Jotun Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 javier vil hvertfalll ikke gå ut å si at han ikke vil bort så da vil han vell bort og da bør vi selge han. Feil. Det er da de blir værende. Men hvis javier plutselig sier at han vil bli, da bør varsellampene lyse! Er visst slik det funker i fotballverden. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 "Dont worreh lads, im gonna stay at Liverpool fo' sho'." Da hadde jeg begynt å tenke litt. Håper Masche holder kjeft, soler seg på ferien og kommer tilbake etter sommeren med flott brunfarge og enda mer sinne i spillet sitt. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 "Dont worreh lads, im gonna stay at Liverpool fo' sho'." Da hadde jeg begynt å tenke litt. Håper Masche holder kjeft, soler seg på ferien og kommer tilbake etter sommeren med flott brunfarge og enda mer sinne i spillet sitt. Hadde vært digg dett javier vil hvertfalll ikke gå ut å si at han ikke vil bort så da vil han vell bort og da bør vi selge han. Feil. Det er da de blir værende. Men hvis javier plutselig sier at han vil bli, da bør varsellampene lyse! Er visst slik det funker i fotballverden. Så du mener torres blir solgt du da? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Så du mener torres blir solgt du da? Ikke foreløpig. Men en så fantastisk spiller kommer vel til å ønske seg noen pokaler etterhvert, og da tviler jeg på at Liverpool er den rette klubben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 javier vil hvertfalll ikke gå ut å si at han ikke vil bort så da vil han vell bort og da bør vi selge han. Feil. Det er da de blir værende. Men hvis javier plutselig sier at han vil bli, da bør varsellampene lyse! Er visst slik det funker i fotballverden. Så du mener torres blir solgt du da? Ja selvsagt. Finnes ikke tvil overhodet etter den uttalelsen. For de som ikke skjønte det så er dette bare kødd og en henvisning til Ronaldo saken. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Nå mårru snart slutte med den kvite skriften på alle innlegga dine, jævla lei av å måtte merke det for å lese. grr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Nå mårru snart slutte med den kvite skriften på alle innlegga dine, jævla lei av å måtte merke det for å lese. grr Bruk svart bakgrunn da. Da blir ikke skriften til Jotun skjult. On-T: Har dere som søkte om billetter fått noe svar? Eller var hele greia tull? :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Nei det gidder jeg ikke. Jotun skal slutte med kvit skrift. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nei det gidder jeg ikke.Jotun skal slutte med kvit skrift. Nope. Ha en god helg. Skal fortsette til du blir heltgal. Dessuten (hold deg fast, her kommer et kompliment) tror eg i de fleste tilfellene at du ikke trenger lese det som står der smågal. Det er forbeholdt folk som ikke skjønner en spøk e.l. Endret 20. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Her var det litt FOR mye pågang altså. Silly season. Syns Rafa og Liverpool kan begynne å kjøpe snart, er litt utålmodig. Jeg må innrømme at om Tevez velger City så ler jeg minst i to minutter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Jerra jotun, forstår det. Men kan man virkelig holde seg og ikke lese det som står i kvit? Jeg greier ikke det.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Bytte Masche mot Eto+15 £mill så kjøper vi en midtbanespiller. Eventuelt bytter Alonso mot 3 "leftovers" fra Real. Sillyseason <3 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Bytte Masche mot Eto+15 £mill så kjøper vi en midtbanespiller. Hva med £20 mill + Bojan? Endret 20. juni 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 SIKLE SIKLE SIKLE Men Bojan ønsker seg neppe vekk. Faren hans spilte og jobber i Barcelona, tipper sønnen vil fortsette der. Men DET hadde vært avtalen sin! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Meh, Bojan kan bli jævlig god, men synes det er altfor usikkert. Hadde vært mer spennende om det var Pato for eksempel, om man absolutt skulle dratt fram en unggutt. Nei, jeg sier vi beholder Xabi og Masche og heller handler på salg hos Real. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Må få signert Johnson først og fremst nå. Eto ønsker jeg ei, og Torres ønsker Villa og Owen. Holder med Villa(selv om han er ifølge valencia av markedet.) Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 http://www.setanta.com//uk/Articles/Footba...ure/gnid-57717/ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Har ikke Eto styrken som du ønsker i en spiss Danielzu? Kansje han har litt mer Kuyt preg enn Torres, forsatt er han veldig sterk og har en utrolig evne til å fixe goal på egenhand. Mitt siste innlegg var ikke så veldig alvorlig, samtidig er ingenting umulig, det har Silly season i år virkelig vist. Det jeg har prøvd å si tidligere er at Masche er altfor dårlig fremmover, han svekker oss faktisk. Om vi hadde fått masse penger for han, så sier jeg selg. Bedre å vinne 4-2 enn å spille 0-0. Dette er litt satt på spissen Endret 20. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Han er ikke akkurat Alonso fremover, men det virker som Rafa vil at han skal ligge dypt ganske ofte for å ikke bli kontret på. Der er han enorm og det vet alle. Fremover ja kan være enig i at han ikke er spesielt god, men som sagt er det ofte fordi han sjelden går fremover. Pasningsfot har han. Skulle egentlig bare nevne at faen for et overblikk Riera har vist under prøve VM. Slo nettopp en herlig pasning som Villa burde greid å dempe og putte i nettet. Som BBC kommentatorene akkurat nevnte så har han vokst veldig som spiller siden han var på lån i City. Godt kjøp av Rafa det gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 Bytte Masche mot Eto+15 £mill så kjøper vi en midtbanespiller. Hva med £20 mill + Bojan? Tviler på at det skjer. Rafa er som kjent ikke spesielt glad i å la tenåringer spille seriekamper for A-laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå