Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tipset. Skal prøve Miro nå. :)

Og når det gjelder en av våre signeringer denne sommeren, Suso, så har Goal.com snakket med trener hans. Virker som en veldig spennende spiller. :)

Goal.com: What kind of player have Liverpool signed? What will Suso give them?

QG: He is a left-sided midfielder with extraordinary talent. He has great quality, a good shot, his vision is great and his passing is outstanding. He has a bit of everything and I think they have signed a jewel. With a youth team one can try them out in several positions, but I think he would also be good as an attacking or holding midfielder. He may not have that much speed, that is not his strong point. But he can dribble well and does have great vision. He could be effective playing in the middle.

Goal.com: Could you compare him with a well-known player in Spain?

QG: I do not like making comparisons, but if you are talking about his style of play then maybe someone like Guti. He may also have something about him like Albert Riera too, but not as much. I think Suso does have elements of those players. What is very important though is that he can score goals. He likes to go into the area as part of the second wave. He has scored a good number of goals from distance too, that is one of his qualities.

Goal.com: What is Suso like as a person?

QG: He is dedicated and intelligent. He is well-grounded. He focuses on his education, is a good team-mate who is also well-disciplined and good mannered.

Virker som han både kan spille på venstrekant og på midten. Så får vi se hvor han kommer til å spille på reservelaget (hvis han får spille der?) og hva han ender opp som.

EDIT: Jeg synes han høres ut som en Iniesta-type. Han kan jo spille både på venstre side og på midten. Hans egenskaper ligner jo også litt. :)

EDIT 2: Og når det gjelder Glen Johnson, så er det mange her som har sagt at han vil komplementere Kuyt perfekt på kanten. Det er som Sulmaan Ahmad skriver på Goal sine sider:

For all Dirk Kuyt's virtues for Liverpool operating from right-wing, his talent is goal-poaching, and he can't help but look a little lost out wide when he has the ball and is under a degree of obligation to do something with it. Johnson, fresh from providing no fewer than four assists in his last England appearance and being arguably Portsmouth's most creative player all season from right-back, will go some way towards solving that problem.
Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ut som Leto blir solgt til Panathinaikos.

Siden han ikke får arbeidstillatelse. Usikker om han går gratis eller om Liverpool får noen grunker for'n.

kilde:http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_5395412,00.html

Lenke til kommentar

Siden han ikke får arbeidstillatelse. Usikker om han går gratis eller om Liverpool får noen grunker for'n.

Er det noen som kan forklare meg hvorfor Leto ikke får arbeidstillatelse?

Lenke til kommentar

Er det noen som kan forklare meg hvorfor Leto ikke får arbeidstillatelse?

Handler vell om antallet A-kamper han har for landslaget.

Lenke til kommentar

Virker spennende denne Suso. Synes vi har mye bra på gang blant ungdommen nå. Pacheco, Dalla Valle, Bruna, Nemeth m.fl har alle en god fremtid om de blir tatt riktig hånd om. Om Suso er i samme klasse gjenstår å se.

Begynner å bli litt redd for at Nemeth faller gjennom jeg da. Hadde en relativt laber sesong nå, selv om han var mye skadet. Men nå er Dalla Valle tatt opp på reservelaget og kommer nok til å putte en del mål neste sesong. Enten kommer Nemeth litt i skyggen, eller så kommer de til å danne et skikkelig radarpar på topp. Hadde ikke gjort meg noen ting med sistnevnte. :D Dalla Valle tror jeg virkelig er en mann å holde øye med for fremtiden!

Edit: Synes også det virker som Johnson passer bra i Liverpool. Tror han og Kuyt utfyller hverandre veldig bra. Håper ikke vi selger Arbeloa da. Greit med konkurranse og god dekning der, selv om han nok må belage seg på en god del mer benkesliting neste sesong. =/

Edit2:

Reina/Cavalieri/Itandje

Johnson/Arbeloa/Degen - Carragher/Skrtel/Agger - Insua/Aurelio/Dossena

Alonso/Mascherano/Lucas

Kuyt/Benayoun/El Zhar - Gerrard/Benayoun - Riera/Babel/Aurelio

Torres/N'Gog/Kuyt/Babel/Voronin

Begynner å få ganske god dekning de fleste steder nå. Det viktigste nå føler jeg er en god backupspiss. Få inn en ekstra midtstopper også. Om verken Masche eller Xabi stikker trenger vi neppe noen nye der. Høyrekanten kunne sikkert vært bekledd med litt mer kreativ kvalitet, men Kuyt gjør jo en grei jobb, så det er ikke det viktigste. Voronin regner jeg egentlig med forsvinner uansett.

Jeg sier, ut med daukjøttet Itandje, Degen, Dossena og Voronin. Inn med Negredo/Huntelaar + andre nederlendere fra Real (helst Sneijder eller VdV), og en midtstopper som det er litt kvalitet over, men som samtidig kan finne seg i noen kamper på benken. Må da finnes noen brukbare stoppere i Russland for eksempel, der er de jo lagd av panser.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...