Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spor av dårlige holdninger er vell kansje mer korrekt. Han sa feks Fuck off her gang han ble tatt av. Nå har sikkert Keane hatt noen episoder med Rafa som vi ikke kjenner til, noe må det deffinetivt være siden han ble solgt.

Keane virket som en svært proff person, som gav alt, enda han smakte benken mye. Å si "fuck off" når du blir byttet ut er ikke noe jeg reagerer på. Litt følelser er lov.

Pennant som f.eks ikke gidder knyte skoene på treningen, det er en grunn til å bli solgt.

Keane reiste nok grunnet at han ikke var en spiller som passet i Rafa sin formasjon, og det ikke fungerte. Så å selge tilbake med minst mulig tap ble vell løsningen. Keane er jo Liverpoolsupporter til hjertet, og det viste han når han spilte. Enormt engasjemang, men synd det ikke fungerte for han.

Lenke til kommentar

Uansett, så handlet ikke diskusjonen om Keane, men om at Robben måtte forandre seg om han skulle passet inn på Liverpool sitt lag. Noe jeg egentlig tror han ikke vil gjøre.

Jeg ser nå helst vi får på plass de 3 andre posisjonene vi har diskutert, før vi eventuelt kjøper ving.

Lenke til kommentar
Uansett, så handlet ikke diskusjonen om Keane, men om at Robben måtte forandre seg om han skulle passet inn på Liverpool sitt lag. Noe jeg egentlig tror han ikke vil gjøre.

Jeg ser nå helst vi får på plass de 3 andre posisjonene vi har diskutert, før vi eventuelt kjøper ving.

Jepp, sier neitakk til Robben som person, men jatakk til spilleren selvsagt. Fantastsik i form. Ser ikke for meg at Reina og Robben blir BFFs heller.

Lenke til kommentar

Vi kan vel ikke sutre over å få inn verdensstjerner som Robben vel? Dette blir litt dumt. Han må passe inn og blablabla. Alt dette er bare tull. Robben har utviklet seg kraftig siden han var i Chelsea og han viste også hva han var kapabel til der. Vi skal grine av glede om vi signerer slike spillere. Vi er da alldeles ikke bortsjemt når det gjelder det å få verdensstjerner til klubben, er vi vel?

Jeg mener at uansett hvilken stjerne som kommer, om det er Robben, Silva, Ribery, Eto'o osv, kan vi ikke sutre over at de bør tilpasse seg osv, vi bør gi dem en sjanse. De er trossalt proffer og vet hva de driver med.

Håper at vi skaffer oss en stjerne ala Torres i sommer. Har faktisk stor tro på at vi får Silva, faktisk. Benitez nektet jo for en Torres overgang helt til det plutselig skjedde. Rafa er av typen som holder alt hemmelig inntil alt er i boks. Det er sikkert fordi han har begrenset med midler og må ta godt vare på dem.

Lenke til kommentar
Håper at vi skaffer oss en stjerne ala Torres i sommer. Har faktisk stor tro på at vi får Silva, faktisk. Benitez nektet jo for en Torres overgang helt til det plutselig skjedde. Rafa er av typen som holder alt hemmelig inntil alt er i boks. Det er sikkert fordi han har begrenset med midler og må ta godt vare på dem.

Eksakt. Dette gjør hele transfersommeren litt ekstra spennende. Signeringene kommer ofte ut av det blå, og gjerne spillere som ikke er ventet i det hele tatt. Alltid like spent da jeg sjekker ut skysports om morningene.

Men når det gjelder å klage på spillere, jeg sier neitakk til en spiller som ødlegger harmonien i spillergruppen. Det er selvsagt et nivå av "primadonna-fakter" vi må godta, men spillere som kviner og filmer mer enn de spiller ball er no-go for min del.

Jeg mener bare at vi må kjøpe spillere til de possisjoner hvor behovet er størst.

Selvsagt.

Vi kjøper ikke inn Casillas eller Terry nå som vi har Reina og Skrtel, Agger og Carragher.

Lenke til kommentar
Siden vi har plenty venstrekant spillere for øyeblikket, med Bønna som en god joker, ser jeg for meg alternativ spiss, sentral midtbane og Høyreback som viktigere.

Spiss: Torres - N'Gog - Kuyt

Høyreving: Kuyt - Benayoun - ?/El Zhar

Offansiv Midt: Gerrard - Benayoun - ?/Lucas

Venstrekant: Riera - Babel - ?/Aurelio/Dossena

SEntral midt: Mascherano - Lucas - Gerrard

Sentral midt: Alonso - Lucas - Gerrard

Høyreback: Arbeloa - Carragher - ?/Darby

Midtstopper: Agger - Skrtel - ?

Midtstopper: Carragher - Skrtel - ?

Venstreback: Aurelio - Insua - Dossena

Keeper: Reina - Cavalieri

Antar det er noe slikt troppen ser ut atm, ser vi bort fra de totale ungguttene som Nemeth osv.

Ser at vi trenger en midtbanespiller som er ganske anvendelig. Trenger også en backupspiss, ettersom Kuyt kommer til å spille høyreving bortimot konstant, og Ngog ikke har kvalitetene enda.

I forsvar er det høyrebacken som er "desperat". En som Richards som dekker både midtstopperplass og høyreback er i midt syn det perfekte.

Hva Rafa tenker vet særs få.

Lenke til kommentar

Selvom Andorra er et drittlag, så ble jeg mektig imponert av Glenno i den kampen. Var vel flere assists han hadde, husker ikke helt hvor mange, kanskje 3-4. Offensivt herjer han mot de fleste lag i PL ihvertfall. Defensivt er han ikke like fantastisk, men duger nok.

Lenke til kommentar

Fra .no

The Times hevder at Glen Johnson kan være på vei til Anfield etter at Portsmouth skal ha akseptert et bud på hele £18,5M. Kjøpet skal muligens finansieres ved salg av Dossena og Arbeloa.

£18.5m for en høgreback som ikke er fenomenalt bedre en Arby. Det burde være bullshit.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Kan jo ikke selge Arbeloa! Greit nok at Johnson muligens er hakket bedre, men da vil jo dekningen på høyrebacken fortsatt være den samme, med andre ord ganske rævva. Langtidsskade på Johnson og vi er fucka med en gang.

Edit: Og £18,5M er bare sykt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Som guttorm sier er visst et bud på £17m akseptert, Pmouth skylder oss omlag £7m for crouch enda, de går vel til dette kjøpet. Herregud så overprisa.

Edit: Men vi kan vinkle det på en annen måte også. En engelsk høyreback, som åpenbart høyner prisen hans med veldig mye. Vi trenger ikke lengre å lete etter en høyreving i like stor grad,når johnson kan kome bakfra og hjelpe kuyt, og utfordre bedre en kuyt, og komme til innlegg. Da er nok kuyt en perfekt høyreving og spille med for Johnson når han kan få litt frie tøyler når du spiller med en slik god førsteforsvarer som kuyt, som kan hjelpe mye bake når johnson kommer opp på løp/overlapp etc. Så kuyt blir da en kanskje enda mer glimrende spiller for oss neste sesong.

Men £17m er mye, spessielt for en høyreback og for en klubb med ikke altfor stort transferbudsjett. Om han er verdt £17m... Well, time will show. (Om han kommer til oss da) Kanskje han tar en barry og går til city.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...