Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi trenger en ny spiss inn, og jeg vil tro at også Benitez synes Villa er interessant. Jeg ser det ikke som usannsynlig at han kommer til engelsk klubb når det tydeligvis drøyer sånn med Real Madrid. Vil også tro at dersom Villa vil til en engelsk klubb, så vil han gjerne spille for en "spansk" klubb i England. Og hvem er mer spansk enn oss? Vi har til og med "bestekompisen" hans. ;)

 

Så spørs det om det er penga som har siste ordet i saken, i så fall blir det nok ikke oss... Men synes det ikke det er helt urealistisk å håpe...

 

Guttorm: jeg glemte å svare deg tidligere, men hva jeg synes om overgangsryktene? Hva jeg nå synes om Benitez?

 

Jeg tror ikke alt som skrives, men Glen Johnson regner jeg som en ganske sikker overgang nå. Villa drømmer jeg om også, som du sikkert forstår av dette innlegget. Får vi begge disse, er jeg mer enn fornøyd med overgangsvinduet, selv om det skulle bety farvel til f.eks. Arbeloa. Hvor realistisk det er at vi får Villa vet jeg ikke, men tror det ville vært mer urealistisk med en annen manager enn Benitez.

 

Så hvis Benitez klarer å få Villa hit, kan jeg jo ikke noe annet enn å like fyren... Vel, det jeg først og fremst har kritisert Benitez for tidligere er hans manglende evne til disponere spillere riktig iløpet av kampen, og det kan ha kostet oss..., eller det HAR sannsynligvis kostet oss flere poeng. Dette bedret seg heldigvis iløpet av siste halvdelen av sesongen hvor vi spilte meget offensivt, så forhåpentligvis ser vi denne delen bli videreført til neste sesong. Så håper jeg selvsagt vi slipper flere pinlige opptrinn i media hvor han fokuserer på alle andre enn seg selv og sitt lag, noe som også tilsynelatende hadde en negativ innvirkning på laget.

 

Hvis han nå framstår som en mer handlekraftig manager, så tåler jeg flere tap uten å kreve hans avgang. Jeg er faktisk ikke for å sparke noen managere utelukkende pga dårlige resultater, dersom du eller andre skulle tro det. Men dersom Benitez selv hadde valgt å gå, ville jeg ikke felt noen tårer for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå melder mange engelske aviser at Masche er på vei til Barca for £45M :( Og det like etter en viss Villa har bestemt seg for hvilken klubb han ønsker å gå til (i følge dagbladet). Tilfeldig?? Blir interessant dette her nå.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Men når det gjelder Liverpool - Man Utd i oktober, det kan ikke være umulig å få billetter til den kampen?

Nei da, ikke umulig. Men vanskelig, det er det. :)

Å skaffe billetter til hvilken som helst fotballkamp, om det er PL eller VM er ikke vanskelig. Det handler bare om penger...

Lenke til kommentar

Da har Villa bestemt seg for en klubb han skal til hmm, kan stryke ut Manu etter deres nye policy, Madrid vet jeg ikke, leste et sted der de sa at avtalen gikk i vasken, da gjenstår det Chelsea og Liverpool, siden Reina, Alonso og ikke minst Torres er spanske og seff Benitez så velger han nok dere framfor Chelsea D.Villa og Torres på topp sammen er farlig kombinasjon,.Så dere for nok Villa på topp denne sesongen,.

Lenke til kommentar

Får vi £45M for Masche synes jeg nesten vi kan selge. Han virker ikke fremmed for å forlate oss uansett. Da kan vi kjøpe Villa/Silva, også synes jeg vi burde slenge på enten Sneijder eller VdV i tillegg. Burde kanskje sett etter en direkte erstatning til Masche evt.

 

Men, jeg beholder så klart aller helst Masche OG at vi får de andre der. :p Masche er tross alt veldig viktig i mange tøffe kamper, men føler ikke det er sånn at hele laget går til helvete om vi selger han.

Lenke til kommentar

Javier reiser ikke. Vist ikke Barca smeller på bordet en ENORM sum.. £45 Mill er jo i seg selv en ganske enorm sum for en defansiv midtbanespiller..

 

Spørsmålet er; Hva gjør vi så? Vi trenger et rivjern for å spille 4-2-3-1.. Hvor mange ledige finner du, av denne kvaliteten?

 

Selger vi Mascherano tror jeg vi selger sjangsen til å utfordre ligagullet neste år.. Enda vi får Villa eller ikke.

 

Blæææ.

Lenke til kommentar

Villa reiser jo bare vis Valencia trenger penger. Og da selger de ikke han til Liverpool, som har minst penger å rutte med. Jeg tror Villa blir værende i Valencia. Og jeg tror overhodet ikke Villa vil til verken Man Utd, Chelsea eller City vis han skal til england, da er liverpool eneste lag som er aktuelt.

Lenke til kommentar
Villa reiser jo bare vis Valencia trenger penger. Og da selger de ikke han til Liverpool, som har minst penger å rutte med. Jeg tror Villa blir værende i Valencia. Og jeg tror overhodet ikke Villa vil til verken Man Utd, Chelsea eller City vis han skal til england, da er liverpool eneste lag som er aktuelt.

 

Tror det er liten sjangs for at han blir nå.

Valencia trenger pengene, bud på rundt £40 (?) mill har blitt godkjent, og en spiller av Villa sin klasse vil fort bli plukket opp da. Real Madrid og Barcelona er nok i "beste posisjon" til å få signert han, og jeg føler meg småsikker på at han blir presantert av Real Madrid etter Prøve VM.

 

Reiser han til England er nok Liverpool eneste klubben ja.

Lenke til kommentar

£45m er meget sykt. Masche vil tydeligvis ikke avkrefte at han vil bort heller, vil han ikke være her burde vi selge han for rundt £25m. Men for £45m kunne vi fått flere bedre spillere ja, men i den rollen? Nei det tror jeg ikke. Både Essien og Yaya er vel lite sannsynlig at de kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...