Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Pellergrino går ut og sier at Masche kan dra.

Hvis det kommer nok penger på bordet riktignok. Jeg er faktisk ikke så fremmed for den tanken jeg altså. Masche er viktig, men han er ikke umulig å erstatte, spesielt ikke om vi skulle få £40-50M for han. Han er så og si umulig å erstatte om man tenker på den defensive jobben han gjør (som er stort sett hele tiden), men om man tenker at vi kjøper en litt mer offensiv spiller ala Alonso, så vil jo det kanskje bety et enda litt mer offensivt Liverpool neste sesong, noe jeg ikke synes er negativt. Som noen her så klokt sa her om dagen, jeg vil heller at vi vinner 4-2 enn at det blir 0-0. :) Selger vi Masche, Babel og Dossena for eksempel, kan vi fort se Silva/Villa og en sentral midt i tillegg til Johnson inn dørene.

Lurer på hva som skjer med Babel egentlig. Forventa at han skulle forsvinne, men har jo vært lite rykter om han. Kanskje ikke det mest populære transfermålet.

Edit: Jeg er for et salg av Masche om vi får Toure og £30M eller noe i den duren. :p Så bruker vi de £30M på Silva, mens vi kjøper Johnson uansett. Så sparer vi litt og Gillett slenger inn litt penger, så kjøper vi Villa til neste år.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, tenkte litt på Masche-situasjonen nå. Jeg har kommet fram til at jeg er helt for et salg om det kommer nok penger på bordet. Si Barca kommer på banen da. De byr £20-30M + Yaya, noe jeg ikke ser på som heeelt umulig om Barca er dumme nok, selv om jeg tviler på det. :p Da har vi en spiller som er i samme klasse som Masche og vi har penger til andre spillere som vil styrke stallen ytterligere. Dermed, vinnvinn for oss.

Si Real kommer på banen da. De trenger en spiller som Masche og er nok villige til å betale mye også. Så dette ser jeg ikke på som umulig i det hele tatt. Det beste hadde vært om vi hadde fått 2-3 eller alle av Robben, Sneijder, Huntelaar og VdV. Da hadde vi fått et stykk sykt lag offensivt, og jeg hadde lett gitt bort Masche mot 2-3 av de. Eller alle. :p Men da burde vi i tillegg fått inn en erstatter i Masche, noe som hadde vært litt tricky. Eller så kunne vi kanskje klart oss med Lucas og Alonso i de kampene der det trengs en defensiv midtbanespiller og heller kjørt på med et skikkelig offensivt lag i andre kamper.

Når jeg tenker over det er jeg egentlig mer for at vi kjøper Sneijder enn Silva. Han dekker de samme posisjonene, er minst like god (om ikke bedre) og er garantert billigere, hvertfall i sommer. Men det store spørsmålet da er jo hvor mye som er igjen etter at vi har svidd av en god sum på Johnson. Har vi råd til noen andre skikkelige spillere? Og hvor mye skal Real ha for hver av nederlenderne sine? Når det snakkes om £1-2M for Nistelrooy kan det jo ikke være helt totalt avskrekkende priser på de andre heller.

Jaja, mye rot, men my two cents.. Konklusjonen er vel at vi gjerne kan selge Masche om vi får nok penger for han, så kan vi nederlandsk fra Real. Da vil vi ha halve landslaget til både Spania og Nederland, ikke dårlig. :p

Lenke til kommentar

Jeg vil beholde Masche jeg. Han har jo tross alt vært viktig for oss i år og da synes jeg det blir for dumt å selge han. Hvis vi ikke har en klar og god erstatter klar selvfølgelig. Og nei, Lucas er ikke god nok og han ble ikke bedre iløpet av sesongen heller, tross en del spilletid. Han bør leies ut til en middels PL-klubb.

Hvorfor kan vi ikke styrke stallen uten å selge spillere som er klare for start 11'ern?

Lenke til kommentar
Jeg vil beholde Masche jeg. Han har jo tross alt vært viktig for oss i år og da synes jeg det blir for dumt å selge han. Hvis vi ikke har en klar og god erstatter klar selvfølgelig. Og nei, Lucas er ikke god nok og han ble ikke bedre iløpet av sesongen heller, tross en del spilletid. Han bør leies ut til en middels PL-klubb.

Hvorfor kan vi ikke styrke stallen uten å selge spillere som er klare for start 11'ern?

Nekter å tro at Rafa selger Mascherano uten å ha en backuplan, men håper for all del ikke vi selger terrieren.

Lenke til kommentar
Da var biletter for Liverpool - Man-u i boks, gleder meg til dette :)

Oktober er en stund til tho, men bler bra det :D

første gang jeg reiser på en fotballkamp i utlandet.

Jeg skal også på den kampen. Gleder meg allerede. :D

Når det gjelder Masche-sagaen, så er jeg ikke fremmed for å selge han. Om vi får et godt bud på bordet, gjerne med penger + spillere, så go for it!

Og til slutt. Liverpool? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...