Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja silly season er i gang. Tror vi skal være forsiktige med å tro det som står i diverse medier nå. Har en følelse av at Benitez ikke er typen som vil betale så mye for en enkelt spiller. Men ikke det, jeg hadde ikke sagt nei takk til Eto'o i Liverpool trøya.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Vell, Malouda for £8M og Eto`o for £40M = 45M.

Har Benitez fått så mye penger? =O

8756325[/snapback]

8+40 er da virkelig 48? :wee: Ingen som veit hvor mye Rafa har fått vel, går rykter om at han har bedt om £175M men bare fikk £100M, og det derfor er litt uenighet innad i ledelsen, i tillegg til at han er irritert på Mr. Treigsomfaen Parry, og at Rafa dermed tar sin hatt og går på mandag. Dette høres ikke så veldig ut som Rafa, så jeg tror ikke på noe av det. Er det noen som burde gå er det Parry, han har sirup i rævva, og skal alltid utsette transferene og ødelegge det hele. Det har vi sett i flere år, håper Rafa tar litt kontroll.

Tipper Rafa har fått £40-50M, men at det kan komme mer om det skulle være behov for det. Tviler også sterkt på at Rafa kommer til å by £40M for Eto'o. God spiss, men det får pokker meg være grenser da. Rafa har jo også sagt at han ikke kommer til å kjøpe overprisa spillere.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk overbevist om at det vil skje noe i helgen. Er sikker på at det ikke blir et stort navn, denne sommeren heller.

De siste årene hver sommer har vi alltid snakket om at vi skal handle, handle og atter handle. Forrige sommer kjøpte vi så mye at vi flere automatisk trodde vi ville vinner serien. Desverre ble det ikke helt slik. Navn som Pennant, Gonzalez trodde alle skulle herje med backer, slik ble det ikke.

Når det gjelder spisser. Så hentet vi Kuyt ig Bellamy. Kuyt var kanskje nederlands fotball beste spiss. Han skal få godkjent fra min del. Når det gjelder Bellamy hadde de fleste stor tro. Jeg mener han går en spennende sommer i vente.

Så når det gjelder forsvarsrekken ser den bra at. Så er spørsmålet om backene våre i Riise og Finnan er backer som alle fans er fornøyd med. Finnan har kanskje vært blant de mest stabile under Benitez sin tid. Riise er altfor ustabil, men kan på sitt beste våre PLs beste venstreback. Mange mener at disse to ligger litt etter når det gjelder oppbyging av angrep, er det for lite aktive i det?

Så er spørsmålet: Vil denne sommeren gi oss den troen på at vi kan kjempe med Chelsea og Man Utd?

Vil vi endelig få spillere med store navn fra før?

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som mener at Riise ikke holder mål. Vet at jeg banner i kirka når jeg sier det, men hva er Riise god til? Han er sterk fysisk og har et godt skudd. Men jeg mener at han faller igjennom på teknikk, fart, plassering og stabilitet. Finnan har heller ikke fart, men han kompenserer i stor grad med et klokt fotballhode, riktig posisjonering, grei teknikk og gode innlegg med både venstre og høyre.

Men gode venstrebacker vokser ikke på trær og noen ganger må man ta til takke med "second best".

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Jeg er en av de som mener at Riise ikke holder mål. Vet at jeg banner i kirka når jeg sier det, men hva er Riise god til? Han er sterk fysisk og har et godt skudd. Men jeg mener at han faller igjennom på teknikk, fart, plassering og stabilitet. Finnan har heller ikke fart, men han kompenserer i stor grad med et klokt fotballhode, riktig posisjonering, grei teknikk og gode innlegg med både venstre og høyre.

Men gode venstrebacker vokser ikke på trær og noen ganger må man ta til takke med "second best".

8756651[/snapback]

Ikke fart? Wtf? Riise er da lett like rask som spissene han møter. Plassering og stabilitet er jeg enig i, men på sitt beste vil jeg rangere Riise glatt på topp 3 av Europas beste venstrebacker. Han har ikke hatt sin beste sesong nå, men alle burde jo vite hva han er god for. Sier selvfølgelig ikke nei takk til en ny venstreback, men skjønner ikke hvem det skulle være (som da er bedre enn Riise og tilgjengelig), ei heller er det et kritisk behov spør du meg. Synes ikke forsvaret burde endres så mye, kanskje få inn en midtstopper som backup.

Lenke til kommentar

Det blir ikke bud på Malouda. La oss inse det, Rafa tør ikke å bruke penger, som Houlier gjorde. Han kan kjøpe to klassespillere, med det vi får i år er ny midtbanespiller, Voronin og flere andre spillere som ikke hjelper laget i det hele tatt...

Ikke se på meg ikke-supporter, men sannheten vi vet så godt...

Lenke til kommentar

Det finnes bedre venstrebacker enn Riise, men Riise er god nok. Med han, det Aurelio viste før han ble skadet og Arbeloa som back-up så mener jeg at vi har en god nok defensiv venstreside, hvert fall. Hvis vi skal handle noe, så mener jeg i så fall det kun er nødvendig med ving på begge sider og spiss, samt kanskje en midtstopper.

Og jeg tviiiiler på at Rafa betaler £40M for Eto'o. Mulig han er verdt det og at det er en grei deal om vi får mye penger (selv om jeg har mine tvil), men jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at Benitez betaler så mye for én spiller, med tanke på hvordan han pleier å handle.

Lenke til kommentar

Hvis man skal avse noen av de sentrale på midtbanen, så ser jeg heller at Momo går, enn f.eks Alonso eller Gerrard..

Men hvem vet, om et par år kan det hende at man angrer skikkelig, når Momo har fått orden på pasningsfoten og blitt litt mere rutinert. Er helt sikker på at han blir stor i årene som kommer, og derfor er det synd om han forlater Liverpool.

£10 Mill er for lite. :cool:

Lenke til kommentar
10mill er store penger for en som per dags dato ikke er i nærheten av fast plass.

Men Sissoko kan utvikle seg til å bli helt enorm, har sansen for han. Men er best uten ball  :)

8757179[/snapback]

*mimre*mimre* Øyvind Leonardsen anyone?

Nei fra spøk til side. Tror vi skal være fornøyd hvis vi får 10 mill £ for Sissoko. Kan være med å finansiere et spisskjøp. Vi er så godt besatt på midtbanen og Mascherano har overbevisst såpass at jeg ikke er redd for å slippe Sissoko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...