PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Chelsea er som Real, de vil ha alle som kan spille fotball... Men siden Johnson har vært i Chelsea tidligere, så håper jeg virkelig han drar til oss nå. Vil ihvertfall ikke ha spillere som ikke kan spille fotball,. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Chelsea er som Real, de vil ha alle som kan spille fotball... Men siden Johnson har vært i Chelsea tidligere, så håper jeg virkelig han drar til oss nå. Vil ihvertfall ikke ha spillere som ikke kan spille fotball,. De holder seg i Tippeligaen http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 En gang Liverpoolsupporter, alltid Liverpoolsupporter Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Ronaldo blir vanskelig å erstatte, men det finnes spillere der ute - hvis man har det rette budsjettet - som kan erstatte ham. Hvem..? Alle lag har da 11 spillere på banen.. Endret 19. juni 2009 av indahla Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Da ble det Liverpool - Man Utd 24. oktober på meg. Første gang på Anfield. Får håpe det blir en klassiker. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Ronaldo blir vanskelig å erstatte, men det finnes spillere der ute - hvis man har det rette budsjettet - som kan erstatte ham. Hvem..? Alle lag har da 11 spillere på banen.. Samtidig som vi mistet mye kvalitet når Ronaldo dro, så vil vi sansynligvis se spillere som står mer fram denne sesongen. Jeg er ganske sikker på at vi vil se et bedre United-lag enn det vi så forige sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5388322,00.html Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Faen, nå må ikke både Alonso og Mache forsvinne. Da nytter det ikke at vi henter Villa å Silva en gang... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Chillaxe. Alonso og Masche skal ikke noensteder.(ivertfall ikke begge to) Rafa og Liverpool selger ikke begge to, OM en av de blir solgt så blir det sannsynligvis Masche. Irriterende at Chelsea prøver å snappe opp Johnson. Chelsea og City begynner å irritere mer en Manchester United. United er ikke like dålegende for fotball,som resten av kjøpelagene der ute.(selv om United kidnapper en brasilianer her og der,men la gå) Har Foresten Agger signert kontrakten? Endret 19. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Irriterende at Chelsea prøver å snappe opp Johnson. Chelsea og City begynner å irritere mer en Manchester United. United er ikke like dålegende for fotball,som resten av kjøpelagene der ute.(selv om United kidnapper en brasilianer her og der,men la gå) Og dere er selvsagt helt uskyldige når det gjelder "kidnapping" av unge spillere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Må man på død og liv sammenligne? Har man ikke lov å si noe uten å nevne eget lag? Kan du virkelig sammenligne United med Liverpool i akkurat det emne? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Må man på død og liv sammenligne? Har man ikke lov å si noe uten å nevne eget lag? Kan du virkelig sammenligne United med Liverpool i akkurat det emne? Gratulerer, tre setninger som sa akkurat det samme. Joda, selvsagt kan jeg la vær. Men, vi lever tross alt i et fritt land. Jeg ser det som mitt kall å slå ned alle myter om United, så det må du nesten leve med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Denne filmen av Insua må folket se. http://footylounge.com/films/musicvideo.php?vid=ad444fe96 Alltid helhjerta fra den karen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Må man på død og liv sammenligne? Har man ikke lov å si noe uten å nevne eget lag? Kan du virkelig sammenligne United med Liverpool i akkurat det emne? Vel om du skal kalle andre for kjøpelag og anklage dem for å hente talenter utenfor England må du feie for egen dør også. Hvis ikke er det dobbelmoralsk. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Denne filmen av Insua må folket se. http://footylounge.com/films/musicvideo.php?vid=ad444fe96 Alltid helhjerta fra den karen Bare synd ingen av de offensive løpene på filmen resulterte i mål. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Denne filmen av Insua må folket se. http://footylounge.com/films/musicvideo.php?vid=ad444fe96 Alltid helhjerta fra den karen Bare synd ingen av de offensive løpene på filmen resulterte i mål. Som Evra... To assists eller noe slikt hele sesongen, skuffende. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 En litt mer effektiv kuyt/og andre spisser kunne Insua hatt endel målgivene fo'sho.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Må man på død og liv sammenligne? Har man ikke lov å si noe uten å nevne eget lag? Kan du virkelig sammenligne United med Liverpool i akkurat det emne? Hvorfor kan man ikke sammenligne med Liverpool? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Man kan,men trenger ikke å gjøre det hele tiden. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2009 Bare når det passer dere ja Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2009 virker faktisk som om Javier vil gå, og får 45 mill pund så synes jeg vi bør gjøre det men hvem skal ta plassen hans da? får få Yaya pluss 30 mill da:D hadde vært ok.... javier vil hvertfalll ikke gå ut å si at han ikke vil bort så da vil han vell bort og da bør vi selge han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå