Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig ca prisen på Eto`o?

 

Det som er litt interesangt er at jeg føler vi må få mere bredde i stallen, derav må vi nødvendigvis ikke handle klassespillere.

Til tross for at enkelte hevder hardnakket av vårt første lag ikke er bedre en andres, viser fjorårets kamper at det er nettopp det.

Om ikke bedre, så ivertfall fullt på høyde. Eneste store laget vi ikke dengte i fjor var Arsenal, og i sistekampen var det mye rart forsvars arbeid som ødela for oss.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er kjempefornøyd om vi kjøper Johnson! :)

Kanskje litt dyr, men.

 

Håper vi selger Dossena nå. Ser ikke noe i ham som kan forbedre oss, dessuten har vi Aurelio og Insua.

 

Er egentlig fornøyd med sommeren om vi kjøper Johnson i tillegg til en spiss, og selger Dossena. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Johnson er jeg helt for. Ikke rart at han koster flesk,siden han er engelsk. Slik har PL blitt.

Men Liverpool må ikke selge Arbeloa,da er liverpool like langt. Det er jo bare dumt. Holder å selge Dossena\Babel ja.

 

Real skal vist selge unna 12 spillere, noe kan vi vel røske med ''oss''.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke bare at han er engelsk som trekker prisen opp. Han har nettopp spilt sin beste sesong i PL så langt. Han er også ønsket tilbake av blant annet Chelsea, og det er flere andre interesserte. Han er også bare 24 år. £17M er en god del, men Johnson forsvarer prislappen.

Lenke til kommentar
Det er nok ikke bare at han er engelsk som trekker prisen opp. Han har nettopp spilt sin beste sesong i PL så langt. Han er også ønsket tilbake av blant annet Chelsea, og det er flere andre interesserte. Han er også bare 24 år. £17M er en god del, men Johnson forsvarer prislappen.

 

I tillegg har han også etablert seg på landslaget.

Lenke til kommentar
Tror nesten Arbeloa er på vei ut dersom Rafa velger å bruke pengene slik. Synd.

 

"Trøsten" får være at dette antagelig er Abeloas eget ønske, om han går.

Vi vet jo at Degen kommer for fullt neste år :D:p

Kunne tenkt meg å sett hva Kelly kunne fått til på høyreback i preseason.

Lenke til kommentar

Måtte inn å sjekke påstandene mine:

Midtstopper Kelly spilte for øvrig to kamper som venstreback og fem kamper som høyreback for Huddersfield. Ingen som midtstopper!

 

Kelly er vell sammen med Insua den mest lovende av reservende, kjekt det kommer noe inn den veien også :)

 

Får legge til at Huddersfield var dritfornøyd og ville låne ham en hel sessong til.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Hva er egentlig ca prisen på Eto`o?

 

Jeg vet ikke hva Barca verdsetter han til, men den spanske avisen Sport melder at han har inngått en muntlig avtale med Milan om en gratis overgang neste år når kontrakten hans med Barca løper ut. Marca melder i dag at Milan allikevel vil kjøpe han, og Valdes, i dette overgangsviduet for å styrke stallen. Det ble ikke nevnt noen pris.

Samme avis skrev i forrige uke at Barca var interessert i å bytte Eto'o mot Masche.

 

Andre Liverpool-rykter:

 

Liverpool med £5M bud på Richards.

City forlanger vistnok £20M, og vil avslå budet. Med Johnson på vei er det nok enda mindre sansynlig at Richards blir å se i rødt til høsten.

 

N'Gog på lån til Ipswich.

Roy Keane vil låne N'Gog. Jeg sier kjør på, men bare om vi kjøper en ny spiss i sommer.

 

Benitez verdsetter Dossena til £6M

 

Arbeloa utelukker ikke en overgang til R. Madrid

Lenke til kommentar

Arbeloa kommenterer ryktene og virker slett ikke avisende til en retur, personlig syns jeg 8 mill pund er lite etter den sesongen han har hatt.

Hadde jeg vert Rafa ville jeg slengt en kontrakt på bordet litt kjapt, kunne kansje ha presset prisen litt, samtidig slipper vi å lete etter erstatter. Dette uavhengig om vi får Johnson.

Eventelt kjøre bytte med en av Real spillerene som er på vei ut.

Lenke til kommentar

Bare ikke bytte mot Saviola. Skjønner ikke at Rafa kan være interessert i han. Da kjøper vi heller van Nistelroy til £2M (?).

 

EDIT: Btw, neste sessongs terminliste kommer i morgen. :D Jeg har hvertfall skrevet det inn i kalenderen min.

Eksamen i matte i morgen også, så kommer nok til å bli sendt i kveld (ja, jeg vet jeg burde lagt meg tidlig, men har for mye spenning i kroppen. Tips anyone?)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Bare ikke bytte mot Saviola. Skjønner ikke at Rafa kan være interessert i han. Da kjøper vi heller van Nistelroy til £2M (?).

 

Aldri om jeg vil ser RvN i LFC drakt. Grøss.

 

Gi meg Saviola til £2-3 mill og jeg er mest happy. Tror den lille kaninen kan få moteren og spillegleden tilbake da han ser hyllesten Mr Fernando Torres får hver gang han putter.

 

 

 

 

----

 

Satt å så litt på Italia - Serbia, og la godt merke til Luca Cigarini. Sykt lik Alonso i spillestilen. Spiller for Atalanta, men skal vist være på flyttefot til Napoli. Gogo Rafa, få ut fingeren. Sikkert perfekt som backup for Alonso på midtbanen.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
EDIT: Btw, neste sessongs terminliste kommer i morgen. :D Jeg har hvertfall skrevet det inn i kalenderen min.

Eksamen i matte i morgen også, så kommer nok til å bli sendt i kveld (ja, jeg vet jeg burde lagt meg tidlig, men har for mye spenning i kroppen. Tips anyone?)

 

Den kommer i morgen ja, mistanke om at vi møter Arsenal 19 september hjemme.

 

Stor dag i morgen, terminliste og Metallica i Oslo spektrum. :)

 

Tips? Om du ikke får sove skal du bare nappe deg i løken til du besvimer, det sier en på jobben :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...