Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overpriset eller ei, vi MÅ ha forsterkninger! Og vi blir ikke forsterket hvis Arbeloa blir solgt som finansiering av Johnson. Nå har jo United et par mrd å handle for, skal vi ha et bittelite håp om å henge med i toppen neste år, må jo også vi bruke penger. Så enkel er faktisk verden i dag.

 

Eh, excuse me?

Lenke til kommentar

Glazer har frigitt £100M å bruke på spillerkjøp. Med mindre andre spillere blir solgt og glazers bestemmer seg for at disse skal brukes på spillerkjøp er det 1mrd vi har til spillerkjøp.

 

Sagberg: sånn som skjer når man selger verdens beste spiller til RM :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere, Pompey skylder oss 7 mill£ for Crouch, så i realiteten blir overgangsummen 10 mill£.

Nå melder Echo at et bud på totalt 17mill£ fra Liverpool er akseptert.

 

Jeg leste et sted at det var snakk om 7M NOK, noe som, hvis det er tilfellet, har tilnærmet lik null betydning om overgangssummen er på £17M. Er du sikker på at det er snakk om £7M?

Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere, Pompey skylder oss 7 mill£ for Crouch, så i realiteten blir overgangsummen 10 mill£.

Nå melder Echo at et bud på totalt 17mill£ fra Liverpool er akseptert.

 

Overgangssummen er vel likevel £17M. Selv om de skylder oss £7M er jo ikke de pengene tapt...

Lenke til kommentar

Det vet jeg godt, presiserte det selv i forgårs indahla.

 

Se filmen hos Youtube

 

Er han like offansiv som videoen gir inntrykk av? Skulle jo nesten trodd han var høyre ving. Ikke alltid like målgiftig, men noen lekre på slutten der. Han utfordrer, går inn på dødlinja, alt dette savner jeg litt hos Kuyt.

Dog håper jeg ikke det blir altfor åpent bakover når han rykker frem.

 

Liker det jeg ser, men blir veldig trist om Arbeloa går. Han er jo linket hjem tidligere av personlige grunner tidligere. Enten må vi tilby ham ny kontrakt eller selge han nå, han har bare et år igjenn av den.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Dog håper jeg ikke det blir altfor åpent bakover når han rykker frem.

Som jeg sa tidligere, det er her Kuyt kommer til å være glimrende å ha som backupforsvarer når johnson rykker fremover.

Ser hva du mener når du sa at de 2 kan utfylle hverandre svært godt på høyrekanten. I tillegg har vi jo Masche som passer på bak der.

Still, prisen er drøy. Ser Dagbladet skriver at vi kunne fått han for 90 i Januar, men klarte ikke å hoste opp pengene. Akkurat det høres nå litt rart ut, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Er han like offansiv som videoen gir inntrykk av? Skulle jo nesten trodd han var høyre ving. Ikke alltid like målgiftig, men noen lekre på slutten der. Han utfordrer, går inn på dødlinja, alt dette savner jeg litt hos Kuyt.

Dog håper jeg ikke det blir altfor åpent bakover når han rykker frem.

 

Liker det jeg ser, men blir veldig trist om Arbeloa går. Han er jo linket hjem tidligere av personlige grunner tidligere. Enten må vi tilby ham ny kontrakt eller selge han nå, han har bare et år igjenn av den.

Jeg håper virkelig vi kjøper Glen McLeod Cooper Johnson ((hans fulle navn :p ). Han er god offensiv, og vil komplementere Kuyt godt. Kuyt er jo opprinnelig spiss, og søker ofte innover i banen, og da er det rom for Glen til å komme rundt på kanten å legge innlegg med silkefoten sin. :)

 

Som du sier, så er han ikke alltid like målfarlig (han er tross alt beck), men med så mange skudd og driblerier han holder på med, så må det bli mål til slutt. Med erfaringen fra denne sessongen så er han kanskje enda bedre neste sessong.

 

Jeg tror Glen Johnson er et godt kjøp. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

En av tingene som gjor at jeg ville rive hårrota ut til tider i fjorsessongen var at det ble altfor, altfor mye dilling ved 16 meteren. Dette var vell kansje spesielt i uavgjort kampene hvor Torres var ute, da hadde det gjort seg med en som ikke er redd for å brenne av.

Vi har mange bra skudd ben, men altfor få som faktisk skyter.

 

Torres sier hent Villa og Silva, helst Villa. Rent økonomisk virker det nærmest umulig når en ser hvem vi skal konkurere med.

Eneste må være at Villa velger med hjerte, om vi først legger inn et bud. Trodde egentlig Villa nærmest var klar for Real, men det ser ikke sånn ut nå.

Lenke til kommentar
Dog håper jeg ikke det blir altfor åpent bakover når han rykker frem.

Som jeg sa tidligere, det er her Kuyt kommer til å være glimrende å ha som backupforsvarer når johnson rykker fremover.

Ser hva du mener når du sa at de 2 kan utfylle hverandre svært godt på høyrekanten. I tillegg har vi jo Masche som passer på bak der.

Still, prisen er drøy. Ser Dagbladet skriver at vi kunne fått han for 90 i Januar, men klarte ikke å hoste opp pengene. Akkurat det høres nå litt rart ut, men man vet aldri.

 

 

Spørs vel om de prøvde. Keane ble solgt og hvis de skylder 7mill£ så skulle det ikke være noe problem å hoste opp 2 til.

 

Villa hadde vært fint, tror ikke det skjer.

Lenke til kommentar
Eneste må være at Villa velger med hjerte, om vi først legger inn et bud

Det er vel lite sannsynlig at Valencia vil akseptere et bud fra L'pool, med mindre vi plutselig klarer å hoste opp 40m£ (eller noe deromkring)

 

Jeg tror også at Johnson er et spennende kjøp. Silly Season er alltid morro! :D

Lenke til kommentar

Er grisefornøyd når det nå ser ut som vi har Johnson. Høyreback var førsteprioritet og han er ung, engelsk og veldig god. Får bare håpe det kommer bekreftelse fra klubben snart. Alle Liverpool fans i verden håper nok at vi får inn Villa. Hadde vært ubeskrivelig deilig, men jeg tror neste på lista vil bli Negredo, som har en større fallgruve enn Villa.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...