spille der?) og hva han ender opp som. EDIT: Jeg synes han høres ut som en Iniesta-type. Han kan jo spille både på venstre side og på midten. Hans egenskaper ligner jo også litt. EDIT 2: Og når det gjelder Glen Johnson, så er det mange her som har sagt at han vil komplementere Kuyt perfekt på kanten. Det er som Sulmaan Ahmad skriver på Goal sine sider: For all Dirk Kuyt's virtues for Liverpool operating from right-wing, his talent is goal-poaching, and he can't help but look a little lost out wide when he has the ball and is under a degree of obligation to do something with it. Johnson, fresh from providing no fewer than four assists in his last England appearance and being arguably Portsmouth's most creative player all season from right-back, will go some way towards solving that problem. Endret 22. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Kuyt er langt fra PL's beste høyreving, men kan ikke se noen som passer bedre inni Liverpool enn han. Tror også han og Johnson vil få et enormt bra og balansert samspill! Cheers ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ser ut som Leto blir solgt til Panathinaikos. Siden han ikke får arbeidstillatelse. Usikker om han går gratis eller om Liverpool får noen grunker for'n. kilde:http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5395412,00.html Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hum. Skilt ved fødselen? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ser ut som Leto blir solgt til Panathinaikos. Siden han ikke får arbeidstillatelse. Usikker om han går gratis eller om Liverpool får noen grunker for'n. kilde:http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5395412,00.html Er det noen som kan forklare meg hvorfor Leto ikke får arbeidstillatelse? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ser ut som Leto blir solgt til Panathinaikos. Siden han ikke får arbeidstillatelse. Usikker om han går gratis eller om Liverpool får noen grunker for'n. kilde:http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5395412,00.html Er det noen som kan forklare meg hvorfor Leto ikke får arbeidstillatelse? Handler vell om antallet A-kamper han har for landslaget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 For landslaget? Må en ha A-kamper for landslaget for å få arbeidstillatelse? Den ser jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) For landslaget? Må en ha A-kamper for landslaget for å få arbeidstillatelse? Den ser jeg ikke helt. Jeg snakker ut av FM kunnskaper. Er vell det det handler om der? Ble usikker nå, lenge siden jeg var FM addict. Endret 22. juni 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vel noe slikt som at du må regnes som et stort nok talent hvis du skal få arbeidstillatelse når du kommer fra et av disse landene Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vel noe slikt som at du må regnes som et stort nok talent hvis du skal få arbeidstillatelse når du kommer fra et av disse landene Ala, du er stort talent vist du spiller for A-laget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ingen som så bildet mitt? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Ingen som så bildet mitt? joda, og jeg trakk på smilebåndet. Har faktisk tenkt tanken selv tidligere men det var ikke så mye å si om det, egentlig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Uenig, han her er mye bedre Hahaha. Morsom du! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Virker spennende denne Suso. Synes vi har mye bra på gang blant ungdommen nå. Pacheco, Dalla Valle, Bruna, Nemeth m.fl har alle en god fremtid om de blir tatt riktig hånd om. Om Suso er i samme klasse gjenstår å se. Begynner å bli litt redd for at Nemeth faller gjennom jeg da. Hadde en relativt laber sesong nå, selv om han var mye skadet. Men nå er Dalla Valle tatt opp på reservelaget og kommer nok til å putte en del mål neste sesong. Enten kommer Nemeth litt i skyggen, eller så kommer de til å danne et skikkelig radarpar på topp. Hadde ikke gjort meg noen ting med sistnevnte. Dalla Valle tror jeg virkelig er en mann å holde øye med for fremtiden! Edit: Synes også det virker som Johnson passer bra i Liverpool. Tror han og Kuyt utfyller hverandre veldig bra. Håper ikke vi selger Arbeloa da. Greit med konkurranse og god dekning der, selv om han nok må belage seg på en god del mer benkesliting neste sesong. =/ Edit2: Reina/Cavalieri/Itandje Johnson/Arbeloa/Degen - Carragher/Skrtel/Agger - Insua/Aurelio/Dossena Alonso/Mascherano/Lucas Kuyt/Benayoun/El Zhar - Gerrard/Benayoun - Riera/Babel/Aurelio Torres/N'Gog/Kuyt/Babel/Voronin Begynner å få ganske god dekning de fleste steder nå. Det viktigste nå føler jeg er en god backupspiss. Få inn en ekstra midtstopper også. Om verken Masche eller Xabi stikker trenger vi neppe noen nye der. Høyrekanten kunne sikkert vært bekledd med litt mer kreativ kvalitet, men Kuyt gjør jo en grei jobb, så det er ikke det viktigste. Voronin regner jeg egentlig med forsvinner uansett. Jeg sier, ut med daukjøttet Itandje, Degen, Dossena og Voronin. Inn med Negredo/Huntelaar + andre nederlendere fra Real (helst Sneijder eller VdV), og en midtstopper som det er litt kvalitet over, men som samtidig kan finne seg i noen kamper på benken. Må da finnes noen brukbare stoppere i Russland for eksempel, der er de jo lagd av panser. Endret 22. juni 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Har nettopp sett My Story - Steven Gerrard. Fantastisk film! Har en følelse av at det ikke var denne som gikk på TV2 Zebra i dag, og at de sendte A Year In My Life, selv om det bare sto My Life i sendeskjemaet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Det var som tidligere skrevet i denne tråden Steven Gerrard - A year in my life som gikk på Zebra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå