indahla Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Mange her som skal dra på kamper neste sesong? Svigers er Bolton-fan så det blir muligens Bolton - Liverpool 29/8. Litt enklere (og billigere) å skaffe billetter til bortekamper.. Endret 17. juni 2009 av indahla Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Mange her som skal dra på kamper neste sesong? Svigers er Bolton-fan så det blir muligens Bolton - Liverpool 29/8. Litt enklere (og billigere) og skaffe billetter til bortekamper.. Billigere er det, men det er en klasseforskjell mtp. stemningen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Helt klart. Men det skal være gøy å høre bortefansen overdøve hjemmefansen (akkurat som på Ullevaal... ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 La oss håpe vi ikke går på en stygg smell mot Tottenham i første serierunde! Hadde iallefall vært typisk..! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde iallefall vært typisk..! Jeg tipper 0-4 og TOTL =) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 "August 15 Tottenham Hotspur (b) 19 Stoke City (h) 22 Aston Villa (h) 29 Bolton Wanderers (b) September 12 Burnley (h) 19 West Ham United (b) 26 Hull City (h) " Disse bør vi gå uten tap igjennom, og med seier. Tottenham har vell som alltid 4-5 nye spillere som må kjøres inn i laget, noe som kommer til vår fordel. Stoke på hjemmebane bør bli overkjøring, og jeg håper Torres er der i toppslag til å putte, ellers blir vell det en slitekamp.. Aston Villa uten Barry på hjemmebane = winwinwin. Bolton bør være grei skuring. Gla vi møter Burnley i runde 5. Nyopprykkede er alltid tøffe nøtter da de jobber sykt i starten. Forhåpentligvis er Burnley roet ned, og klare til å bli lekt med. WH bør bli skuring. Og det samme med Hull. "Oktober 3 Chelsea (b) 17 Sunderland (b) 24 Manchester United (h) 31 Fulham (b) November 7 Birmingham City (h) 21 Manchester City (h) 28 Everton (b) " Her tror jeg vi går på smeller. Borte mot Chelsea blir nok en nøtt. Så Sunderland borte, før United på Anfield. Så Fulham borte. 4 sykt vanskelige kamper. Håper på 4x3poeng, men skal si meg fornøyd med U på Brua! I November er Birmingham overkjøring, menst City og Everton blir vanskelige. City handler vell godt i sommer, og Everton kampen er alltid tøff. Spørst om vi ikkje møter 1-2 uavgjortkamper her også. Går vi ubeseiret, og med en 10 av de 14 kampene som seier så tror jeg vi ligger godt ann. Blir det mange uavgjorte så blir det skummelt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er litt uenig med deg her. Vi sliter jo som oftest mot lag som vi bør slå, mens vi presterer godt mot gode lag. Bolton ser jeg også på en nøtt. Et lag som ofte slår til. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er litt uenig med deg her. Vi sliter jo som oftest mot lag som vi bør slå, mens vi presterer godt mot gode lag. Bolton ser jeg også på en nøtt. Et lag som ofte slår til. Ifjor slet vi mye med dette pga skadene på Torres. Når vi hadde Torres og Gerrard der feiet vi ofte over bunnlagene. Iår håper jeg vi har bredere og større tropp, og kan spille med et "ikke slitent" lag som må bruke bunnlagene som "hvilekamper". Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 En tur til Liverpool for min første kamp på Anfield har jeg planlagt sammen med min far å ta til høsten. At vi møter Man Utd 24. oktober er jo perfekt . Spørsmålet er bare hvor lett det er å få tak i billetter til den kampen. David Villa: David Villa has revealed that he has made his decision regarding his future and that his agent is currently working to resolve it. Bare tenk dere om det er Liverpool han har bestemt seg for. Han vet Liverpools historie og hvilken atmosfære det er på Anfield. At agenten hans må "resolve it", er kanskje også et tegn på at det er en klubb som ikke har like mye penger som de andre? Eller er det bare dit jeg vinkler det fordi jeg dagdrømmer? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg tror nok du legger litt mye i ordvalget ja. Men det hadde vært fantastisk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde vært artig, men du dagdrømmer. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Liverpool kom på banen for sent, med for lite penger til å stille sterkt der. Jeg tror han spiller for Valencia neste sesong. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde vært artig, men du dagdrømmer. Jeg gjør nok det. Men hvor fantastisk hadde det ikke vært om han også drømmer om Liverpool? Jaja, bør vel ikke drømme for mye om den overgangen. Men når det gjelder Liverpool - Man Utd i oktober, det kan ikke være umulig å få billetter til den kampen? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Men når det gjelder Liverpool - Man Utd i oktober, det kan ikke være umulig å få billetter til den kampen? Nei da, ikke umulig. Men vanskelig, det er det. Selvfølgelig ingen som har fått mail enda? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Får prøve å bestille billetter med en gang det legges ut på fredag. EDIT: Og nei, ingen mail. Endret 17. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 David Villa has revealed that he has made his decision regarding his future and that his agent is currently working to resolve it. Bare tenk dere om det er Liverpool han har bestemt seg for. Han vet Liverpools historie og hvilken atmosfære det er på Anfield. At agenten hans må "resolve it", er kanskje også et tegn på at det er en klubb som ikke har like mye penger som de andre? Eller er det bare dit jeg vinkler det fordi jeg dagdrømmer? Driter i om du dagdrømmer eller ikke. Vi får bare håpe at det faktisk er vi som er klubben han velger. Sannsynligheten for det er vel ikke akkurat stor, men det er alltids en liten mulighet. Han og Johnson inn ville vært sinnsykt deilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 har vi fått Johnson? Er avtalen avgjort? Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) har vi fått Johnson? Er avtalen avgjort? Det er vel ganske sikkert, men forhandlingene er utsatt pga johnson er på ferie Endret 17. juni 2009 av Jagland Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Driter i om du dagdrømmer eller ikke. Vi får bare håpe at det faktisk er vi som er klubben han velger. Sannsynligheten for det er vel ikke akkurat stor, men det er alltids en liten mulighet. Han og Johnson inn ville vært sinnsykt deilig. Bra noen er med meg! Men når det gjelder Johson, så er det ikke sikkert Rafa trenger å bruke noe av overgangsbudsjettet (hvis vi ikke ser på salg av spillere som en del av det). Dossena £4M Arbeloa £8M Crouch £7M (rest av overgangssummen) = £19M £2M igjen, pluss £20M (?) fra amerikanerne. Det holder nok uansett ikke til Villa.... eller gjør det egentlig det? Endret 17. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Avtalen er ikke bekreftet å ha gått igjennom enda fordi Rafa og Johnson er begge på ferie for tiden. Men det er bare et tidsspørsmål før overgangen er i boks og han er Liverpoolspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå