haarod Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 At noen kan si nei til Robben skjønner jeg ikke. Robben > Riera anyday. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Robben er en av de spillerne jeg ville valgt foran Silva... Fyrn er rask, utholdene, god teknisk og har gode innlegg og er imotsetning til Silva en ganske sterk spiller. Heinze som en innbytter om vi må få med han og Robben glir lett inn på vingplass! Drømmen ville vært om Van der Vaart og Robben måtte ut i bytte mot Alonso og et par kronestykker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Er ikke mange Real kan tilby oss som erstatning for Xabi altså. Bytte Alonso for Ronaldo\Kaka er jeg for. Drømmen ville vært om Van der Vaart og Robben måtte ut i bytte mot Alonso og et par kronestykker. Der spør du om formeget unge mann,men hyggelig tanke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Det er vel ikke urealistisk det Danielzu? VdV + Robben mot Alonso + cash. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Ah, da misforsto jeg. Tenkte han mente Robben+VdV+dineros for Alonso. Men nederlanske spillere i Liverpool er litt såsomså, vi husker alle Zenden og Kromkamp. Ikke at de fire spillerne skal sammenlignes da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Nederlenderene kan dette med rare navn gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Hadde en nedelansk nabo som het Egbert. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Skjønner ikke hva dere skal med Heinze. Nok en middelmådighet, de har dere nok av Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Skjønner ikke hva dere skal med Heinze. Nok en middelmådighet, de har dere nok av Sant... de som har hatt han på laget må jo være idioter... oh wait. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Han forsvant jo ut ganske fort. Vil dere virkelig ha vårt vrakgods? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Han forsvant jo ut ganske fort. Vil dere virkelig ha vårt vrakgods? Fort og fort. Hvor mange kamper har han egentlig for dere? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) 52 ifølge wikipedia... Edit: Det er bare i ligaen Endret 15. juni 2009 av Sveern Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Fortsatt ingen som har fått mail? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Ja takk til Heinze, nei takk til Robben. Regner med du kødder/troller/er full. Jeg har ikke fått mail enda nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Heinze er ikke ønsket av meg ivertfall. Gratulerer til Gerrard med årets spiller-pris. Stemt fram av supporterne i Liverpool. http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=20...mp;parentzone=0 Hører rumblings om at Keane vil låne N'Gog for neste sesong. Kan kanskje ikke være så dumt, et år i 1.divisjon der han sikkert får spille mye mer enn hos liverpool kan gjøre guten bra. Endret 15. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Hvis vi får Robben, VdV og Sneijder kan vi godt bytte Alonso. Heinze vil jeg absolutt ikke ha uansett om vi fikk han gratis og betalt for det omtrent. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Neitakk til Heinze. Har et veldig ambivalent forhold til Robben, så der er jeg usikker. Klassespiller, men utrolig usympatisk. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Neitakk til Heinze. Har et veldig ambivalent forhold til Robben, så der er jeg usikker. Klassespiller, men utrolig usympatisk. 100% enig. Når det er sagt, så sier jeg ikke nei takk til en klassespiller. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Skal han være i Liverpool så må han forandre seg, vi har sett det før: Bellamy, Keane, Pennant sikkert flere også, røk på huet og ræva ut pga dårlige holdninger. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Skal han være i Liverpool så må han forandre seg, vi har sett det før: Bellamy, Keane, Pennant sikkert flere også, røk på huet og ræva ut pga dårlige holdninger. Keane? Utdyp gjerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå