GBD Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Godt å se at dere kjøper noe engelske da. Ble imponert av Johnson flere ganger denne sesongen, og det kan fort vise seg å være det dere trengte på backen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Men går noen til pompey? Finner ingenting om det.. Står bare kjøpssummen.. Hadde jo vært greit å kun få inn forsterkninger uten å miste noen spillere også.. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) £7M av overgangen er Crouch-penger. De siste £10M skal vi betale over to år. Slik har ihvertfall jeg forstått det. Endret 22. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ahh, ble så lettet når jeg så kjøpet var i boks. Endret 22. juni 2009 av heisau Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da har vi PL's beste høyreback Uenig, han her er bedre: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da har vi PL's beste høyreback Uenig, han her er bedre: Bosingwa? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gleder meg til å se Johnson og Kuyt herje på høyrekanten neste sesong:) Da har vi PL's beste høyreback og høyrekant nå som Ronaldo drar. Lukter gull Har du drukket? Du kan da overhodet ikke mene at du ser på Kuyt som den beste høyrekanten i PL nå som Ronaldo har forsvunnet? Nei, du er noe for deg selv. Joe Cole, Theo Walcott, SWP, Aaron Lennon og Antonio Valencia er alle bedre høyrevinger enn Kuyt. Kuyt er for Liverpool som Ji - Sung Park er for United. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har du drukket? Du kan da overhodet ikke mene at du ser på Kuyt som den beste høyrekanten i PL nå som Ronaldo har forsvunnet? Nei, du er noe for deg selv. Joe Cole, Theo Walcott, SWP, Aaron Lennon og Antonio Valencia er alle bedre høyrevinger enn Kuyt. Kuyt er for Liverpool som Ji - Sung Park er for United. Må si meg enig med dette altså. Kuyt er desverre langt ifra PL's beste høyrekant. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gleder meg til å se Johnson og Kuyt herje på høyrekanten neste sesong:) Da har vi PL's beste høyreback og høyrekant nå som Ronaldo drar. Lukter gull Ja skål ja! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Synd, begynte å få sansen for Johnson. Men gratulerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da snappet Liverpool opp Johnson. Er fornøyd, kjøpte også 16åringen Aaron King. Jesus og King, Nice. Edit:Kuyt er ikke Pl's beste høyreving. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gleder meg til å se Johnson og Kuyt herje på høyrekanten neste sesong:) Da har vi PL's beste høyreback og høyrekant nå som Ronaldo drar. Lukter gull Trives inni din egen lille boble? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Da har vi PL's beste høyreback Uenig, han her er bedre: Uenig, han her er mye bedre Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Noen som så "A year of my life - Steven Gerrard" på tv2 zebra ikveld? Veldig bra "biografi" med innblikk i livet til Steve G. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fikk ikke tid pga trening, men den står på nedlasting og skal sees i natt! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Så den, var kult. SG virker som en jævla ålreit fyr også, selv om han skifter klær usannsynlig ofte mens han viser TV-crewet rundt i huset Bra reklame for Liverpool og Gerrard Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Noen som vet om den vil gå i reprise? Og var det A year in my life eller My Story som gikk på TV i dag? Endret 22. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 a year in my life. Den iigger forresten lovlig tilgjengelig på Miro som er et gratis (og fritt) program á la Spotify, men for TV-programmer Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er så absolutt å anbefale! Til fotballelskere generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå